Van handlezen weet ik alleen dat mensen kijken naar de lijntjes in de hand en dat ze daarmee kunnen zien hoe mijn toekomst verloopt...
Klopt dit een beetje
En wie kan aan de hand van onderstaand scan meer vertellen over mij of m'n toekomst
Ik weet er verder ook niets van hoor.
quote:Nou ja, je hebt iig niet naar mijn profiel gekeken...
Op dinsdag 20 november 2001 21:40 schreef Parel het volgende:
Je bent een man tegen de 30, creatief, scheppend en sterk van aard. Als je rookt moet je daar snel mee stoppen en dan zul je een gezond en gelukkig leven lijden!
quote:Dacht dat allen de grote lijnen belangrijk waren...
Op dinsdag 20 november 2001 21:39 schreef Kimmie het volgende:
Volgens mij moet je je hand niet zo hard tegen het glas duwen omdat daardoor je 'lijnen' niet zo goed zichtbaar zijn of zelfs vervormen.
quote:Nou ik heb mijn handlezen niet zo bijgehouden de laatste jaren maar ik krijg vaag de volgende wazige info van boven doorgegeven ( Mijn medium is ook al niet alles meer zie ik..:( )
Op dinsdag 20 november 2001 22:13 schreef bl0emetjE het volgende:
als iemand dan gaat handlezen, doe de mijnez dan ook even (hij ziet er wel een beetje vaag uit, maar tgaat tog om de lijnen)http://www.zoq.nl/sjit/handscan.jpg
Maar goed:
NICKNAME : BL0EMETJE
NAAM : JILKE
BESTEL DATUM : JUNI 1983
AFGELEVERD OP : 10 MAART 1984
BRO / SIS : 2 BROERTJES , 1 ZUSJE
HUISDIERTJES : KONIJN [TUP] , RATJE [MUIZ]
HAAR KLEUR : DONKER BLOND / BRUINIG
OOG KLEUR : BLAUW
H00GTE : 163 CM
SCHOENMAAT: 37
PASSIE : DRUMMEN
MUZIEK : DAAR HOU IK VAN , GEWELDIG !
STATUS : VRIJGEZEL [zie onder]
TAS : EEN VOLGEKLADDE ROZE EASTPAK [glasbak]
SCHOENEN : AIRWALKS , ADIDAS , DR MARTENS , ETC
SLAAPKLEDING : TSHIRT OF IETS WAT EROP LIJKT
Meer kan ik er niet van maken....misschien een ander keertje..
Misschien een beetje een vage vraag..
Spliffunk
De vorm van je vingertoppen tellen ook mee enz enz.
Het is dus eigenlijk heel breed....maar of het ook allemaal klopt ? Geen idee.
Ik denk dat ik ook zonder dat ik echt hand kan lezen wel iets over iemand kan vertellen n.a.v. zijn/ haar handen.
Zitten er allemaal ruwe plekken op of zit het kalk nog onder de nagels? Dan gok ik dat het ws een bouwvakker is.
Heeft mis tuttebel zéér verzorgde nagels mét intacte nagellak en handen....dan kan ik er op gokken dat zij geen interieurverzorgster of kleuterleidster is.
(me lakt ook wel eens de nagels maar na 1 dag met de kinderen kan ik het er beter weer afhalen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |