alleen werkt de 'doorschakellink' van fok niet zo snel, dus even geduld aub!quote:
Hier nog 1, Cas. Maar hij ligt ook zo vaak tegen de spijlen aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef dutchie het volgende:
Als ik Jolie zo zie liggen, dan denk ik: Volgens mij ben ik niet de enige die regelmatig midden in de nacht wakker schrikt van het gebonk. Omdat ze zo helemaal bovenin ligt, doet Léon ook. En dan hoor je ineens KABOEM en heeft meneer zich weer omgedraaid, maar wel zijn hoofd gestoten.
Jeremy heeft precies hetzelfde. Bij heeft breedtemaat 5 en schoenmaat 22, helaas kan ik ook nergens slagen voor hem, behalve de écht dure zaakjes burberry valt bijvoorbeeld heel breed Ik heb vorige maand trouwens gewone Nike sportschoentjes gekocht en deze gaan ook redelijk goed, gewoon wat losser strikken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Ladybos het volgende:
schoenen gepast maat 21, ze komt er niet inNou heeft ze wel grote voeten maar ik kan me toch niet voorstellen dat maat 21 al te klein is voor d'r, ze is verdorie nog niet eens een jaar oud
Zal dus ook wel de breedte zijn ofzo..
of een te hoge wreefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Ladybos het volgende:
Pfff over schoentjes gesproken, ik heb 2 paar schoentjes (laarsjes/halfhoog) staan, 1 paar maat 20 en 1 paar maat 21. En in beide paren krijg ik Myrthe d'r voetjes er gewoon niet in ! Vorige week ook in een paar schoenenwinkels geweest, schoenen gepast maat 21, ze komt er niet inNou heeft ze wel grote voeten maar ik kan me toch niet voorstellen dat maat 21 al te klein is voor d'r, ze is verdorie nog niet eens een jaar oud
Zal dus ook wel de breedte zijn ofzo..
laat ik nou in eerste instantie denken dat je het over je ega hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef Lois het volgende:
Clarks zit ook op de Kalverstraat en ze zijn leuheuk!!
oepsquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:43 schreef bixister het volgende:
staan in de voet?
Het rottige met zo papiertje is dat je de hoogte vand e wreef niet hebt en zo. En met de berekeningen is dat iedere fabriek zn eigen maten aanhoudt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:51 schreef jessie het volgende:
Ja maar dat is sowieso al logisch want je laat ze er toch op lopenEn dan nog trekken kinderen hun tenen krom. Dus doe die tip van mij nou maar
ow ik zal ook niet snel zonder kids schoenen kopen, veel te bang dat het achteraf niet past en dat ik veel geld uitgegeven heb voor niks, maar was gewoon erg verbaasd dat het hier bij beide kids klopte.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:14 schreef moussy het volgende:
passen schoenen kopen met de kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |