Jij kan niet lezen??? Hoezo lastigvallen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef Vipers het volgende:
Gewoon een kaartje kopen hoef je andere mensen niet lastig te vallen.![]()
Je valt mensen toch lastig door ze hun kaartje te vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen??? Hoezo lastigvallen ?
Vragen die mensen erom dat jij hun aanspreekt . Nee, dus lastig vallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo is dat lastigvallen ? Ik stel toch fatsoenlijk een vraag.
Ok, jij stoort mij met je domme opmerkingen. Wil je mij niet lastigvallen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vragen die mensen erom dat jij hun aanspreekt . Nee, dus lastig vallen.
iemand lastig vallen
- iemand storen
- hem met oneerbare bedoelingen benaderen
Wie stoort wie nou?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok, jij stoort mij met je domme opmerkingen. Wil je mij niet lastigvallen ?
Geniet maar van je boetequote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef ClioSporT het volgende:
Jij stoort mij, kan je nu oprotten want je valt mij lastig.
Whehe en dan de TS: mijn bonnetje wat doe je! En jij: Je hebt hem toch niet gekocht, schooier? whehehehehequote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef Dophertje het volgende:
hehehe ik had hem voor je ogen kapot gescheurdtenzij ik hem moest declaren voor mijn werk
Je had ook gewoon een bonnetje kunnen kopen van die 5 euro...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zei dat ik er zelfs 5 hele euro's voor over had terwijl ze zelf maar 1.50 had betaald. Gierig dat ze is ging ze wel twijfelen natuurlijk, maar besloot toch haar leugen door te zetten. Sterf bitch.
Lezen is best wel lastig idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een bonnetje kunnen kopen van die 5 euro...
jaquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Geesoes het volgende:
Die uitlaten van je auto...
Je had gewoon eerder weg moeten gaan loser.quote:
Het was geen date afspraak op msn zoals jij 24 uur per dag hebt, maar een echte afspraak die mensen wel eens maken i.v.m werk enzo. Meestal heb je zulke dingen ook niet zelf in de hand.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je had gewoon eerder weg moeten gaan loser.
48 euro's
![]()
Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar geld gooien in een automaat bestaat al een jaartje of 5 niet meer in rotterdam.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef maan het volgende:
Niet om het een of ander maar je kan nog steeds geld in zo automaat gooien dus helaas pindakaas gewoon netjes betalen dus.
Haha gewoon een bezwaarschrift indienen bij de gemeente. De gemeente is verplicht om met een wettig betaalmiddel (de munten) te kunnen betalen. Misschien eens een wetboek open slaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar geld gooien in een automaat bestaat al een jaartje of 5 niet meer in rotterdam.
Dat ik de volgende keer gewoon het raampje moet inslaan en het kaartje moet pakken i.p.v beleefd te vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Geesoes het volgende:
Maar wat is de wijze les die je jouw verhaal kan trekken?
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Vipers het volgende:
[..]
Haha gewoon een bezwaarschrift indienen bij de gemeente. De gemeente is verplicht om met een wettig betaalmidsdel (de munten) te kunnen betalen. Misschien eens een wetboek open slaan.
De volgende keer gewoon je pas eerder op waarderen inplaats andermans spullen te slopenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat ik de volgende keer gewoon het raampje moet inslaan en het kaartje moet pakken i.p.v beleefd te vragen.
Als iedereen nou gewoon wat vriendelijker wordt hoef ik ook geen raam in te slaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:52 schreef maan het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon je pas eerder op waarderen inplaats andermans spullen te slopen
Precies!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat ik de volgende keer gewoon het raampje moet inslaan en het kaartje moet pakken i.p.v beleefd te vragen.
alsof je werk hebt... je had zeker een afspraak bij het uitzendbureauquote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon wat vriendelijker wordt hoef ik ook geen raam in te slaan.
afspraak bij de voedselbankquote:Op maandag 9 januari 2006 14:59 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
alsof je werk hebt... je had zeker een afspraak bij het uitzendbureau![]()
op mijn belastingscenten zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef DutchTSE het volgende:
als ik het was had ik het bonnetje gegeven, en vervolgens aangifte gedaan van diefstal van me bonnetje![]()
maatschappijheldquote:Op maandag 9 januari 2006 15:05 schreef t0y het volgende:
balen TS, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Let maar niet op die 'nette' mensen op fok, die hebben altijd wat te zeuren.
mod abuse!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Dit slaat echt helemaal alles. Iemand die blijkbaar wel fatsoensnormen heeft ongeneeslijke ziektes naar het hoofd slingeren.... TT aangepast naar de realiteit.
dat zeg jij als kansarme sloeber. ze bashen jouw al als je erover denkt je CV in te leverenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat zeg jij als kansarme sloeber. ze bashen jouw al als je erover denkt je CV in te leveren![]()
Doenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
mod abuse!![]()
wie opent een feedbacktopic tegen hem?
tuurlijk, jij hebt liever geen concurrentie als onkruidschoffelaarquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat zeg jij als kansarme sloeber. ze bashen jouw al als je erover denkt je CV in te leveren![]()
Ja sluit het dan maar net zo goed.. mongool. Btje naar je eigen wil topictitels wijzigen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Dit slaat echt helemaal alles. Iemand die blijkbaar wel fatsoensnormen heeft ongeneeslijke ziektes naar het hoofd slingeren.... TT aangepast naar de realiteit.
vervelend he als iemand je tegenspreektquote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja sluit het dan maar net zo goed.. mongool. Btje naar je eigen wil topictitels wijzigen.
net goed voor je kutpauper. Je zal wel gewoon te belazerd zijn geweest een kaartje te willen kopen en nu een mooi verhaaltje verzinnen over waarom je geen kaartje had. Met je lege sloeber chipknip.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja sluit het dan maar net zo goed.. mongool. Btje naar je eigen wil topictitels wijzigen.
owned by the mod!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Topic aanpassen is een ding, maar deze titel slaat als een lul op een slagroomtaart. Past niet echt bij de klacht van TS.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Hij is 6 jaar ouder!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vervelend he als iemand je tegenspreekt
kutkind![]()
maar ik zie TS er dan weer wel voor aan om met zijn lul een taart te beswaffelen.....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Topic aanpassen is een ding, maar deze titel slaat als een lul op een slagroomtaart. Past niet echt bij de klacht van TS.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
dit hele topic slaat als een lul op een slagroomtaart...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Topic aanpassen is een ding, maar deze titel slaat als een lul op een slagroomtaart. Past niet echt bij de klacht van TS.
kun je nagaan hoe triest ie is als ik, als 19 jarige volwassene, niet eens om een parkeerkaartje vraag bij een vrouw om zo me boete te ontlopenquote:
American Pie?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit hele topic slaat als een lul op een slagroomtaart...
gatver ik heb er opeens beelden bij
komt ervan als je er ervaring mee hebtquote:
nouja, ik heb altijd geld om mijn chip geval.... dus kom niet zo gauw in deze problemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik met zo'n slim trucje heb uitgevonden..
je hebt er de tijd noet voor als je moet zoeken naar bonnetjes he. Geef maar toequote:Op maandag 9 januari 2006 15:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Laat hem gewoon zijn zin hebben. Je hebt zo van die internetnerd's die werken aan hun carriere op fok. Ik zou niet willen dat zijn internetcarriere in gevaar komt door een topic te openen in FB
jij hebt niet eens werk, dus misschien kun je hem overnemen als mod, kun je tenminste zeggen dat je werk hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 15:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Laat hem gewoon zijn zin hebben. Je hebt zo van die internetnerd's die werken aan hun carriere op fok. Ik zou niet willen dat zijn internetcarriere in gevaar komt door een topic te openen in FB. Loopt ie dalijk bij de sociale dienst te huilen dat hij is ontslagen door een topic van mij![]()
Zo slim dat het je een boete van bijna 50 Euro oplevert!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef ClioSporT het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik zo'n slim trucje heb uitgevonden..
Dus dan moeten mensen eerst aan jou vragen of je ze hun een vraag wilt stellen?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vragen die mensen erom dat jij hun aanspreekt . Nee, dus lastig vallen.
Ja heequote:
Heel vermakelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Joesten het volgende:
[..]
Ja hee
Gelukkig zeg, ik dacht al dat er geen mensen meer waren met gevoel voor humor
Vermakelijk topic![]()
Weet je wat mijn zeer fatsoenlijke meneer altijd doet? Die biedt zijn kaartje aan als hij wegrijdt aan de volgende die wil parkerenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef ClioSporT het volgende:
Ik had gewoon de pech dat ik een nazi tegenkwam en ten tweede waren er haast geen andere auto's. Een drukkere straat en mijn trucje was gelukt![]()
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:44 schreef ClioSporT het volgende:
Dat doe ik dus altijd!
Behalve vandaag heequote:Op maandag 9 januari 2006 15:44 schreef ClioSporT het volgende:
Dat doe ik dus altijd!
Eerst mijn OP lezen is misschien ook wel slim.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Lil-WoMaN het volgende:
Gewoon optijd vertrekken is misschien ook wel slim
gedaan..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eerst mijn OP lezen is misschien ook wel slim.
Dit is wat jij zegt:quote:Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eerst mijn OP lezen is misschien ook wel slim.
Niks dat was al onzin maar de rest wordt er zeker niet beter opquote:Op maandag 9 januari 2006 15:59 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt:
Ik moest vandaag ergens wezen en parkeerde mn auto en ging een parkeerkaartje halen. Blijkt dat m'n chippas leeg is en omdat ik al te laat was ging ik maar gewoon zonder kaartje naar mn afspraak.
wat moet ik verder dan nog lezen![]()
*proest*quote:Op maandag 9 januari 2006 15:59 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt:
Ik moest vandaag ergens wezen en parkeerde mn auto en ging een parkeerkaartje halen. Blijkt dat m'n chippas leeg is en omdat ik al te laat was ging ik maar gewoon zonder kaartje naar mn afspraak.
wat moet ik verder dan nog lezen![]()
Ach de modjes steunen elkaar, wat schattig.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef NJ het volgende:
Goede TT, dit.
Jij hebt een mooie autoquote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef ClioSporT het volgende:
en vanavond een groepsorgie.
Ahhh leuk en liefquote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef NJ het volgende:
Goede TT, dit.
ow, dus je wilt uitgelachen en afgezeken worden? Zelfkastijding?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef ClioSporT het volgende:
Topic was ook niet bedoeld om aanhangers te zoeken en al helemaal geen koekhappers.
Kut, je had het wel door.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef ClioSporT het volgende:
sukkel, je edit je berichtje even snel![]()
Denk nu niet dat je mag meerijden.
Nee, ik klaag over iemand. Dat is toch ook de bedoeling hier ?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow, dus je wilt uitgelachen en afgezeken worden? Zelfkastijding?
Maar je zit wel te zeiken over dat de TT gewijzigd is, terwijl dat lieve vrouwtje uiterst correct handelde.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, ik klaag over iemand. Dat is toch ook de bedoeling hier ?
En daarom moest ik lachen om de TT.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef t0y het volgende:
[..]
Maar je zit wel te zeiken over dat de TT gewijzigd is, terwijl dat lieve vrouwtje uiterst correct handelde.
Jan met de korte achternaam.
48 euro'squote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef ClioSporT het volgende:
Uiterst correctJe bent gewoon jaloers dat je zelf niet eens auto kan rijden.
![]()
Door jou misschien.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef ClioSporT het volgende:
Parkeerwachters die worden gezien als nazi's.
Aha vrouw geeft haar parkeerkaartje niet aan jou --> Nazi.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef ClioSporT het volgende:
Altijd maar zeiken over agenten die donuts vreten terwijl ze honderden hard werkende mensen flitsen. Parkeerwachters die worden gezien als nazi's. Zo'n vrouwtje die denkt een betere nazi te zijn dan hitler heel fijn maar eventjes beschermen. Lekker logisch allemaal
Laten we zeggen dat 20 % de paus uithangt dus 80 % denkt zoals ik.quote:
danis die 80% zeker hard aan het werk nu om hun bekeuringen te kunnen betalen, want hier zie ik ze nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat 20 % de paus uithangt dus 80 % denkt zoals ik.
Dus omdat je hard werkt mag je de regels breken door te hard te rijden en andere mensen in gevaar te brengen?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef ClioSporT het volgende:
Altijd maar zeiken over agenten die donuts vreten terwijl ze honderden hard werkende mensen flitsen.
Ja, laten we Hitler er bijhalen!quote:Parkeerwachters die worden gezien als nazi's. Zo'n vrouwtje die denkt een betere nazi te zijn dan hitler heel fijn maar eventjes beschermen. Lekker logisch allemaal
dus als ik zeg dat je een mooie auto hebt ben ik er gelijk op uit om mee te rijden.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef ClioSporT het volgende:
sukkel, je edit je berichtje even snel![]()
Denk nu niet dat je mag meerijden.
Ja, laten we terug gaan schelden, daar heb je wat aanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:34 schreef t0y het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat je een mooie auto hebt ben ik er gelijk op uit om mee te rijden.
Dude, je bent serieus nog kanslozer dan ik dacht. Als ik een nissan skyline zie ga ik toch ook niet aan die persoon vragen of mee mag rijden.
Nerd die je er bent, en ik hoop dat je volgende keer >170 word geflitst en dat ze je rijbewijs innemen, lekker voor je.
Hebben we het hier nog steeds over een Clio mettupperwarequote:Op maandag 9 januari 2006 16:34 schreef t0y het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat je een mooie auto hebt ben ik er gelijk op uit om mee te rijden.
Dude, je bent serieus nog kanslozer dan ik dacht. Als ik een nissan skyline zie ga ik toch ook niet aan die persoon vragen of mee mag rijden.
Nerd die je er bent, en ik hoop dat je volgende keer >170 word geflitst en dat ze je rijbewijs innemen, lekker voor je.
Met die clio is niets mis, met z'n baasje wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hebben we het hier nog steeds over een Clio mettupperware
Je weet dat je gepakt moet worden om je rijbewijs kwijt te rakenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:34 schreef t0y het volgende:
Die clio (als het echt een sport is) dan haalt ie de 190 wel met gemak.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je weet dat je gepakt moet worden om je rijbewijs kwijt te raken. Plus die gast rijdt in een Clio misschien dat hij binnen de bebouwde kom de dubbele snelheid dan toegestaan kan halen, maar 170 op de snelweg wordt twijfelachtig.
![]()
Valt er niet eens een kwartje JIJ doet moeilijk wij nietquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ja sluit heel dit forum dan ook maar aangezien we niet moeilijk mogen doen.
Heb je enig idee waarom mensen zo tegen jouw posts in gaan? Het zóu wel eens kunnen dat je geen gelijk hebt, hoe onlogisch dat dit ook mag klinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef ClioSporT het volgende:
Heb jij enig idee waarom mensen een topic openen in klaagbak of moet ik eerst even een kwartje in je reet stoppen.?
Ik zei ook nergens dat jij niet moeilijk mag doenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ja en waarom zou ik niet moeilijk mogen doen als jij en je vriendjes wel van alles mogen ?
Lijkt me duidelijk. Slotje?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef sr_firewire het volgende:
De vrouw zat goed, jij bent gewoon een vuile fraudeur. Punt
nee , maar past een grill ook voor je kopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef ClioSporT het volgende:
Ja omdat ik zo'n auto rij moet ik gaan smijten met geld. Klinkt heel logisch allemaal. Bestaan er ook speciale brillen waardoor ik jouw tekst wat beter kan lezen ?
het is voor jou al heel snel erg moeilijk hequote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef ClioSporT het volgende:
Ja sluit heel dit forum dan ook maar aangezien we niet moeilijk mogen doen.
zal ik je blij maken met een bankovervalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:56 schreef ClioSporT het volgende:
IK vind het juist leuk om er iemand mee blij te maken ja, maar blijkbaar wonen er teveel drollen in Nederland die er niet zo over denken. Uiteraard heb ik gewoon beleefd gevraagd om het kaartje, maar dat ik vervolgens in de auto ging zitten en haar de tering in heb gescholden kan ik niet ontkennen (wel met raampjes dicht)
Ooit in je opgekomen dat zij ook een o zo belangrijke afspraak voor haar werk had en dat kaartje moest hebben om het te d e c l a r e r en?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:56 schreef ClioSporT het volgende:
IK vind het juist leuk om er iemand mee blij te maken ja, maar blijkbaar wonen er teveel drollen in Nederland die er niet zo over denken. Uiteraard heb ik gewoon beleefd gevraagd om het kaartje, maar dat ik vervolgens in de auto ging zitten en haar de tering in heb gescholden kan ik niet ontkennen (wel met raampjes dicht)
je stelt fatsoenlijk een onfatsoenlijke vraag...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ClioSporT het volgende:
In het egocentrische leefwereldje van TS bestaat die mogelijkheid natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:13 schreef Odulla het volgende:
[..]
Ooit in je opgekomen dat zij ook een o zo belangrijke afspraak voor haar werk had en dat kaartje moest hebben om het te d e c l a r e r en?
ja 2 euro declaren...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
In het egocentrische leefwereldje van TS bestaat die mogelijkheid natuurlijk niet he
Kon je niet anders betalen dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
Ik moest vandaag ergens wezen en parkeerde mn auto en ging een parkeerkaartje halen. Blijkt dat m'n chippas leeg is en omdat ik al te laat was ging ik maar gewoon zonder kaartje naar mn afspraak.Kom ik terug en ja hoor, boete.. 48 euro
![]()
Ik denk ik vraag aan iemand die wegrijdt of ik z'n kaartje mag hebben om een bezwaarschrift op te sturen. Gewoon zeggen dat de controleur blind is ofzo, niet geschoten is altijd mis. Ja ik weet het, dat is fraude.
Dus ik een half uur wachten, komt er eindelijk een vrouw aanzetten, ik spring uit de auto en vraag vriendelijk haar kaartje. Zegt ze eerst waarom, dus ik leg het uit, zegt ze ineens stotterend, ja ik heb m'n kaartje ook nodig want ik moet hem opsturen naar werkElke mongool kon begrijpen dat ze loog. Gierige tyfus trut wilde haar kaartje gewoon niet geven, WTF waar gaat de wereld heen?? Tyfus tyfus tyfus wijf.
Zo, lucht op![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Als ik het was, had ik het bonnetje voor je ogen in de fik gestoken
Geld geweigerd????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kon je niet anders betalen dan?
ZO nee: rechtzaak aanspannen, er wordt namelijk geld geweigerd
liefje, ik declareer centen bij mijn werkgever als het moetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:33 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja 2 euro declaren...![]()
nee nee die dame had gewoon fatsoen
en daar is niks mis mee![]()
Boete aanvechten omdat je niet met kleingeld kon betalen in de automaat? Daar zijn al meerdere zaken over gewonnen, in oa Rotterdam en Apeldoornquote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
Ik moest vandaag ergens wezen en parkeerde mn auto en ging een parkeerkaartje halen. Blijkt dat m'n chippas leeg is en omdat ik al te laat was ging ik maar gewoon zonder kaartje naar mn afspraak.Kom ik terug en ja hoor, boete.. 48 euro
![]()
Ik denk ik vraag aan iemand die wegrijdt of ik z'n kaartje mag hebben om een bezwaarschrift op te sturen. Gewoon zeggen dat de controleur blind is ofzo, niet geschoten is altijd mis. Ja ik weet het, dat is fraude.
Dus ik een half uur wachten, komt er eindelijk een vrouw aanzetten, ik spring uit de auto en vraag vriendelijk haar kaartje. Zegt ze eerst waarom, dus ik leg het uit, zegt ze ineens stotterend, ja ik heb m'n kaartje ook nodig want ik moet hem opsturen naar werkElke mongool kon begrijpen dat ze loog. Gierige tyfus trut wilde haar kaartje gewoon niet geven, WTF waar gaat de wereld heen?? Tyfus tyfus tyfus wijf.
Zo, lucht op![]()
Euh, aangezien je een muts bent en waarschijnlijk niet verder komt dan het iq gehalte van een diepingevroren garnaal, weet je natuurlijk niet dat zo'n vleugel ideaal is wanneer men op hoge snelheid rijd. Het is heerlijk dat wanneer je 220 rijd en het gewoon aanvoelt alsof je 80 rijd, mede door de downforce die zo'n achtervleugel veroorzaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:09 schreef Odulla het volgende:
Wauw...
Wat een stoere auto...
Ga je nu echt sneller door dat rare klepje achter..?
Goh, stoer hoor...![]()
ze hoeft daar niet te parkeren hoor. Als je geen geld hebt parkeer je daar toch niet. Goede kans dat je verliest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Laat die boete voor de rechter komen, en gooi het er op dat je met een wettig betaalmiddel (muntgeld) wilde betalen, maar dat dat niet kon. Je moest een prive betaalmiddel hebben, wat je niet had. Er zijn meer rechtzaken over geweest, goede kans dat je wint.
die 4 straalpijpen danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Euh, aangezien je een muts bent en waarschijnlijk niet verder komt dan het iq gehalte van een diepingevroren garnaal, weet je natuurlijk niet dat zo'n vleugel ideaal is wanneer men op hoge snelheid rijd. Het is heerlijk dat wanneer je 220 rijd en het gewoon aanvoelt alsof je 80 rijd, mede door de downforce die zo'n achtervleugel veroorzaakt.
Dat is waarschijnlijk heel anders dan dat jij met je vierkantje fiat pinda 110 rijd waarbij de motor bijna in de fik vliegt en alle schroefjes van je dashbord je om de oren vliegen.
Jij zult nu vast in paniek om je heen kijken omdat je hersens (zelfs garnalen hebben hersens) op hol slaan over wat ik je nu heb gezegd. Wees kalm en ga gewoon slapen, ik vergeef het je.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
die 4 straalpijpen danook nuttig zeker
![]()
dat soort dingen gelden voor echte auto's Niet voor modellen zoals het jouwe, dat bij 60 al aanvoelt alsof het uit elkaar tieft en de aerodynamica heeft van een vuilcontainer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Euh, aangezien je een muts bent en waarschijnlijk niet verder komt dan het iq gehalte van een diepingevroren garnaal, weet je natuurlijk niet dat zo'n vleugel ideaal is wanneer men op hoge snelheid rijd. Het is heerlijk dat wanneer je 220 rijd en het gewoon aanvoelt alsof je 80 rijd, mede door de downforce die zo'n achtervleugel veroorzaakt.
Dat is waarschijnlijk heel anders dan dat jij met je vierkantje fiat pinda 110 rijd waarbij de motor bijna in de fik vliegt en alle schroefjes van je dashbord je om de oren vliegen.
Jij zult nu vast in paniek om je heen kijken omdat je hersens (zelfs garnalen hebben hersens) op hol slaan over wat ik je nu heb gezegd. Wees kalm en ga gewoon slapen, ik vergeef het je.
god er zitten hier echt (te)veel kneusjes. Weet je niet over wat voor auto je het hebt, hou dan gewoon je lompe kop dicht, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
die 4 straalpijpen danook nuttig zeker
![]()
Jij neemt jezelf echt heel serieus hé met die plastic magnetronbak van je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
god er zitten hier echt (te)veel kneusjes. Weet je niet over wat voor auto je het hebt, hou dan gewoon je lompe kop dicht, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
Maar toch echt nut hebben 4 straalpijpen niet.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
god er zitten hier echt (te)veel kneusjes. Weet je niet over wat voor auto je het hebt, hou dan gewoon je lompe kop dicht, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
Als je zo graag het nut ervan wilt zien moet je er een keer achter gaan staan. Mijn voorkeur is dat je er voor gaat staan, dan rij ik over je heen en kan je ook gelijk de onderkant zien. Kneusjes die dromen dat ze ooit een auto kunnen kopen met het geld dat ze verdienen bij de AH.![]()
@ stink
Wat voor model is mijn auto, kan je dat wel zeggen ?
De rollenbank zegt anders van wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar toch echt nut hebben 4 straalpijpen niet.....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
De rollenbank zegt anders van wel.
Nee, daar is al jurisprudentie over, vergelijkbare zaken in Rotterdam en Apeldoorn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze hoeft daar niet te parkeren hoor. Als je geen geld hebt parkeer je daar toch niet. Goede kans dat je verliest.
iig geen een van het soort waar een spoiler nut gaat hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je zo graag het nut ervan wilt zien moet je er een keer achter gaan staan. Mijn voorkeur is dat je er voor gaat staan, dan rij ik over je heen en kan je ook gelijk de onderkant zien. Kneusjes die dromen dat ze ooit een auto kunnen kopen met het geld dat ze verdienen bij de AH.![]()
@ stink
Wat voor model is mijn auto, kan je dat wel zeggen ?
waarom zou je 220 rijden als je het gevoel niet wil hebben. en daar komt bij, wanneer rij jij 220quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef ClioSporT het volgende:
Het is heerlijk dat wanneer je 220 rijd en het gewoon aanvoelt alsof je 80 rijd, mede door de downforce die zo'n achtervleugel veroorzaakt.
Je bevestigd alleen maar dat je er dus geen ene drol van begrijptquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
iig geen een van het soort waar een spoiler nut gaat hebben![]()
![]()
Tja wanneer ik zin heb in 220. Bij jou duurt het waarschijnlijk 20 minuten voordat je 220 rijd. Heel waarschijnlijk haalt je autotje de 170 niet eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zou je 220 rijden als je het gevoel niet wil hebben. en daar komt bij, wanneer rij jij 220![]()
Die heb ik niet, is slecht voor de motor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef Repeat het volgende:
Owja, je open luchtfilter zorgt natuurlijk ook nog voor 40 extra pk
kerel, hou op, ik blijf er inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je bevestigd alleen maar dat je er dus geen ene drol van begrijpt![]()
alsof zo'n 2 litertje zo hard blijft trekken op hoge snelhedenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Tja wanneer ik zin heb in 220. Bij jou duurt het waarschijnlijk 20 minuten voordat je 220 rijd. Heel waarschijnlijk haalt je autotje de 170 niet eens![]()
Ja dus, je zegt zelf dat ie rap is, wtf maakt het dan uit waarom hij rap is. Je hebt nooit in een 2 litertje gezeten dus waarom al die conclusie's ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
alsof zo'n 2 litertje zo hard blijft trekken op hoge snelheden
dat ding is ook alleen maar rap doordat ie een redelijk krachtige motor heeft en dat ding niks weegt.
op hoge snelheid heb je niet mee zoveel aan dat lage gewicht, dan draait het gewoon om vermogen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dus, je zegt zelf dat ie rap is, wtf maakt het dan uit waarom hij rap is. Je hebt nooit in een 2 litertje gezeten dus waarom al die conclusie's ?
quote:
nee idd , maar ik heb wel vrienden die in me Laguna 2 grand tour passen en gezien willen wordenquote:Bij jou duurt het waarschijnlijk 20 minuten voordat je 220 rijd. Heel waarschijnlijk haalt je autotje de 170 niet eens![]()
ja, maar wel 1 die binnen de 30 seconde 240 rijdtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef ClioSporT het volgende:
omg haha anders ben je ff een uberkneus
dat zegt die kerel met z'n krantje voor de AH ook altijd. Ken je hem soms?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb nog nooit met zo'n onzinnige chipknip betaald en ik ga er ook nooit aan beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
zo blijven we godver toch in de steentijd als dit soort dingen nooit echt doorgevoerd worden
gewoon overal alleen maar chipknip op die automaten en klaar. Ophoeren als oma zo nodig met centjes moet betalen, dan gaat ze dr chipper maar opladen hoor
tof dat ze vroeger ook zeiden: ik heb nog nooit met die onzinnige munten betaald en ga er ook nooit aan beginnen, ik betaal lekker met kippen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met zo'n onzinnige chipknip betaald en ik ga er ook nooit aan beginnen![]()
wat is de toegevoegde waarde van een chipknip op een pinpas? Naar mijn mening is het veiliger een pincode te gebruiken en zolang ik voor een bankpas waar een chip standaard op zit, extra moet betalen, heb ik er liever geen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:51 schreef Repeat het volgende:
zo blijven we godver toch in de steentijd als dit soort dingen nooit echt doorgevoerd worden
gewoon overal alleen maar chipknip op die automaten en klaar. Ophoeren als oma zo nodig met centjes moet betalen, dan gaat ze dr chipper maar opladen hoor
bij de amro zit er gewoon een chipknip op je pas hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
[..]
wat is de toegevoegde waarde van een chipknip op een pinpas? Naar mijn mening is het veiliger een pincode te gebruiken en zolang ik voor een bankpas waar een chip standaard op zit, extra moet betalen, heb ik er liever geen.
Hé!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik er ook bij willen zoenen als ik genaaid werd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef Odulla het volgende:
[..]
Hé!
Ik ben nog altijd een moraalmuts!![]()
Muts!![]()
En als jij een Audi A3 Sportback 2.0 FSI Turbo Quattro wil vergelijken met een Fiat Pinda (*proest* wat ben jij grappig...), ga gerust je gang.
By the way... hoe voelt het nu? Genaaid te zijn door een mede moraalmuts?![]()
als jij nou een echte ajaxied was, dan heb je allang een keer met een chipkaart betaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met zo'n onzinnige chipknip betaald en ik ga er ook nooit aan beginnen![]()
het principe is niet hetzelfde. en je moet leke dag controleren als je pinpas er nog is. dat ston din de kleine lettertjes waarmee je akkoord ging toen je je pinpas kreegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Goofup het volgende:
ja, daar zit ik niet bij en zit niet echt te wachten op zo'n ding eigenlijk. Ik blijf erbij dat ik een pinpas beter vind. Die kan iemand anders niet zomaar opmaken. en het principe is hetzelfde.
iedere dag controleren is toch onhandig als je hem niet gebruikt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het principe is niet hetzelfde. en je moet leke dag controleren als je pinpas er nog is. dat ston din de kleine lettertjes waarmee je akkoord ging toen je je pinpas kreegdus niemand anders kan je geld opmaken
ja vet onhadig man!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Goofup het volgende:
[..]
iedere dag controleren is toch onhandig als je hem niet gebruikt?
.dus dan is het principe niet hetzelfde, maar als je je telefoon verliest kan iemand gratis bellen/als je je protomonnee verliest kan iemand je geld opmaken/als jeje autosleutels verliest kan iemand wegrijden in je auto.quote:en jawel, iemand anders kan zomaar jouw opgeladen tegoed van de chipknip opmaken als jij hem verliest en het pas later ontdekt. Met een pinpas kan dit niet zomaar
Het principe is hetzelfde, omdat beiden plastic geld zijn. En het enige verschil is dat je bij de pinpas bij betaling je code moet geven en bij chippen niet. Dat je bij kleine bedragen vaak extra moet betalen bij het pinnen en niet bij het chippen, vind ik maar gek. Net zo goed dat ik het gek vind dat op sommige plekken alleen geparkeerd kan worden met chipknip, terwijl lang niet iedereen er een heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja vet onhadig man!
[..]
.dus dan is het principe niet hetzelfde
klopt, maar ik zie de vergelijking met het voordeel van chippen boven pinnen niet zo (bovendien heb ik een pasword op mijn telefoon).quote:, maar als je je telefoon verliest kan iemand gratis bellen
klopt. Dan kan ie én je chip-tegoed opmaken én je cashgeld, maar niet je bankrekening plunderen. Maar omdat ik een pinpas heb, heb ik nooit veel geld op zakquote:als je je protomonnee verliest kan iemand je geld opmaken
klopt. Laat ik in dat geval dan maar een chipknip nemen iddquote:als jeje autosleutels verliest kan iemand wegrijden in je auto.
waarom zou je dan niet kunnen pinnen? (of de vraag zou hier moeten zijn: waarom moet ik bij pinnen zogenaamde adm. kosten betalen die bij chippen niet nodig zijn?)quote:en btw. de chipknip is bedoelt voor kleine bedragen. ik heb altijd meer cash geld bij me dan er op me chipknip staat. maar ik zou er niet aan moeten dneken om elke dag 4 x een kop koffie af te reken met 38 cent
en dan vind je appels en peren ook hetzelfde, want het is tenslotte allebei fruitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde, omdat beiden plastic geld zijn.
komt doordat het systeem anders werkt schat, bij pinnen moe tje elke transactie verifreren(inbelkosten) en bij schippen hoeft dat niet , dat kan je aan het einde van dag in 1 keer doenquote:En het enige verschil is dat je bij de pinpas bij betaling je code moet geven en bij chippen niet. Dat je bij kleine bedragen vaak extra moet betalen bij het pinnen en niet bij het chippen, vind ik maar gek.
iedereen die een bankpas heeft heeft er 1 gehad, dat je het niet gebruikt is je eigen foutquote:Net zo goed dat ik het gek vind dat op sommige plekken alleen geparkeerd kan worden met chipknip, terwijl lang niet iedereen er een heeft.
leuk als ie nog aanstaatquote:klopt, maar ik zie de vergelijking met het voordeel van chippen boven pinnen niet zo (bovendien heb ik een pasword op mijn telefoon).
dus wat is het probleem danquote:klopt. Dan kan ie én je chip-tegoed opmaken én je cashgeld, maar niet je bankrekening plunderen. Maar omdat ik een pinpas heb, heb ik nooit veel geld op zak
daar kanik niks aan doen, domme mensen houd je altijdquote:klopt. Laat ik in dat geval dan maar een chipknip nemen iddje hebt me overtuigd
zoals al eerder uitgelegtquote:waarom zou je dan niet kunnen pinnen? (of de vraag zou hier moeten zijn: waarom moet ik bij pinnen zogenaamde adm. kosten betalen die bij chippen niet nodig zijn?)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
waarom zou je dan niet kunnen pinnen? (of de vraag zou hier moeten zijn: waarom moet ik bij pinnen zogenaamde adm. kosten betalen die bij chippen niet nodig zijn?)
Idd al was het allen maar omdat ze dit geintje geflikt heeft bij iemand met een grote mond en een slecht gepimpte mini!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef Aarde het volgende:
ik wil nog even benadrukken dat ik die vrouw sympathiek vind en dat ze een prijs zou moeten krijgen hiervoor
Als we dan toch bezig zijn geven we alle agenten die met 5 dozijnen donuts in een wagen zitten en iedereen bekeurd die 1 km te hard rijd ook maar een prijs. Geven we alle parkeerwachters die na 1 minuut overtijd al direct een boete op je raam plakken ook maar een prijs. Als we dan toch bezig zijn geven we alle mensen die tussen 1940-1945 ondergedoken joden doorgaven aan de duitsers ook maar een prijs. Uiteindelijk moet iedereen zich gewoon aan de regels houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:31 schreef Aarde het volgende:
ik wil nog even benadrukken dat ik die vrouw sympathiek vind en dat ze een prijs zou moeten krijgen hiervoor
Snap je nou nog niet dat het erom gaat dat die vrouw het juist bij JOU deed! Ik had dat kaartje aan iemand anders aangeboden met een fatsoenlijke auto...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn geven we alle agenten die met 5 dozijnen donuts in een wagen zitten en iedereen bekeurd die 1 km te hard rijd ook maar een prijs. Geven we alle parkeerwachters die na 1 minuut overtijd al direct een boete op je raam plakken ook maar een prijs. Als we dan toch bezig zijn geven we alle mensen die tussen 1940-1945 ondergedoken joden doorgaven aan de duitsers ook maar een prijs. Uiteindelijk moet iedereen zich gewoon aan de regels houden natuurlijk. Sommige mensen op fok geven we uiteraard ook een prijs omdat hun zich altijd en overal 100 % netjes aan de regels houden.. Yeah right..
Haha ja ik ben zo jaloers op een mini met een rioleringsstelsel eronder! Geef mij maar een skelter...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:12 schreef ClioSporT het volgende:
Omdat je jaloers op de auto bent ?? Kom nou, hard werken en wie weet kan je er ook ooit eentje kopen.
Hey, je hebt het hier wel over een clio sport he!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef SubTOP het volgende:
Of noem ik het nou een mini om jou duidelijk te maken dat een clio echt geen auto is waar ik warm of koud van wordt... Je kan em ombouwen wat je wilt maar het blijft een cliotje gast! En die 48 euro is ongeveer de inruilwaarde van dat blikkie![]()
ken ik nog net een uurtje langs je zus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef SubTOP het volgende:
Of noem ik het nou een mini om jou duidelijk te maken dat een clio echt geen auto is waar ik warm of koud van wordt... Je kan em ombouwen wat je wilt maar het blijft een cliotje gast! En die 48 euro is ongeveer de inruilwaarde van dat blikkie![]()
En dat uit zich in het sport stuur of de sport pook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Hey, je hebt het hier wel over een clio sport he!
Oja sorry, dan wordt de inruilwaarde 50 eurotjes.. En dat is dan wel genoeg voor een minuutje of tien met m'n zus! Maar meer heb jij niet nodig toch? Binnen die tijd zit je clio ook op de honderd en ga je spuiten als een mallequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Hey, je hebt het hier wel over een clio sport he!
n00bquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef ClioSporT het volgende:
Mja, het is inderdaad lastig om met kutnewbie's te discussieren.
Elke keer maar weer lachen om je eigen grapjes moet toch wel vervelend worden op een gegeven moment ? Of ben jij het levende bewijs dat er ubernewbienerds bestaan?
Why bother?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef ClioSporT het volgende:
Elke keer maar weer lachen om je eigen grapjes moet toch wel vervelend worden op een gegeven moment ? Of ben jij het levende bewijs dat er ubernewbienerds bestaan?
haal ook meteen de islam en de marokkanen erbijquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn geven we alle agenten die met 5 dozijnen donuts in een wagen zitten en iedereen bekeurd die 1 km te hard rijd ook maar een prijs. Geven we alle parkeerwachters die na 1 minuut overtijd al direct een boete op je raam plakken ook maar een prijs. Als we dan toch bezig zijn geven we alle mensen die tussen 1940-1945 ondergedoken joden doorgaven aan de duitsers ook maar een prijs. Uiteindelijk moet iedereen zich gewoon aan de regels houden natuurlijk.
Sommige mensen op fok geven we uiteraard ook een prijs omdat hun zich altijd en overal 100 % netjes aan de regels houden.. Yeah right..
wie is er hier een nubquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef ClioSporT het volgende:
wij hebben een senseoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
![]()
ga jij ff pinnen in een koffieautomaat![]()
Nee jij maakt je alleen heel erg druk om dat pokke kaartje wat je niet kreeg van die dame dat is net zo zielig nerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef ClioSporT het volgende:
Alleen al dat je het een mini noemt bewijst dat je geen ene flikker van auto's afweet, maar shit hey, nu word ik pissig zeg, 48 euro, daar moet jij waarschijnlijk 15 à 20 uur voor werkenJe maakt je meer druk om die 48 euro dan ik doe
![]()
jeetje manquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef ClioSporT het volgende:
Alleen al dat je het een mini noemt bewijst dat je geen ene flikker van auto's afweet, maar shit hey, nu word ik pissig zeg, 48 euro, daar moet jij waarschijnlijk 15 à 20 uur voor werkenJe maakt je meer druk om die 48 euro dan ik doe
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef Aarde het volgende:
[..]
jeetje manlaat mensen in hun waarde
zal ik eens bij jou beginnen
- je bent narcistisch
- je hebt een onwijs lelijke bak
- je bent TROTS op je onwijs lelijke bak
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef ClioSporT het volgende:
![]()
Zo, lucht op![]()
Lees het topic anders ff! Is nog goed voor de lachspieren ook!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
en... heb je uiteindelijk een kaartje bemachtigt of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |