Zaterdag ochtend, kleine tussenstop met de auto bij pin automaat. Daarna rijden we ( vrienden en ik) weg maar stoppen na 100 meter weer om jassen in de achterbak te gooien en cd'tje te wisselen.
En ja hoor daar zijn de vrienden met de blauwe pet. wat we aan het uitspoken zijn?!?!
Wij vertellen dus van cd'tje wisselen, ging tijdens het rijden niet echt makkelijk, en jassen in de achterbak gooien. Maar nee horo de dames van fatsoen vonden osn verdacht. Of we ons konden legitimeren. GVD d8 ik daar ga ik en ja hoor dat gele briefje kwam al tevoorschijn. Een boete te pakken voor zoiets onzinnigs zit ik dus echt niet op te w88.
Ik vind deze regeling de grootste onzin die er bestaat. Het lijkt me of ze dit alleen doen om een maandelijks bedrag aan bekeuringen binnen te halen. Alsof ze niets beter te doenhebben.
Maar goed op de boete staat nog geen bedrag dus nog ff afwachten wat het gaat kosten.
Mijn zaterdag was verneukt!!!!!
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!