Zoals ik dus zei! Vandaag om 7u wakker, eerste schooldag na kerstverlof, ERG moeilijk wakker geworden, met veel tegenzin een uur in de auto naar hasselt gereden. Aangekomen. Mooi, lector niet aanwezig, terug naar huis dan maar. Was toen al beetje slechtgezind omdat ik voor niets zo vroeg ben opgestaan + rit van een uur heb doorgemaakt, maar oké... dag vrijaf dus ik mopper niet.
Kom ik bij me auto, die een eind verder staat geparkeerd bij de kunstacademie (ik doe geen kunst btw) en stap ik in. Vet koud allemaal dus ik start m maar even. Tenminste, dat was ik van plan
Het is zo'n 6 jaar oude diesel, dus even wachten op het gloeidraadje op het dashboard alvorens de sleutel te draaien. Lampje uit, LOLBOY draait aan de sleutel. Helaas dacht de auto daar anders over
Hij wou niet starten
![]()
Na een 20 minuten phat trixx hebben uitgevoerd om m te starten nog steeds geen resultaat. Dan maar duwen
![]()
Hoe kon het dan ook anders dat er niemand meer langs kwam, en na 10 minuten wachten op mensen dacht ik, ik bel toch eens naar men pa
Via nog wat vette tricks achtergekomen dat mn batterij dood is, en dat er een nieuwe in moet.
Toyota garage in de buurt gebeld, zo'n blije knaap kwam met startkabels en een funky koffertje mijn auto starten. En dat lukte! Na anderhalf uur aankloten met de auto en naar de garage gaan voor nieuwe batterij heb ik het vandaag op de weg al wel gezien.
sjongejongejonge, ik dacht al wat is het toch koud in die auto man, kut auto man
*typfouten voorbehouden enzo, geen zin om het na te lezen. Triestigheid heeft me al tijd genoeg gekost