www.directwonen.nlquote:Op woensdag 5 april 2006 23:19 schreef Boeman het volgende:
Ik ben voor komend jaar opzoek naar een (studenten)kamer in Enschede. 'k ga TCW doen aan de UT.
Iemand toevallig suggesties? (en nee, heb niks te ruil)
Dat is een moeilijke opgave... wat bedoel je precies met centrum? Echt hartje stad of erbuiten? Want 12m2 EN maximaal 300 euro is een eis die je niet snel vervuld zal krijgen, vrees ik...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Stefannn het volgende:
ik zoek een kamer in Amsterdam Centrum.
Minimaal 12m2 en de huurprijs tot 300 euro
Misschien weet je iets of heb je gewoon wat
mail me dan maar op stefannhs [apestaartje] [punt] gmail [punt] com
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef The6thgate het volgende:
ik zoek een kamer in Utrecht. vanaf (begin) juli zou het beste uitkomen.
woon in maastricht momenteel en kan dus niet telkens 2 uur reizenstel weinig eisen aan een kamer behalve een max bedrag van 300 euro.
email adres is se7en52@hotmail en ik hoop wat te horen als iemand iets weet
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:15 schreef Keffo het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijk langs een stomerij/kledingreparatie winkel in de kanaalstraat. Er hangt daar een papiertje dat ze 2 kamers te huur hebben. Wellicht is dat wat voor je?
Probeer http://www.beter-wonen.nl/ eens, daar hebben ze nog wel eens studio's te huur. Ze vragen alleen wel bemiddelingskosten ter waarde van een maand huur en een maand borg, dus je bent in de eerste maand drie maanden huur kwijt. Het gaat echter meestal wel snel.quote:
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef The6thgate het volgende:
[..]
In Lombok? en hoever van het station? je mag me wel wat gegevens noteren als je nog eens langskomt en ze mailen![]()
hmm dan moet ik maar via telefoongids het nummer zoeken want om nou 2 uur te treinen om voor een dichte deur te staanquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef Keffo het volgende:
[..]
Is in Lombok inderdaad, nog geen 5 minuten fietsen van het station.
Het is Kanaalstraat 130, vanmorgen ff voor je gekeken. Staat verder geen telefoonnummer bij.
Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ben jij op zoek naaar een kamer in Leiden?
Wij zijn op zoek naar een leuke (bij voorkeur mannelijke) huisgenoot!
We hebben in de aanbieding:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!
Hospitatie 30 mei. Huurprijs 280 euro/maand.
Reactie via de mail (profiel)
Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:32 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Is dat dat gebouw wat vlak naast de snelweg ligt??? Daar hoor ik altijd van dat het slecht onderhouden is, klopt dat?
Dat is mooi, want het is wel een onwijs mooi gebouw. Zelf woon ik nu in een ander anti-kraak pand. Maar aangezien ik er pas 31 December uit moet wil ik hier nog de zomer meemaken. Daarna wil ik pas verhuizen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan ben je toch wat slecht ingelicht. Het gebouw is het afgelopen jaar onderhevig geweest aan een verbouwing en afgezien van de tuin in de boel nu in orde.
[Wasmachine-aansluiting op de afdeling, deels nieuw sanitair, rookmelders, nieuw keukenblok, nieuwe ramen met dubbel glas, centrale ventilatie, alles gewit]
Nog even een reminder...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
Ben jij op zoek naaar een kamer in Leiden?
Wij zijn op zoek naar een leuke (bij voorkeur mannelijke) huisgenoot!
We hebben in de aanbieding:
Een kamer (19m2) op een afdeling met 8 huisgenoten met een grote fusie/keuken. Het betreft een oud gebouw buiten het centrum (oud klooster), dus lichte en hoge kamers!
Hospitatie 30 mei. Huurprijs 280 euro/maand.
Reactie via de mail (profiel)
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.quote:Op zondag 4 juni 2006 08:32 schreef poohy het volgende:
Omdat wij (2 personen) begin oktober van Nieuw-Zeeland naar Nederland teruggaan, zijn we op zoek naar:
Een dak boven ons hoofd in de omgeving van Haarlem (dus IJmuiden, Santpoort, Velserbroek zijn ook goed).
Maximale prijs per maand 650 eur excl. We hebben verder eigenlijk geen eisen![]()
Wie o wie kan ons helpen?![]()
damn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adresquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik zit nu in een zelfstandige studio (k/d/t) van zo'n 28 m2. Ik ga hier rond oktober/november uit. Huurprijs 415 incl. p/m. Ligging zo'n 100 meter van het Houtplein. Aangezien de studio ingericht is wil ik wel een kleine overnamefee.
mail terug!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:22 schreef poohy het volgende:
[..]
Heb je een mailtje gestuurd naar je hotmail adres![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |