ej paupernoob hier heb ik al een topic over geopend ooit,quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef Camplo het volgende:
![]()
Wat een kotsfilm. Ik denk wordt vet lachen à la Shouf Shouf Habibi stijl.![]()
Op een paar vette opmerkingenvan Mimoun Oaissa (o.i.d.) gebeurt er niks vets in heel die film.
Shit man heb ik me daar zo over zitten verheugen![]()
![]()
De enige reden waarom ik die film nog móet zienquote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
Daar doe je het toch voor?![]()
![]()
Doe dan een mooie foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ze heeft wel een scheve bekquote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dat is beterquote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/3887394112500bracha.jpg]afbeelding][/URL]
Die beter?
nu ga ik hem ook kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
Waarom maak ik nou nooit dat sroot dingen meequote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef _GdR_ het volgende:
met zoefzoef alibaba had ik zin om mensen te gaan vermoorden.
pathe de kuip.
4 keer (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) de film stil moeten zetten omdat er allemaal tuig met elkaar ging rellen.
hoe de nueck kan je zo'n film tof vinden?
en t schnitzelparadijs zal wel van \t zelfde kaliber zijn.
tiefus films.
Ik vond het ook een prachtige film, vooral toen ik mijn ogen langzaam dicht deed en in slaap viel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:10 schreef TheSorrow het volgende:
Was wel leuke film, vooral als je stoned bent![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
Jij zou die turk wel kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:28 schreef 2609 het volgende:
wanneer komt ie op dvd dan dan ga ik hem meteen halen bij mediamarkt!
ik ben gewoon nederlander hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij zou die turk wel kunnen zijn.
Kijk die film maar, dan begrijp je mequote:
jah ik weet niet wanneer hij uitkomt dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kijk die film maar, dan begrijp je me
Videoland heeft hem al liggen: http://www.videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595E5E5D5Cquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah ik weet niet wanneer hij uitkomt dus
bij jouw stalletje?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
bij de AH voor 5,00 donderdag
hohohohohohoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'De tafel voor Turken is daar!'
![]()
![]()
.
'stalletje' danquote:
Waarom? <insert matige grap>?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ooit met Mimoun Oïssa gesproken. Hij kwam naar mij toe zelfs
.
je meki dvd-shopje.quote:
Op school moesten we allemaal korte filmpjes maken met CKV. Onze was de beste van de bovenbouw, en de beste filmpjes van Zuid-Holland werden gepresenteerd in een filmhuis in Delft. Mimoun presenteerde die zooi, en wij mochten ernaartoe. En hij kwam dus naar ons groepje (ja niet alleen mijquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom? <insert matige grap>?
lolquote:
erg leuk zelfs!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op school moesten we allemaal korte filmpjes maken met CKV. Onze was de beste van de bovenbouw, en de beste filmpjes van Zuid-Holland werden gepresenteerd in een filmhuis in Delft. Mimoun presenteerde die zooi, en wij mochten ernaartoe. En hij kwam dus naar ons groepje (ja niet alleen mij) om te vragen waar ons filmpje over ging enzo en wat we hadden gedaan
.
Ons filmpje. Let op de spons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |