Ik heb geen cvquote:Op maandag 9 januari 2006 13:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zet de verwarming altijd even aan!
[ ] Geschiktquote:Op maandag 9 januari 2006 13:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zet de verwarming altijd even aan!
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Ik maak altijd van die spastische bewegingen, als het water koud is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef la-nina het volgende:
Op 't laatst de douche helemaal koud draaien![]()
Wedden dat je niet meer koud bent als je eronderuit kom
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Gewoon de douche heel langzaam op koud zetten, geleidelijk, zodat je er aan went. Pas dan onder de douche vandaan. Simpel maar effectief. Alleen jammer dat het niet zo kan als je uit bed moetquote:Op maandag 9 januari 2006 13:27 schreef t0y het volgende:
Jezus, wat is het toch godverneukt koud na het douchen. Ik blijf altijd extra lang onder de douche staan totdat ik het helemaal zat ben, dan verman ik mezelf om uiteindelijk onder de douche vandaan te komen en mezelf af te drogen.
Brrrrrr.
Wat denk je hiermee te bereiken?quote:
Hoezo onzin?. Het is gewoon koud als ik onder de douche vandaan kom en dat is dagelijks een grote bron van irritatie. De een klaagt over het weggedrag van andere personen, ik klaag over dit. En ik zocht er ook geen oplossing voor, ik wilde het gewoon van mij af schrijven.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef sr_firewire het volgende:
Wat een taalgebruik !
Nee dit topic is geen onzin wil je zeggen. Als je het koud hebt draai je de verwarming maar open, en als je dat nog te koud is ga je in een thermo pak douchen. Of is het moeilijk er zelf een oplossing voor te vinden ?
Edit: Leuk dat je het stukje "Kanker toch eens op met je onzin" , zelf ge-edit hebt !
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef t0y het volgende:
[..]
Hoezo onzin?. Het is gewoon koud als ik onder de douche vandaan kom en dat is dagelijks een grote bron van irritatie. De een klaagt over het weggedrag van andere personen, ik klaag over dit. En ik zocht er ook geen oplossing voor, ik wilde het gewoon van mij af schrijven.
En over dat 'kanker toch op met je onzin', weet je wat, ik zet het wel terug ook.
Yep, vooral in de winter is het erg fijnquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef Geesoes het volgende:
Probleem heb ik ook. Heb een gaar huis, zonder CV, alleen een kleine geiser. Een warme douche met een fijne straal zit er sowieso al niet in. Alleen een warme douche met een mini straal, Maar tis dan echt een ramp om uit te douche te komen. De douche is ook nog is het koudste deel van het huis. Ik leef echt met je mee
Ja gelukkig is de huur dan laag, dat compenseert voor mij de kou. En doordat het een tijdelijke woonruimte is (geplande sloop) is het niet de moeite waard om alles op te knappenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:40 schreef t0y het volgende:
[..]
Yep, vooral in de winter is het erg fijn![]()
Aha, relaxed. Maar damn, wat is dit huis koud zeg, als ik de gang op loop bevries ik letterlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef Geesoes het volgende:
nee altijd lage huur. Sloopwoning zonder moderneiteit. Dus dan is het lekker goedkoop.
Heb je helemaal geen verwarming dan in huis?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef t0y het volgende:
[..]
Aha, relaxed. Maar damn, wat is dit huis koud zeg, als ik de gang op loop bevries ik letterlijk.
Niet normaal meer.
In de woonkamer, zo'n electrisch ding. Dat kwam meer omdat ik al mijn geld er vrij snel doorheen had gejaagd aan onzin dingen, zoals tv + surroundset, tft schermpje...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen verwarming dan in huis?
Ouwe kolenkachelquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen verwarming dan in huis?
1600w, uit mijn hoofd.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef Geesoes het volgende:
Ik heb dan in de woonkamer een goede (bijna antieke) gaskachel. En voor op mijn slaapkamer een electrische verwarming. Maar een electrische kachel is vrij goedkoop in aanschaf, alleen niet in gebruik.
Doe je het daarom ook nooitquote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Ingridh007 het volgende:
En vergeet de kou voor je gaat douchen niet.
En daarom heb ik dus een _GRUWEL_ hekel aan douchen.
en jij noemt jezelf gangsterquote:Op maandag 9 januari 2006 14:51 schreef t0y het volgende:
[..]
In de woonkamer, zo'n electrisch ding. Dat kwam meer omdat ik al mijn geld er vrij snel doorheen had gejaagd aan onzin dingen, zoals tv + surroundset, tft schermpje...
En toen had ik geen geld meer voor een koelkast, wasmachine en verwarming. Mijn moeder was wel zo lief er 1 te doneren aan mij
Ik heb vreemde prioriteiten, zeer vreemd![]()
Alsof gangsters het nooit koud hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:58 schreef JohanV. het volgende:
[..]
en jij noemt jezelf gangster![]()
en jij hebt een avatar voor je snuifneusje![]()
Krimpen die ook zo erg dan?quote:
Kan ik de whiskey beter nemen vlak voor ik uit de douche stapquote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef BrauN het volgende:
Een paar flinke teugen whiskey nemen voor/tijdens het douchen houdt de mens wel warm. Een andere oplossing zie ik niet...
Straalkachel? Vertel meer, mijn interesse is gewektquote:Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef zatoichi het volgende:
Straalkachel is echt een aanrader, is zeer snel warm en zolang je in de straal blijft staan, is het net alsof je staat te zonnen. Heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |