Bijvoorbeeldquote:
Met de auto veel goedkoper?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik was dit jaar voor het eerst met de auto op wintersport geweest en de jaren daarvoor met de bus.
nou nooit meer van mijn leven dat ik met de bus ga. vertrekken wanneer je wilt, stoppen wanneer je zin hebt en nog veel goedkoper ook. later vertrekken en eerder thuiskomen. heerlijk
met z'n 3en. heen en weer sölden zijn we ongeveer 2,5 tank kwijt.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Met de auto veel goedkoper?
Mja, okee... als je met 4 mensen in een auto zit en de kosten deelt wel inderdaad.
En waarom dan niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga zowiezo niet met de bus
Van de zomer op vakantie geweest met het vliegtuig naar Lloret de Mar. Wat lui bij ons in het hotel waren we wel aardig goed bevriend mee, en die klaagde 3 dagen voor ze naar huis gingen al over het feit dat ze met de bus naar huis moesten.quote:
nee sneeuwstorm is idd niet prettige, maar je leert er wel veel vanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef carmiie het volgende:
ga gewoon met de auto, daar word je hard van![]()
Vent, er zit wel een verschilletje tussen een busreis naar Lloret of naar een ski oord...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van de zomer op vakantie geweest met het vliegtuig naar Lloret de Mar. Wat lui bij ons in het hotel waren we wel aardig goed bevriend mee, en die klaagde 3 dagen voor ze naar huis gingen al over het feit dat ze met de bus naar huis moesten.
Ik heb nog nooit goede verhalen over de bus gehoord.
Kijk ff naar boven, die auto die op die foto staat hebben we.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef HassieBassie het volgende:
Anders huren jullie gewoon een grotere auto, voor 400 euro per week incl 3000 km zit je al lekker ruim en warm in een MPV..
wat braun zegt.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vent, er zit wel een verschilletje tussen een busreis naar Lloret of naar een ski oord...
Ik had bijvoorbeeld geboekt voor de 'VIP bus', omdat er niets anders meer vrij was. Achteraf een prima beslissing geweest, want het was misschien een eurootje of 20 meer, maar ik had wel een grote stoel, zonder stoel daarnaast, dus alle ruimte voor mezelf. Dat was overigens zo bij iedere stoel...
Verder heb je natuurlijk van warmte geen last en doorgaans ook niet van pubers die herrie maken terwijl een normaal mens wil slapen in zo'n bus.
Ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was...
Denk je dat die trein tot je hotel komt? Neen... Al met al gaat een treinreis dus tóch duurder en minder comfortabel worden.
Achja, gewoon genoeg bier meenemen, en dan lekker slapen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat braun zegt.
aan ruimte geen gebrek, je wordt van a naar b gebracht.
alleen kost het je veel meer tijd en je kan niet even stoppen om te roken of even je benen te strekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |