Nou, ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb wel mn geld terug gekregen.Maar nooit altijd alles.
Zo had ze eens 300 euro van me geleend,en kreeg ik 150 terug met de mededeling dat die andere 150 euro van haar waren omdat zij mn moeder was
Ooh,die fikse ruzie is er toch elke dag. Nu ook. Ik moet maar ff 11 euro van mijn rekening halen,omdat ze moet roken. En als ik dan vraag of ik het zaterdag terug krijg kan ik de boom in,en begint ze me een partij te zeiken over mn vriend.Dat hij tijdelijk werkeloos is,huursubsidie voor 2006 krijgt,meer geld dan zij krijgt voor het ziekenfonds ect.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ben je mooi klaar mee.![]()
Eigenlijk is er geen oplossing, niet als je fikse ruzie wilt vermijden. Rottig, hoor.
Haar laten bitchen en die ¤11 niet halenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maar er is dus geen andere oplossing verder?
Nou ja, wat ik eerder al suggereerde: al het geld van je rekening pinnen en ergens verstoppen waar je moeder het niet kan vinden. Maar dan heb je waarschijnlijk geheid ruzie.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
(...)
Maar er is dus geen andere oplossing verder?
Ja,dat zei mn vriend ook al.Maar ze liep alweer te dreigen dat ik nooit meer zakgeld zou krijgen,en dat mn vriend die donderdag komt,kan ophoerenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Haar laten bitchen en die ¤11 niet halen
Kan je niet bij je vriend intrekken?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja,dat zei mn vriend ook al.Maar ze liep alweer te dreigen dat ik nooit meer zakgeld zou krijgen,en dat mn vriend die donderdag komt,kan ophoeren
Trust me,I have. Ze liep al enorm te flippen dat ik MIJN geld op een spaarrekening met 1.8% rente wou zetten. Want dan kon zij geen geld lenen als ze wat moest kopenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik eerder al suggereerde: al het geld van je rekening pinnen en ergens verstoppen waar je moeder het niet kan vinden. Maar dan heb je waarschijnlijk geheid ruzie.![]()
voor 1 of 2 weken wel.Maar ik ben nog maar 17. Heb school,loop stage,en geen werk.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan je niet bij je vriend intrekken?
ik hoor dus net dat hij dat niet gaat doen,omdat dat niet mag van mn moederquote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef teigan het volgende:
Stomme vraag misschien, maar kan je vader dan niet ff die handtekening zetten die je nodig hebt voor het openen van die spaarrekening?
Bedoel je nu dat ze valsheid in geschrifte moet plegen?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef Maxvdw het volgende:
Heb je er ooit al eens aan gedacht om je handtekening te vervalsen?
Door de handtekening van je ouder(s) te vervalsen of op een andere manier?quote:Ik heb mijn adres zelf gewijzigd, niks geen toestemming nodig (en ik ben 17).
Nee, ik bedoelde gewoon onder het "mijn kind mag een rekening" formulier een handtekening zetten. Ik zou het gedaan hebben als het mijn moeder was. Van mijn geld blijft iedereen af.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat ze valsheid in geschrifte moet plegen?
[..]
Door de handtekening van je ouder(s) te vervalsen of op een andere manier?
Valsheid in geschrifte dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gewoon onder het "mijn kind mag een rekening" formulier een handtekening zetten. Ik zou het gedaan hebben als het mijn moeder was. Van mijn geld blijft iedereen af.
Die bron zegt precies hetzelfde als wat alicey zegt. Namelijk dat je geheel zelfstandig bent. Zo neem jij als 18 jarige alle beslissingen zelf, maar jij bent ook verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen beslissingen, je ouders moeten alleen naar daadkracht meebetalen aan je studie en levensonderhoud.quote:
Tja.quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef frederik het volgende:
[..]
Die bron zegt precies hetzelfde als wat alicey zegt. Namelijk dat je geheel zelfstandig bent. Zo neem jij als 18 jarige alle beslissingen zelf, maar jij bent ook verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen beslissingen, je ouders moeten alleen naar daadkracht meebetalen aan je studie en levensonderhoud.
Je ouders moeten bijvoorbeeld wel zorgen dat je te eten houdt, maar hoeven je afbetaling van je auto niet over te nemen indien je niet meer kan aflossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |