?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Wat wilde Strol eigenlijk laten zien?
Gijs we zien een gouden kikkerquote:
Oooh,.. ja die wil ik ook, haal ik voor de 360 idd !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
Tomb Raider: Legend?
Die staat tenminste heel groot op mijn scherm.
Lijkt me wel een tof spel.
Ik zal jou eens een gouden kikker laten zien!quote:
Doe eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een gouden kikker laten zien!
Die gast heeft het over dat Oz schijnbaar binnenkort in Europa uitkomt? Kan alleen niks erover vinden. Iemand enige info? Het ziet er best gaaf uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessant stuk over de RPG's die afgelopen jaar in Japan zijn uitgekomen:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=80610
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Moet je eerst je PS laten ombouwen voor je gebrande spellen kan spelen?
Nee werkt gewoonquote:Op zondag 15 januari 2006 01:53 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Moet je eerst je PS laten ombouwen voor je gebrande spellen kan spelen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee werkt gewoon![]()
Een PAL PS2 kan echt alles,... bestel maar wat US games en brand erop los..... je hebt zelfs geen andere kabel nodig....
Je moet echter de PS2 even op composite zetten en het beeld op 4:3,.... dat is de code.
Trekken?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:14 schreef mordradead het volgende:
m'n drive gaat nu tot de helft open, iemand een idee hoe ik dat kan fixen?
Verkoop +9quote:
Beetje voorbarig vind je niet..... is niets voor jou !quote:
Beetje wel...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Chocobo het volgende:
Beetje voorbarig vind je niet..... is niets voor jou !
Ik vond deel 1 echter helemaal niet geweldig!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Deel 1 was geweldig! En deze is van dezelfde makers
Ja, in jouw geval het ontbreken daarvan.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef P-Style het volgende:
Ach, het is zoals gewoonlijk weer een kwestie van smaak.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, in jouw geval het ontbreken daarvan.
Puzzels, vechten, platformen, Indiana Jones sfeertje! Plus dat het echt (voor die tijd) geweldig uitzag.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef P-Style het volgende:
Wat vond jij dan zo bijzonder aan het spel?
Ik háát puzzels (bij God of War bijv. vond ik de puzzels nog wel te pruimen). Vechten is cool, maar in TR vond ik het suf. Platformen tja ach... Indiana Jones sfeertjes zijn wel cool, maar ik van TR niet zo'n vreselijk Indiana Jones sfeertje hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
Puzzels, vechten, platformen, Indiana Jones sfeertje! Plus dat het echt (voor die tijd) geweldig uitzag.
Maar ik geef toe dat het na deel 2 hard bergafwaarts is gegaan.
Denk dat je deze moet vergelijk met Prince of persia, zo zag het er iig een beetje uit alleen dan in grottenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik háát puzzels (bij God of War bijv. vond ik de puzzels nog wel te pruimen). Vechten is cool, maar in TR vond ik het suf. Platformen tja ach... Indiana Jones sfeertjes zijn wel cool, maar ik van TR niet zo'n vreselijk Indiana Jones sfeertje hebbenEn het zag er inderdaad best redelijk uit voor z'n tijd. Kortom een middelmatig spel!
Sands of Time was iig geweldig. Warrior Within vond ik wat minder en Two Thrones heb ik nog niet gespeeld.quote:
1 was echt fantastisch jaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Deel 1 was geweldig! En deze is van dezelfde makers
Volgens mij ongeveer gelijktijdig met mario 64, die onnoemelijk leuker is/wasquote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
was helemaal verbaasd toen die uitkwam.... !
Daarom zei ik ook eerste serieuze 3D gamequote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer gelijktijdig met mario 64, die onnoemelijk leuker is/was![]()
Eerste spel wat ik op mijn 3Dfx-kaart speelde...WOW!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Chocobo het volgende:
1 was echt fantastisch jaHelemaal alleen in die grotten.... een van de eerste serieuze 3D games,..... was helemaal verbaasd toen die uitkwam.... !
Deel 2 was ook nog goed. Daarna ging het fout.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1 was echt fantastisch jaHelemaal alleen in die grotten.... een van de eerste serieuze 3D games,..... was helemaal verbaasd toen die uitkwam.... !
two thrones is beter dan warrior within maar minder dan sands of time, tis een goede game iigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:30 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Sands of Time was iig geweldig. Warrior Within vond ik wat minder en Two Thrones heb ik nog niet gespeeld.
Controls waren prima.......... de PS2 versie was pas verschrikkelijk......quote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vindt de gehele lara croft serie een beetje uitgekauwd![]()
![]()
![]()
Vooral de ps1 versie....wat een klote controls zeg![]()
Jaaaa idd,....... Venetiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Deel 2 was ook nog goed. Daarna ging het fout.
Deel 2 was inderdaad erg goed. Dat schip onderwaterquote:
Cool stukquote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62489
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |