abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33869323
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0601/07/lkl.01.html

Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat ze hier ook nog even lekker door de mangel wordt gehaald, maar heb het zelf nog niet gelezen.

Have veel plezierfun etc.
pi_33872080
Paar leuke quotes:

I have yet to find a single psychic medium who can offer any information of any public utility or real personal usefulness. For example, where's Osama bin Laden? Why can't anyone on our panel tell us where Osama bin Laden is? I mean this guy killed 3,000 Americans. If they have the power to see and speak to the dead who are all knowing and omniscient, then it's almost criminal for them to withhold that information.

A year ago this week, Larry, 300,000 people were killed in a tsunami. Dr. James Van Praagh says to us that he feels energies. Do you realize how much energy it took to move trillions of gallons of water but not a single psychic felt that?

Ook grappig hoe Silvia Brown de vraag waarom ze zich niet door James Randi wil laten testen probeert te omzeilen.

FARHA: We sent you, we sent you verification of the money, Sylvia and you refused the mail and returned it to sender, so I thought I'd show it to you tonight so that you can't avoid that any longer.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33875124
Aah, zag dit gister toevallig op CNN
  maandag 9 januari 2006 @ 20:13:15 #4
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33877860
Dat ziet er leuk uit!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33883748
En nu

Heb het snel en globaal gelezen, maar waar wordt ze dan door de mangel gehaald.

Bij dit stukje:

KING: All right, I'm sorry I've got to cut this, we've got to take a break. But that seemed pretty good. All we'll be right back, don't go away.

MARGOLIS: Thank you.

(COMMERCIAL BREAK)

Of dit stukje:

KING: Guys. We are out of time. We promised another hour like this.

right.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:33:18 #6
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33885288
tsja beetej vage discussie de mediums gaan nooit duidelijk in op de tegen argumenten maar lullen slap er overeen zo van jij snapt het niet met je wetenschappelijke geblaat blablabla

maar waar osama is word dan niet over gesroken als dat de vraag was?
pi_33886179
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor
Maar dat is precies wat sceptici andersom ook doen. Vandaar dat ik bovenstaande stukjes eruit had gepakt. King zegt nog zelf: 'very good' ofzo en last vervolgens een commercial break in.

Char vindt (wat haar goed recht is) een naam vreemd (tja, ik zou ook denken), vraagt ernaar, gebabbel en tot de volgende keer maar weer.

Slap.
pi_33887518
Ja, er werd wel gereageerd door van praagh op de vraag waar Osama is.
Hij antwoordde zoiets van "tja, ehm, het is mij nog nooit gevraagd om hem op te sporen"
Wat een bullshit.
Nee natuurlijk wordt het hem niet gevraagd.
20 jaar onderzoek van de CIA naar hoe nuttig de inzet van mediums bij het oplossen van moordzaken leverde als conclusie op : geen enkele.
Maar Silvia Brown kwam zelf wel opscheppen dat ze met 50 zaken bezig was (zei natuurlijk niet dat ze niet door de politie maar door relaties van de slachtoffers was gevraagd... detail)
Deze tuthola die door velen als een der grootste mediums van Amerika wordt gezien viel overigens van de week weer genadeloos door de mand. http://www.foxnews.com/story/0,2933,180681,00.html
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:33:00 #9
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33887830
ja maar je moet zien...King is ook wel een sarcastische vent

skeptische komen gewoon met vragen waar is osama wat is daar raar aan dat is toch gewoon vraag?

hun geven een vaag antwoord als mij dat niet gevraagd is?

een drenkeling legt dood in het water wat doe je niks?

ja wat nou er is mij niks gevraagd.

je ziet een bom onder een trein worden geplaatst wat doe je

nou niks wat is mij nou in godsnaam gevraagd

ik weet zeker dat al wist een van de mediums dat ze het meteen van de daken zouden schreeuwen om hunh hypocriete land te redden met dat nationalischte gevoel daar.

maar ze wisten het gewoon niet klaar uit...niet achteraf komen met smoesjes of zo werkt het niet blabal want bij de commenciele omroep bij mevr luidenkerk in hilligolm werkt het wel
pi_34063233
Die Char is gewoon een Charlatan....
pi_34089645
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0601/07/lkl.01.html

Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat ze hier ook nog even lekker door de mangel wordt gehaald, maar heb het zelf nog niet gelezen.

Have veel plezierfun etc.
MARGOLIS: When you use logic, common sense and intuition, we get our best answers.

Een beetje logisch nadenken en je intuïtie gebruiken, da's alles! Ze zegt het zelfs letterlijk. Waarom blijven mensen hier toch intrappen
  zondag 15 januari 2006 @ 17:14:41 #12
64781 bonke
pipo koeie
pi_34089818
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef Liefsten het volgende:

[..]

MARGOLIS: When you use logic, common sense and intuition, we get our best answers.

Een beetje logisch nadenken en je intuïtie gebruiken, da's alles! Ze zegt het zelfs letterlijk. Waarom blijven mensen hier toch intrappen
dwazen willen alles geloven
pies on joe toe
  zondag 15 januari 2006 @ 17:54:51 #13
52513 whosvegas
The Trickster
pi_34091469
char i='i';
Are you nuts??
pi_34100491
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef bonke het volgende:
dwazen willen alles geloven
Is it a P? Is it a Q? Is it an X? Is it a T?

Gewoon dat wijf eens door laten vragen totdat ze het hele kut alfabet heeft gehad. Als ze kan praten met dooien waarom kan ze dan wel meteen zeggen wat ze zeggen, maar niet gelijk die naam door krijgen????

Kut Hoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')