wordt die staaf vies.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:19 schreef Seneca het volgende:
Ik wil graag ook nog een paar suggesties doen:
- Metalen staaf in zijn aars rammen
Hmmm, zal het overwegen.quote:- Zijn vingernagels bevrijden uit de beklemmende greep van hun vingers
Kaasschaaf?quote:- Zijn lihaamsvolume verkleinen met behulp van een scherp voorwerp
Dat staat iig wel in de planning.quote:- Zijn neus een andere hoek geven ten opzichte van zijn gezicht
Wie zegt dat die open was?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:20 schreef Gripper het volgende:
Je had je deur toch op slot kunnen doen?
Wil je nou wraak of nietquote:
Nog opengebroken ook? Tss, wat een tuig. In dat geval moet er natuurlijk blijvende schade aan dat persoontje worden toegebrachtquote:
Laat hem zijn eigen lichaamsvolume verkleinen met behulp van een kettinzaag. Kan hij daarna ook nog eens opdraaien voor zijn eigen stomerijkosten.quote:
Precies, het is jouw auto, daar hebben anderen gewoon af te blijven.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik kan het ook heel goed voorstellen, ook eens een keertje mijn auto aangtroffen, had per ongeluk mijn frontje erin laten zitten, tja dan vraag je erom. Raam gemold, kras op de deur, en mijn dashbord gescheurd voor mijn radio eruit te halen, mijn hoedeplank kapot voor de boxen, dus ik weet t.
Ik erger me nu meer dood aan die gasten die uitgaan en tegen de spiegels van de auto's trappen, vaker als ik vergeet hem naar binnen te klappen dan trappen ze er tegen, ik heb al eens een kapotte spiegel gehad, dat was een heel duur grapje, voor een student toendertijd nog. Daar erger ik me dood aan, en ik kan niet zeggen wat ik die persoon zou aandoen als ik 1 keer zag dat iemand dat deed, voor lol iemands eigendom vernielen, dan word ik aggressief.
+3 Inzichtvol.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Laat hem zijn eigen lichaamsvolume verkleinen met behulp van een kettinzaag. Kan hij daarna ook nog eens opdraaien voor zijn eigen stomerijkosten.
Probleem opgelost![]()
Triest dat we het al normaal vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
had per ongeluk mijn frontje erin laten zitten, tja dan vraag je erom.
Dus jij komt dagelijks voor (fiets)taxi spelen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:42 schreef k_i_m het volgende:
Ja eh, dan moet je maar gewoon geen auto rijden. Slecht voor het milieu enzo!.
Nee dat heet realiteitquote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
Triest dat we het al normaal vinden.
De brutaliteitquote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef Mr.J het volgende:
en een dikke joint rookte
Idd.quote:
Kan zijn maar het is toch jammer dat je je hele auto leeg moet strippen omdat ze er anders niet vanaf blijven.quote:
tussen op slot en open zit nog een optie: Dichtquote:
Jij hebt of geen auto of er is nog nooit ingebroken. Het is zo frustrerend om je zijruit versplinterd over de grond te zien liggen en met vier graden vorst 40 kilometer te moeten rijden. Met een muts op, handschoenen aan en zonder zijruit krijg je best vreemde blikken van je medeweggebruikers kan ik je vertellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:32 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
In een 13 jaar oude roestbak is gerookt.
[afbeelding] en een of andere loser wil gelijk iemand verbouwen.
In welke aflevering van "probleemwijken" hebben wij jou gezien?
idd. Bweh, en dat glas vind je na een jaar nog terug.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Jij hebt of geen auto of er is nog nooit ingebroken. Het is zo frustrerend om je zijruit versplinterd over de grond te zien liggen en met vier graden vorst 40 kilometer te moeten rijden. Met een muts op, handschoenen aan en zonder zijruit krijg je best vreemde blikken van je medeweggebruikers kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Jij hebt of geen auto of er is nog nooit ingebroken. Het is zo frustrerend om je zijruit versplinterd over de grond te zien liggen en met vier graden vorst 40 kilometer te moeten rijden. Met een muts op, handschoenen aan en zonder zijruit krijg je best vreemde blikken van je medeweggebruikers kan ik je vertellen.
Ik heb een auto.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Aan hun nek achter de trekhaak vind ik ook wel een leukequote:Op maandag 9 januari 2006 12:31 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Pcies gelijk afmaken die hap, hoppa nekschot en![]()
mss wou die uit de wind in een lekkere zachte stoel zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat er nou inbrkene in een auto om er een joint in te roken
Zo gaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |