Juist!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef VASND het volgende:
staat daar nu op dat eerste spandoek 'kappen met afwas?'
er staat 'kappen met awacs'quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef VASND het volgende:
staat daar nu op dat eerste spandoek 'kappen met afwas?'
Die Kut ME iz gewoon jaloers omdat ze zelf geen idealen hebben en altijd moeten doen wat een ander zegt..........quote:Op maandag 9 januari 2006 12:02 schreef BrauN het volgende:
Die kut activisten zijn gewoon jaloers dat zij zelf geen mooie Awac op hun oprit hebben staan... Tering zeg, gun een ander ook eens een pleziertje.
Er zijn duizenden hectare bos in Nederland en omringende landen... Laat die vlegels hun boomhutten daar maar lekker bouwen. Waarom nu weer dwars doen en het júist in een stukje bos opbouwen dat eigenlijk gekapt moet worden?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Die Kut ME iz gewoon jaloers omdat ze zelf geen idealen hebben en altijd moeten doen wat een ander zegt..........
Tering zeg, gun een ander ook eens een boomhut
Ja ze willen geen afwas doen hequote:
Er zijn tientallen vliegvelden in Nederland en omringende landen... Laat die piloten hun AWACS daar maar lekker laten landen. Waarom nu weer dwars doen en júist dat vliegveld uitkiezen waarvoor een prachtig stukje bos moet worden gekaptquote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Er zijn duizenden hectare bos in Nederland en omringende landen... Laat die vlegels hun boomhutten daar maar lekker bouwen. Waarom nu weer dwars doen en het júist in een stukje bos opbouwen dat eigenlijk gekapt moet worden?
Oh ja... laat ze maar eens gaan solliciteren, dat Groen Front tuig.
Toch is er íets meer bos dan landingsbaan in Nederland, knaap.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Er zijn tientallen vliegvelden in Nederland en omringende landen... Laat die piloten hun AWACS daar maar lekker laten landen. Waarom nu weer dwars doen en júist dat vliegveld uitkiezen waarvoor een prachtig stukje bos moet worden gekapt![]()
En dat ook zo blijven knulquote:Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Toch is er íets meer bos dan landingsbaan in Nederland, knaap.
Lang haar en werkloos zeker?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Er zijn tientallen vliegvelden in Nederland en omringende landen... Laat die piloten hun AWACS daar maar lekker laten landen. Waarom nu weer dwars doen en júist dat vliegveld uitkiezen waarvoor een prachtig stukje bos moet worden gekapt![]()
Hmm... Ze kunnen ook het bos redden door dat op-een-boom-lijkende-ding op het dak van dat vliegtuig te vervangen door een boomquote:Op maandag 9 januari 2006 11:58 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
in ieder geval mooier dan bos!
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hmm... Ze kunnen ook het bos redden door dat op-een-boom-lijkende-ding op het dak van dat vliegtuig te vervangen door een boomIedereen blij...
![]()
Bijna kaal en ik werk ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lang haar en werkloos zeker?
Flikker toch op! Wat heb je liever? Een rijtje bomen, of een zo'n AWAC die straks op een woonwijk flikkert omdat zo'n rijtje bomen de veiligheid dwarsboomt?
voor 10 bomen een heel vliegveld inclusief personeel verhuizen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bijna kaal en ik werk ja.
Flikker toch op man. Is het ooit in je opgekomen dat ze die AWACS ook kunnen verkassen naar een vliegveld waar ze minder overlast veroorzaken.
Realistisch denken is moeilijk, dat begrijp ik wel.
Daarmee ontneem je tientallen Limburgse vliegtuigspotters hun pleziertje, bruut.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Is het ooit in je opgekomen dat ze die AWACS ook kunnen verkassen naar een vliegveld waar ze minder overlast veroorzaken.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Precies. Ik ga er dan ook van uit dat lurf_docter het allemaal enorm cynisch bedoelt.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel met je eens hoor, maar het is hier [ONZ] enzo he?
Oh ja, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daarmee ontneem je tientallen Limburgse vliegtuigspotters hun pleziertje, bruut.
Ja hoor, net als jouw OP, want eigenlijk vind je boomknuffelaars best lievquote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Precies. Ik ga er dan ook van uit dat lurf_docter het allemaal enorm cynisch bedoelt.
Immers, als hij serieus zou zijn is ie toch wel erg ziek, niet!?
Voor de molotov coctails.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef master_X het volgende:
cees heeft weer werken waarom staat er tussen die foto een can met bezine ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef master_X het volgende:
Kees heeft weer werken waarom staat er tussen die foto een can met bezine ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |