Ik vond 'm al verdacht lang openstaan. Ik vroeg me af welke hints behalve de titel ik nog zou moeten geven. Best een aardige film trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Asap het volgende:
Sean Connery in Outland
Síquote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gael Garcia Bernal?
't Is in ieder geval geen dame. Gael, zoals geopperd lijkt me een prima suggestie gezien de gelijkende kaaklijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Wie is deze mooie dame?
[afbeelding]
Daar kan ik me verder niet over uitlaten. Ik kan alleen wel vertellen dat het nog best moeilijk was langs de beveiliging te komen en dat ik niet wist dat een push-up bh zóveel goed kon maken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euhm........ onlangs kreeg Charlize Theron een prijs op één of andere festival in PS. Ze droeg haar award aan iemand op. Die persoon kreeg tevens het nummer van haar hotelkamer om haar eens een bezoekje te brengen.
Wie is dit?
Dat is dan het verschil tussen ons, ik heb een push-down nodig om ergens ongezien binnen te raken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar kan ik me verder niet over uitlaten. Ik kan alleen wel vertellen dat het nog best moeilijk was langs de beveiliging te komen en dat ik niet wist dat een push-up bh zóveel goed kon maken.
Macquote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef dolle_hond het volgende:
shirley mclaine
welquote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Sokolsky het volgende:
Was dat nu wel of geen Bergman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |