He certainly knows his way around the table.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ronnie O'Sullivan?
And fast as well..quote:Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef pyl het volgende:
[..]
He certainly knows his way around the table.![]()
Een niet-niet-darter?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef pyl het volgende:
Da's toch een darter, Foto?
Da's toch een darter uit Australie? Kan niet op zijn naam komenquote:
Op het Zuidelijk Halfrond is alles omgekeerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Een niet-niet-darter?
Lijkt me lastig darten in Engeland, als je gewend bent dat de 20 onderaan het bord zitquote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Op het Zuidelijk Halfrond is alles omgekeerd.![]()
![]()
Aah een retrad-tein-tein dusquote:Op maandag 9 januari 2006 11:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Op het Zuidelijk Halfrond is alles omgekeerd.![]()
![]()
Steve Duke iddquote:
Kijk uit met oversteken...enne...veel plezierquote:Op maandag 9 januari 2006 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even sigaretten kopen en ik moest nog iets...... o ja..... naar m'n werk
Helemaal uit Hazard County!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
George Duke nog maar even
Hij isquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef pyl het volgende:
Is het een schrijver wellicht?
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef Tokay het volgende:
Ehm, de schrijver van Trainspotting? Irvine Welsh?
Nee, dat helpt niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Berkery het volgende:![]()
Misschien helpt dit: Hij is ook even te zien in de film Sleepwalkers, samen met een beroemdere amerikaanse collega van hem (die het verhaal van die film schreef) .
Da's een nieuwe traditie Z!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:16 schreef Z het volgende:
Why?
Horror en andere gorigheid?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Berkery het volgende:
Maar dan weet je wellicht het genre van mijn meneer![]()
Dus dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Kewl.
Hmmz...en je verward Kevin Painter met Matt Clark...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemiddag allemaal
he jammer, dat ik niet eerder hier ging kijken.....Duke sr had ik natuurlijk geweten
Maar wel "puke", begrijp ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:21 schreef Berkery het volgende:
Nee, dit keer geen duke.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:43 schreef fotoloog het volgende:
Clive Barker
Dat ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Berkery het volgende:
Beroeps-excentriekeling?
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef Berkery het volgende:
Schrijver?
Nee, ik ken meneers naam natuurlijk wel, maar wist ik veel dat hij er zó uit ziet.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:44 schreef pyl het volgende:
Ja, had je niet gedacht, hè?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Tokay het volgende:
Ik deed vroeger aan de sport die op meneers achternaam lijkt.![]()
Raad dan welke sport ik vroeger deed!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het niet opgezocht maar weet het ook niet....
Hmmm judo?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Raad dan welke sport ik vroeger deed!
Nee. Het is een buitensport.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm judo?
quote:
David Hockneyquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef fanneke het volgende:
David Hockney
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, is dat misschien een van de Hennies?
Fransmanquote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef Treinhomo het volgende:
's meneer een Vlaming ?
Seriequote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Tokay het volgende:
Een moordenaar?
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
Michel Fourniret.
Als ik me niet vergis had-ie iets te maken met de atoomgeheimen van Israël.quote:
Dus het is Gerard Cox?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dát kennen we dan weer van de Duyvis-reclame...
Nee, van daarvoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef peaceman het volgende:
Dus het is Gerard Cox?
Dat is hem!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Z het volgende:
Mehmet Ali Ağca?
Die niet dus, TH.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
Mordechai Vanunu ?
Ruyschstraatquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Gellius het volgende:
Zo, hèhè. Weer thuis. Na twee weken heur ik eind'lijk den tram weer klingelen door de Ruyschstraat.
Koffie. Tsk. Een Gellius drinkt geen koffie.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef Tokay het volgende:
Welkom thuis.Neem een bakje koffie, en raad en passant mijn Amerikaanse kunstenaar.
Dan neem je een glaasje sinas. Pffffff. Tssssk.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Gellius het volgende:
Koffie. Tsk. Een Gellius drinkt geen koffie.
Mijnheer is beeldend k?
U doet maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Gellius het volgende:
Biertje is ook wel goed neem ik aan?
het is Barnett Newman trouwens. Van de vrolijke kleurtjes en de grote vlakken.
Netjes, he.....0-2 achterkomen en vervolgens met 3-2 winnen.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef dartfanaat het volgende:
Kan niet missen B52, Jelle Klaassen!!!
Met één f, hoewel zij er waarschijnlijk wel twee zietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef pyl het volgende:
Frau Graff?
Ik moet opeens denken aan Clarence, uit Daktari!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Met één f, hoewel zij er waarschijnlijk wel twee ziet
Die is leuk, hè?quote:
Volgens mij is het meer een Oost-Europees accent.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die is leuk, hè?
Hij heeft zo'n grappig (Italiaans?) accentje.![]()
Dat zou kunnen, ik kan het niet goed plaatsen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is het meer een Oost-Europees accent.
Hoe wordt ik nog meer genoemd hierzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
plaatje komt me wel bekend voor, maar ik weet zo geen naam.
Dat ventje dat er al een hele tijd niet meer geweest is?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe wordt ik nog meer genoemd hierzo?
Het is Andy Larkin uit What's with Andy.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Andy
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ventje dat er al een hele tijd niet meer geweest is?
Hmm dat zie ik af en toe hier langsvliegen, maar Twan vindt het niet leuk geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is Andy Larkin uit What's with Andy.
Het is ook meer voor wat oudere kinderen denk ik. Mijn neefje van 6 vind het wel leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dat zie ik af en toe hier langsvliegen, maar Twan vindt het niet leuk geloof ik.
En de broer van de buurman van Homer Simpsonquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee is dat niet die arts uit St Elsewhere..?
Heb je niet de mogelijkheid om via je werk mee te doen in een collectieve verzekering?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff ben ondertussen bezig met ziektekostenverzekeringen te vergelijken... valt nog niet mee zeg...
Nee, meneer is acteur.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Toto Riina?
Jawel, maar dat zijn er ook 3!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je niet de mogelijkheid om via je werk mee te doen in een collectieve verzekering?
Nee een Amerikaan.quote:
Kan het me niet meer herinnerenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee een Amerikaan.
Zo heb je hem vast op tv gezien:
[afbeelding]
Niet echt hè?? Ik vind het lastig kiezen, want ze doen niet echt voor elkaar onder....quote:
The Green Hornet samen met zijn trouwe chauffeur en bodyguard Kato(die door Bruce Lee werd gespeeld).quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan het me niet meer herinneren
Dat lijkt me dan juist geen moeilijke keuze.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt hè?? Ik vind het lastig kiezen, want ze doen niet echt voor elkaar onder....
Die serie is van voor mijn geboortequote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Green Hornet samen met zijn trouwe chauffeur en bodyguard Kato(die door Bruce Lee werd gespeeld).
Het heeft ook meer met gevoel te maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan juist geen moeilijke keuze.
Ik heb de serie nog wel eens gezien, maar geen idee hoe hij heet...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Green Hornet samen met zijn trouwe chauffeur en bodyguard Kato(die door Bruce Lee werd gespeeld).
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die serie is van voor mijn geboorte![]()
Het werd toen ik jong was herhaald op Sky Channel op zaterdagochtend. Meneer heet Van Williams.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die serie is van voor mijn geboorte![]()
Ow ik beweer ook niet dat dat niet zo isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen was er ook al televisie hoor![]()
Toen was mn moeder nog maar 11quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
The Green Hornet liep van 1966 tot 1967.
En ik ben van eind '67quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
zijn dus allemaal door.... hmmmquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef dartfanaat het volgende:
gaat goed vanavond: Van Barneveld, Klaassen en Van der Voort![]()
![]()
![]()
Dan is jouw moeder ook nog jong zeg.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen was mn moeder nog maar 11laat staan dat ik er was....
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:
Zonder Bruce Lee dus nepperds!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds. green hornet
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan is jouw moeder ook nog jong zeg.
Maar wel met een hammond orgeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zonder Bruce Lee dus nepperds!![]()
Mijn moeder is 5 jaar ouder.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik was een zgn. ongelukje.... maar ze is net in 2005 50 geworden..
Ah een IJshockeybandje dus?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wel met een hammond orgeltje![]()
Ze komt uit de US of Aquote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Maarre Scrut... ze lijkt wel wat op Dorothea uit GTST, maar haar naam weet ik niet.
Ja, voor onder de vechtpartijenquote:
Ik zie 'm op de foto's maar ben 'm nog niet erg duidelijk tegen gekomen op de audio-samplesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wel met een hammond orgeltje![]()
O ja, nu hoor ik 'm "Beat 'm up"quote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie 'm op de foto's maar ben 'm nog niet erg duidelijk tegen gekomen op de audio-samples
Van mooie liedjes en een grote glimlachquote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar moeten we die dame van kennen Scrut?
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, nu hoor ik 'm "Beat 'm up"
Neuh. Ik denk dat haar hits stammen van ver voor jouw tijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Kelly Price?
Hmmm Amerikaanse zangeres dus....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mooie liedjes en een grote glimlach![]()
Live zijn ze best goed. Wel goed opletten als je vooraan staat. Her orgeltje komt steeds dichterbij.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige fragmenten vind ik wel okay. Ik zou er geen cd van kopen, dat dan weer niet.
Zijn er al doden gevallen tijdens hun optredens?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Live zijn ze best goed. Wel goed opletten als je vooraan staat. Her orgeltje komt steeds dichterbij.
Misschien dan tot morgen Diaan. Geniet van je "vrije" dagquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga haar toch niet raden en ga lekker op de bank liggen tv kijkenmorgen sausen en opruimen etc. dus niet online... heel misschien morgenavond
Ah, je gaat morgen vast oefenen? kun je later deze week mij mooi helpenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga haar toch niet raden en ga lekker op de bank liggen tv kijkenmorgen sausen en opruimen etc. dus niet online... heel misschien morgenavond
Ja "live" zou ik ze ook wel kunnen waarderen maar thuis zou ik het niet vaak opzetten. Kijk als je nou een paar duizend cd's hebt dan kan deze er ook nog wel bij, maar ik heb niet zoveel cd'squote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Live zijn ze best goed. Wel goed opletten als je vooraan staat. Her orgeltje komt steeds dichterbij.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat morgen vast oefenen? kun je later deze week mij mooi helpen![]()
Klopt, ik bedenk me nu net dat ik de 2 cd's die ik heb de laatste 3 jaar niet gedraaid heb.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja "live" zou ik ze ook wel kunnen waarderen maar thuis zou ik het niet vaak opzetten. Kijk als je nou een paar duizend cd's hebt dan kan deze er ook nog wel bij, maar ik heb niet zoveel cd's
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent meer van vinyl?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik bedenk me nu net dat ik de 2 cd's die ik heb de laatste 3 jaar niet gedraaid heb.
Dan kom jullie maar eens langs als alles klaar is. Maar dat kan nog wel even duren, mijn banken komen pas begin aprilquote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik moet woensdag en vrijdag weer werken en donderdag is Twan er... dus ik heb het druk genoeg.... zaterdag weer naar Peace..
quote:
Misschien ook nog wel een keertje eerder hoor.... kan toch ook zonder bank? Maar wel balen zeg dat het zooo lang duurt die bank...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kom jullie maar eens langs als alles klaar is. Maar dat kan nog wel even duren, mijn banken komen pas begin april![]()
Als je tot april moet staan is dat wel balenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel een keertje eerder hoor.... kan toch ook zonder bank? Maar wel balen zeg dat het zooo lang duurt die bank...
Is zo'n handige opblaasbank niks?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kom jullie maar eens langs als alles klaar is. Maar dat kan nog wel even duren, mijn banken komen pas begin april![]()
Dat is inderdaad wel jammer, maar het is wel een hele mooie bank. En maar goed ook dat ik hem niet eerder gekocht heb, hij was nu in de aanbieding.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien ook nog wel een keertje eerder hoor.... kan toch ook zonder bank? Maar wel balen zeg dat het zooo lang duurt die bank...
B52 heeft wel stoelen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je tot april moet staan is dat wel balen
Op een krat bier kun je ook zitten...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je tot april moet staan is dat wel balen
Heb je in ieder geval heeel veeeel ruimte en daar ontbreekt het bij ons aan vrees ik...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer, maar het is wel een hele mooie bank. En maar goed ook dat ik hem niet eerder gekocht heb, hij was nu in de aanbieding.
Maar de rest van de meubels word ook pas begin maart, dus ik zit eerst nog een paar weken in een leeg huis.............ook mooi.....
Bierquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Op een krat bier kun je ook zitten...
Ja, ik heb nog 3 festivalstoeltjes staan, dan maar de tent in de tuin opzetten en met een paar blikken bier ervoor gaan zitten om alvast te oefenen voor roskildequote:
Om JC te quoten: "Elk nadeel hep zn voordeel"quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog 3 festivalstoeltjes staan, dan maar de tent in de tuin opzetten en met een paar blikken bier ervoor gaan zitten om alvast te oefenen voor roskilde![]()
Ik wil jullie bank wel tijdelijk lenen...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval heeel veeeel ruimte en daar ontbreekt het bij ons aan vrees ik...
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wil jullie bank wel tijdelijk lenen...
Maar ik kan dan wel mooi genieten van mijn nieuwe vloer.
Doe die bij jou staat maar, hebben jullie ook meer ruimte.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]die bij mij in huis staat of bij Peace? Die mag je gratis en voor niets hebben
Als je nog klerenhangertjes over hebt, die kun je bij Treinhomo kwijtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]die bij mij in huis staat of bij Peace? Die mag je gratis en voor niets hebben en houden
Dat is waar, maar dat is zo'n gesleep heen en weer... we moeten het maar even "vol" hebben de komende tijd.. komt wel goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe die bij jou staat maar, hebben jullie ook meer ruimte.
Wat moet TH met die klerenhangertjes?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je nog klerenhangertjes over hebt, die kun je bij Treinhomo kwijt![]()
Anders kun je altijd nog dingen gaan stapelen...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat is zo'n gesleep heen en weer... we moeten het maar even "vol" hebben de komende tijd.. komt wel goed.
Om z'n t-shirtjes verzameling op te kunnen bergen, tenminste.....dat neem ik dan maar aanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat moet TH met die klerenhangertjes?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nog klerenhangertjes over hebt, die kun je bij Treinhomo kwijt![]()
Dan kan ik er ook nog wel een paar gebruiken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om z'n t-shirtjes verzameling op te kunnen bergen, teminste.....dat neem ik dan maar aan![]()
neequote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt die zangneegster van mij nog geraden of wat?
Dat ligt er aan of je van knaapjes houdt of juist nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook nog wel een paar gebruiken.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je van knaapjes houdt of juist niet![]()
Geef ze dan maar aan Treinhomoquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je van knaapjes houdt of juist niet![]()
Heb je ze allemaal opgehangen dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt; ik heb 'n chronisch tekort aan die dingen...
Da's meer iets voor SCH...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef brother52 het volgende:
Geef ze dan maar aan Treinhomo
Ja; en ik heb nog steeds T-shirts over.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je ze allemaal opgehangen dan?
Ja een negerin met een big smile.quote:
De Amerikaanse zangneegster met de brede glimlach en het gekrompen spleetje van Scrutinizer...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga haar toch niet raden en ga lekker op de bank liggen tv kijken![]()
Alweer?quote:
Was jij er ook dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef peaceman het volgende:
Het was me een genoegen.. ik ga slapen
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die negerin Randy Crawford?
Ow had je me gemist? Wat liefquote:
Ze komen niet eens binnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij staan Peaceman en Diaan altijd nog heel lang bij de deur te praten als ze ergens op visite geweest zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij staan Peaceman en Diaan altijd nog heel lang bij de deur te praten als ze ergens op visite geweest zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hun kennissen en vrienden hebben geen meubilair
Dat komt de eerlijk- en openhartigheid dan wel weer ten goede...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Hun kennissen en vrienden hebben geen meubilair
Die kun je ook onder een krat bier stekenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat komt de eerlijk- en openhartigheid dan wel weer ten goede...
...zie dan je mening nog maar 's onder stoelen of banken te steken.
Als je de bierkrat eerst geleegd hebt steek je je mening ook nergens meer onder.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kun je ook onder een krat bier steken![]()
Dat werkt enkel met nogal platvloerse meningen...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kun je ook onder een krat bier steken![]()
Tja, bierdrinkers hèquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat werkt enkel met nogal platvloerse meningen...
Kunstschilder en tekenaarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Gellius het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een graficus.
Jij woont dan weer in een goede buurt, dat scheelt.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef Gellius het volgende:
Niet gek voor een bierdrinker, hm?
Het was een Nederlander.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Gellius het volgende:
Ik heb overigens geen idee omtrent m'neer. Is het een nederlander?
Nee, meneer schilderde hele gewone dingenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
M.C. Escher ?
Hèhè Signor Pyl is terug van Italiaanse lesquote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef pyl het volgende:
Jopie Huisman.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Johnny Bravo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |