quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laatst nog een tafeltje bekeken hoe het gedekt was in een huisje.... was gezellig
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu echt bij de eindbaas. Ik hoor namelijk geen muziek bij dit gevecht en dat is heel vaak bij de eindbaas.
Morgen nog maar een keer proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Welk spel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil dit spel ook wel proberen, is ie 64.95 waard?
Maar Donkey Konga doet jou ook nietsquote:
Dragon Questquote:
Die kost zo'n 45 euro en is het dubbel en dwars waard als je van RPG's houd !!quote:
Nee hoor,... zo'n 21 euro....quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DMC3:SE is te bestellen op VGP, hij kost alleen, omgerekend, 26 eu, das meer dan de beloofde 20 dollar![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik kèn het niet eens!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Final fight: streetwise van capcom. Iemand al een impressie?
Ik hoop hem ook deze week binnen te krijgen... wil deze game combineren met DQVIII,... en en toe een reus verslaan en dan weer DQ-enquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Net shadow of the colossus binnen gehad, maar mijn ps2 is defect en in reparatie![]()
![]()
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Final fight: streetwise van capcom. Iemand al een impressie?
quote:
Eindelijk, moet hem hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:14 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII in april PAL voor de liefhebbers
http://www.playfrance.com(...)e-pour-l-Europe.html
Maar niet noodzakelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:15 schreef peristilius het volgende:
Een memory card is ook handig als je je spellen op wilt slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |