quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
lol @ ondertitel van de TS
zal wel lekker warm zijn
Koffie is veel minder lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Senseo is de shit !zo relax, 1 pad erin, als het klaar is pad eruit. En je hoeft geen pot af te wassen
als ik moet kiezen tussen Senso en gewone koffie, kies ik toch liever voor de Senseoquote:
Het rook idd een beetje naar de Buisman die mijn moeder vroeger gebruiktequote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
maar die drab is best lekker voor bij de koffie
Of je weet niet wat Senseo is, of je bent gewoon dom...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef zatoichi het volgende:
Sorry hoor maar ik zie de link tussen koffie en Senseo niet, waarom begint iedereen over Senseo als TS het over koffie heeft?
Gewoon afwassen die zooi, dan drink je weer prima koffie.
Overigens moet je je koffiezetapparaat niet te vaak en te goed afwassen, dat is beter voor de smaak. Zelf koffiemalen is trouwens ook een goeie tip voor een goeie koffie... Ik krijg alweer trek in koffie...
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef zatoichi het volgende:
Sorry hoor maar ik zie de link tussen koffie en Senseo niet, waarom begint iedereen over Senseo als TS het over koffie heeft?
Don't worry, ik maak 't alleen schoon als mijn moeder komt, en dat is hooguit twee à drie keer per jaarquote:Gewoon afwassen die zooi, dan drink je weer prima koffie.
Overigens moet je je koffiezetapparaat niet te vaak en te goed afwassen, dat is beter voor de smaak.
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bierquote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of je weet niet wat Senseo is, of je bent gewoon dom...
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bier
Orginele mening, helemaal zelf gevormt en ook zeker niet afgeleid van gemiddelde Fok!-usersquote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bier
Ik was die mening al toegedaan voordat Fok! überhaupt bestondquote:Op maandag 9 januari 2006 16:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Orginele mening, helemaal zelf gevormt en ook zeker niet afgeleid van gemiddelde Fok!-users
Ach, dat zal het zijn jaquote:Je hebt gewoon geen geld voor Senseo en Heineken....
quote:
je spreekt jezelf nu eigelijk bigass tegen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Eh, neequote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf nu eigelijk bigass tegen.
eerst zeggen "jij snapt het" als reactie op iemand die zegt waarom beginnen mensen uberhaupt over Senseo bij Koffie. Dat is dus bedoeld als Senseo is geen Koffie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |