wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfrontquote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kansloosZe kappen dat bos toch wel.
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land,
tuurlijk, maar daar zijn weer andere mensen voor nodig, niets voor jou ?, blijf je met je verzuurde kop tenminste een tijdje wegquote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodig
In wat jij zegt is toch niemand geinteresseerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef sr_firewire het volgende:
Idd. En zoals ik in een andere topic al zij,
Denk aan je hart, maak je niet te druk over die altijd lieve, schattige en knuffelbare bomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
In een boom zitten, ja heel nuttigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:12 schreef zatoichi het volgende:
Tssk mensen die niks anders te doen hebben dan commentaar leveren op mensen die wel iets nuttigs doen, ga een hobby zoeken.
De rechter heeft al bepaald dat ze om mogen. Einde verhaal lijkt mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef zatoichi het volgende:
Ja om te voorkomen dat ze omgezaagd worden
de basis ligt op Duits grondgebiedquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef zatoichi het volgende:
Wat komt er eigenlijk dat dat bos om moet? Kunnen ze dat niet beter op het platteland van flevoland of ergens anders in een polder bouwen? Gisteren was ik in Zeeland (:r) daar staan sowieso al weinig bomen, dus genoeg plek om iets te bouwen lijkt me.
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
hoezo ?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaat![]()
![]()
Ja, maar dit is gesubsidieerdquote:Op maandag 9 januari 2006 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoezo ?
ieder z'n keuzes en ieder z'n idealen toch ?
daarom hoef je er nog niet mee eens te zijn.........quote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kansloosZe kappen dat bos toch wel.
professionele actievoerders wil zeggen dat mensen actie voeren om het actie voeren. Sowieso ben ik al geen fan van demonstraties en dergelijke activiteiten, maar om dat professioneel te doen, vind ik te zot voor woorden.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoezo ?
ieder z'n keuzes en ieder z'n idealen toch ?
Je hebt zeker niks beters te doen, hé!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Losers in Schinveld, ga lekker een hobby zoeken ofzo. Ons belastinggeld wordt weer misbruikt, want door die kutacties van die linkse activisten moeten dure ME en Politie worden betaald
doe eensquote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef Klonk het volgende:
ach, ik weet zinlozere beroepen op te noemen
hij gaat op de veluwe werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Lammie het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks beters te doen, hé!
En wat is jou bijdrage dan aan deze maatschappy, behalve kommentaar geven?
Beetje jammer dat het zoveel geld kost alleen...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
dan heffen we voetbal en andere evenemten waarbij politie moet worden gebruikt ook op
demonstreren is een recht in Nederland
Ha wacht even. Wie heef toch ooit het milieu gelinkt aan links? Milieu is belangrijk voor zowel rechts als links. Ik vind het zo jammer dat er geen politieke partij is die dat ziet en daar mee aan de slag gaat.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon aan zon boom spijkeren dat volk en daarna gewoon die bomen kappen......
fucking linkse huilies
al die bobo's die links en rechts bijbaantjes hebben als commisaris, geweldige beroepen als beroepherkansingsadviseurs, stadswachten, mensen die voor hun beroep paarden aftrekken (ja die bestaan echt), een secretaresse met een secretaresse (ja ook die bestaan echtquote:
Ze moeten jouw aan zo'n AWAC spijkeren, en daarna gewoon opstijgen ..........quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon aan zon boom spijkeren dat volk en daarna gewoon die bomen kappen......
fucking linkse huilies
Vanmorgen op de radio had Giel Beelen een van de actievoerders aan de lijn, die vanuit een boom verslag deed. Die man had gewoon een gezin en een baan, en had een aantal dagen vrijgenomen om daar te kunnen zijn. Je moet dus wel idealen hebben om ook nog eens kostbare vakantiedagen op te offeren voor iets waarvan je al bij voorbaat weet dat het kansloos is....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Edit: zoals Sun zegt: het is gesubsidieerd. Als je dan werkelijk voor je idealen staat, heb je een normale betaalde baan en neem je gewoon vrij als je ergens voor of tegen wilt demonstreren/actievoeren.
die beroepen worden gefinancierd door het bedrijfsleven en het bedrijfsleven houdt zelden zinloze banen in stand omdat dat te veel geld kost en te weinig oplevert. Op het moment dat een bedrijf overbodige banen gaat schrappen, beginnen dezelfde lui die nu in dat bos zitten hard te roepen dat dat toch niet kan enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die bobo's die links en rechts bijbaantjes hebben als commisaris, geweldige beroepen als beroepherkansingsadviseurs, stadswachten, mensen die voor hun beroep paarden aftrekken (ja die bestaan echt), een secretaresse met een secretaresse (ja ook die bestaan echt)
sorry maar het zijn toch van die linkse rakkers daar in dat bos die willen dat dat bos niet gekapt word... dus dat linken hebben ze zelf gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ha wacht even. Wie heef toch ooit het milieu gelinkt aan links? Milieu is belangrijk voor zowel rechts als links. Ik vind het zo jammer dat er geen politieke partij is die dat ziet en daar mee aan de slag gaat.
de hele bevolking van de aangrenzende dorpjes zijn dus ook links ?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar het zijn toch van die linkse rakkers daar in dat bos die willen dat dat bos niet gekapt word... dus dat linken hebben ze zelf gedaan
als de overheid had gezegt dat het bos niet gekapt ging worden vond ik het ook prima en om me voor me mening aan een vliegtuig te hangenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ze moeten jouw aan zo'n AWAC spijkeren, en daarna gewoon opstijgen ..........
fucking rechtse milieuterrorist
En de actievoerder die bij Stenders vroeg op was, zat er al 5 weken, en ik geloof er niets van dat hij 5 weken vakantie heeft opgenomenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanmorgen op de radio had Giel Beelen een van de actievoerders aan de lijn, die vanuit een boom verslag deed. Die man had gewoon een gezin en een baan, en had een aantal dagen vrijgenomen om daar te kunnen zijn. Je moet dus wel idealen hebben om ook nog eens kostbare vakantiedagen op te offeren voor iets waarvan je al bij voorbaat weet dat het kansloos is....
Vechten voor je idealen en voor je kwaliteit van leven enz, vind ik allemaal prima en soms zelfs lovenswaardig. Ik vind alleen dat men dat via de geeigende wegen moet doen: bezwaar aantekeken tegen plannen en de boel uitvechten via de rechter. Op het moment dat een rechter uitspraak doet, is het klaar.quote:Overigens, afgezien van de vraag of dat bos wel of niet in de weg staat: Ze kunnen daar best een oplossing bedenken door bomen tijdig te snoeien, kleinere bomen te planten, iets in die geest. Dan zouden de actievoerders waarschijnlijk een stuk minder kwaad zijn geweest. De provincie/staat geeft niet echt blijk van medewerking. Daar zou ik ook boos om worden. Bovendien is dit weer een stapje wat de bewoners van Schinveld beperkt in hun kwaliteit van leven: Die overvliegende AWACS-en maken veel lawaai. De mensen die nu zo brullen tegen het linkse tuig wonen zelf vast niet onder een aanvliegroute.... Dan is het wel makkelijk schelden natuurlijk. Zwak![]()
Dit is geen demonstreren, dit is een democratisch overheidsbesluit dwarsbomen, en een gebied illegaal bezetten!quote:
Vooral als het op die manier geschreven wordt ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaat![]()
![]()
Zoveel manieren om actie te voeren en wat doen deze mensen die bouwen een hut in een boom en gaan er 5 weken zitten. Dat is toch gewoon kansloos.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef Klonk het volgende:
wat gripper zegt, er zitten dus ook mensen met idealen tussen, en als iemand tevreden is met beroepsdemonstrant en ze doen dat zonder geweld, prima toch ?
scheelt weer een door jullie zo geliefde uitkering
Ik zeg niet dat ik voor de kap ben, maar dit zijn toch echt wel de losers van onze samenleving die daar zitten. Je kan ook bezwaar aantekenen, een rechtzaak beginnen en via die weg wat proberen uit te halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
in jouw ogen mischien
en dat is mooie van het hebben van een eigen mening
"Groen rechts" bestaat alquote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ha wacht even. Wie heef toch ooit het milieu gelinkt aan links? Milieu is belangrijk voor zowel rechts als links. Ik vind het zo jammer dat er geen politieke partij is die dat ziet en daar mee aan de slag gaat.
Precies. Maar dat kost geld, en daar heb je intelligentie en een gefundeerde motivatie voor nodig. En dat hebben deze waardeloze lui niet, dus gaan ze gezellig met z'n allen WILDKAMPEREN (iets wat in Nederland sowieso al verboden is!). Of zou het zo'n nichten-verzamel-bos zijn, waar nu 200 homo's in de bomen geklommen zijn omdat ze straks niet meer van bil kunnen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik voor de kap ben, maar dit zijn toch echt wel de losers van onze samenleving die daar zitten. Je kan ook bezwaar aantekenen, een rechtzaak beginnen en via die weg wat proberen uit te halen.![]()
Sluit elkaar een beetje uit hequote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Anyway: het is "links" wat *alles* bepaald wat er mag gebeuren! Neem nou de duingebieden: lijkt me heerlijk om daar 100000 huisjes neer te zetten, lekker aan zee in de natuur wonen! Maar nee, dat mag niet, tenzij je er 10 miljoen voor betaald....
quote:
Oh ja, de rechtsen hebben hier geen recht van spreken en er wordt ook nooit naar ze geluisterd door de linkerdsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef RemcoDelft het volgende:
"Groen rechts" bestaat al
Anyway: het is "links" wat *alles* bepaald wat er mag gebeuren!
Werken?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Lammie het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks beters te doen, hé!
En wat is jou bijdrage dan aan deze maatschappy, behalve kommentaar geven?
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik voor de kap ben, maar dit zijn toch echt wel de losers van onze samenleving die daar zitten. Je kan ook bezwaar aantekenen, een rechtzaak beginnen en via die weg wat proberen uit te halen.![]()
verkapte ik-heb-geen-argumenten-meer-en-wil-toch-gelijk-hebben-postquote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef Klonk het volgende:
ik kan hier een heel verhaal typen, over de strijd voor dat stuk bos wat al 27 jaar duurt, overlast enz, enz,
maar da's de moeite niet, er word hier van alles geroepen wat gewoon pertinent niet waar is, idealisten die vrije dagen opnemen worden uitgemaakt voor van alles en nog wat, ik begin er niet aan, maar kom ook niet huilen als er iets bij jullie in de buurt gebeurt
gelukkig hoor ik ook veel goeie argumenten hier, hippies, profiteurs, uitkeringstrekkersquote:Op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geen-argumenten-meer-en-wil-toch-gelijk-hebben-post
Ik heb jou ook nog niet op goede argumenten kunnen betrappen, wel op geflame tegen alles wat links is en voor het behouden van nuttige natuur.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geen-argumenten-meer-en-wil-toch-gelijk-hebben-post
Ja, maar dat is wel de weg. Wat willen die kansloze actievoerders nu bereiken? Gaan ze het bos nu niet kappen. Ik denk het niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef zatoichi het volgende:
Haha rechts bepaald op dit moment wat er gebeurd in dit land. Kijk naar de samenstelling van het kabinet. Ja en andere manieren van actievoeren zijn er ook zoals brieven schrijven. Voordat zo'n brief door de rechts burocratie (om ook maar een politieke richting te plakken aan een negatieve term) door is, is dat bos al lang en breed gekapt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit is geen demonstreren, dit is een democratisch overheidsbesluit dwarsbomen, en een gebied illegaal bezetten!
Daarbij zijn het (zoals altijd) weer de extreem linkse werklozen, want anders zouden ze gewoon op hun werk zitten vandaag!
En dat PvdA-kamerlid moeten ze direct ontslaan!
Dat vind ik zo'n kutargument: als je zelf niet direct last zou hebben van bepaalde zaken en je bent er niet tgen, dan heb je gemakkelijk praten. Kan het niet zo zijn dat er mensen zijn die gewoon anders ergens over denken?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet op goede argumenten kunnen betrappen, wel op geflame tegen alles wat links is en voor het behouden van nuttige natuur.
Maar jij woont ook vast niet onder een aanvliegroute zoals ik al eerder zei, dus je kunt makkelijk een meninkje hebben.![]()
*spijkers weer opruimt*quote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als de overheid had gezegt dat het bos niet gekapt ging worden vond ik het ook prima en om me voor me mening aan een vliegtuig te hangen
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutargument: als je zelf niet direct last zou hebben van bepaalde zaken en je bent er niet tgen, dan heb je gemakkelijk praten. Kan het niet zo zijn dat er mensen zijn die gewoon anders ergens over denken?
Kutargument? Als jij onder een aanvliegroute zou wonen zou je je ook ergeren aan elke keer die pokkeherrie over je huis, en dan zou de drempel voor jou om actie te voeren al een stuk lager zijn. Zo'n beetje de hele bevolking van Schinveld staat achter de actievoerders, er zijn er die zelf ook in dat bos kamperen. Denk je dat dat hele dorp ineens uit "linkse rakkers" bestaat?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutargument: als je zelf niet direct last zou hebben van bepaalde zaken en je bent er niet tgen, dan heb je gemakkelijk praten. Kan het niet zo zijn dat er mensen zijn die gewoon anders ergens over denken?
Dat was ik dus, schaapquote:Zoals iemand hierboven al zei: we hebben een bepaalde manier van leven die we willen handhave, een stand van techniek en welvaart die bepaalde consequenties met zich meebrengt. Daar profiteren we met z'n allen van, dus zullen we met z'n allen op z'n tijd offers moeten brengen. Ik ben niet van mening dat men maar alle natuur moet opofferen, maar ik vind ook niet dat we kost wat kost ieder snippertje natuur dood moeten knuffelen.
Ja klopt, dat die mensen er op tegen zijn kan ik heel goed begrijpen. En wat de overheid gedaan heeft om dit er doorheen te krijgen is op z'n minst niet netjes. Maar het gaat hier om die kansloze losers die daar hutten hebben gebouwd in een boom. Het is gewoon niet de wettelijke manier om actie te voeren. Je doet iets strafbaars. Oftewel kansloos!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kutargument? Als jij onder een aanvliegroute zou wonen zou je je ook ergeren aan elke keer die pokkeherrie over je huis, en dan zou de drempel voor jou om actie te voeren al een stuk lager zijn. Zo'n beetje de hele bevolking van Schinveld staat achter de actievoerders, er zijn er die zelf ook in dat bos kamperen. Denk je dat dat hele dorp ineens uit "linkse rakkers" bestaat?
betaald krijgen doen ze toch, laat ze maar eens lekker werken voor onze dure centjesquote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Losers in Schinveld, ga lekker een hobby zoeken ofzo. Ons belastinggeld wordt weer misbruikt, want door die kutacties van die linkse activisten moeten dure ME en Politie worden betaald
Ik denk dat het meer over jou zegt, als je je baan belangrijker vindt dan een ideologisch doel.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef IJskast het volgende:
Wat ik me nou afvraag:
Ik heb geen tijd om 3 weken in een bos rond te hangen? Hebben die mensen geen baan/ studie?
Dat zegt al genoeg over het soort mensen wat daar zit
Dat is niet waar, dit kost extra geld om dit op touw te zetten. Machines moeten er aan te pas gaan komen dus het kost de burger wel degelijk geld.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef MaceNL het volgende:
[..]
betaald krijgen doen ze toch, laat ze maar eens lekker werken voor onze dure centjes
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig hoor ik ook veel goeie argumenten hier, hippies, profiteurs, uitkeringstrekkers, dat zijn echt dé argumenten, nadenken niet nodig gewoon meebléren met de rest.
ach, als de overheid zelf wat beter met het geld om ging dan mist niemand dat.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:33 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dit kost extra geld om dit op touw te zetten. Machines moeten er aan te pas gaan komen dus het kost de burger wel degelijk geld.
over een non-argument gesprokenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, als de overheid zelf wat beter met het geld om ging dan mist niemand dat.
quote:
Mwah, ik vond juist dat ze daar wel weer een punt hadden....Beetje offtopic, maar met zo´n AWAC hou je natuurlijk geen terrorist tegen. En toch wordt dat als argument gebruikt....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef HeatWave het volgende:
En dan ook die opmerkingen van die activist:
"waar waren de AWACS vliegtuigen dan bij de aanslagen in Madrid en Londen??"
Hoe dom en kortzichtig kan je zijn??
Dat de overheid al jaren de geluidsnormen rondom schiphol verruimt, tot grote ergernis van omwonenden, is ook vrij kansloos. Maar het gebeurt wel, omdat nederland welvaart bij een grote en succesvolle luchthaven.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ja klopt, dat die mensen er op tegen zijn kan ik heel goed begrijpen. En wat de overheid gedaan heeft om dit er doorheen te krijgen is op z'n minst niet netjes. Maar het gaat hier om die kansloze losers die daar hutten hebben gebouwd in een boom. Het is gewoon niet de wettelijke manier om actie te voeren. Je doet iets strafbaars. Oftewel kansloos!!!!
Eigen schuld dikke bult en dat meen ik serieus....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef BrauN het volgende:
Zojuist vernam ik trouwens dat er doden zijn gevallen.
Tunnels waarin activisten zich ophielden schijnen deels ingestort te zijn!![]()
hehe.. eindelijk iemand die snapt waar het hier om draaitquote:Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom volgen al die blérende rechtse balletjes het nieuws nooit eens precies, of horen ze alleen wat ze willen horen?
Het is totaal ondemocratisch beslist, want de gemeenteraad die in z'n geheel tegen was - is buitenspel gezet - net als de tweede kamer.
Kom niet met het LANDSBELANG aanzetten, kom op zeg - het enige waarom men wilt dat het bos weg gaat is omdat men dan met meer brandstof kan opstijgen (is zwaarder dus stijgen ze langzamer en komen ze dus nóg lager over). Welk voordeel kunnen wij hebben bij verouderde toestellen op een nietszeggen NATO basisje?
De volledige bevolking van de gemeente daar is tegen de kap van het bos omdat de geluidsoverlast nú al alle wettelijke normen overstijgen!
Die bewoners sympathiseren dus ook met de demonstranten/actievoerders, net als de brandweer die weigerde aan een bijna dictatoriaal genomen besluit mee te werken.
Die hele bevolking bestaat echt niet alleen maar uit werkeloze hippies hoor. Hoe kortzichtig en wereldvreemd kun je zijn.
Moeilijk heh om je te verplaatsen in anderen, die weleens last zouden kunnen hebben van die verouderde toestellen die ook niks toevoegen - die basis is te klein om een werkelijke rol van betekenis te spelen, maar Nederland voelt zich hier groot in dus gaan we vooral door - en mogen de bewoners met buiten proportionele overlast leven.
Bovendien worden veel van die actievoerders betaald uit de kas van Groenfront, nemen ze ervoor vrij en sommigen zijn principieel tegen het ontvangen van geld van de overheid.
Al dat kortzichtige geblaat - is iedereen hier 16 ofzo - moest je ze eens horen als het bij hen in de achtertuin zou zijn.....
Aan je naam te zien ben je homo, dus moet je helemaal je bek houden. Boomknabbelaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Deze "losers" zitten nu al vrijwillig weken in de vrieskou voor hun idealen, i.p.v. zoals zoveel van het "FOK!vee" hier te kankeren in hun warme huis achter de pc.
De echte "losers" zijn dit "FOK!vee" die zonder te weten waarom het gaat ook weer eens een topic moeten openen.
Holle vaten klinken het hardst.
Het is inderdaad ondemocratisch beslist, maar het Recht heeft gesproken. Een democratie betekent niet dat alles zomaar kan. Als iedereen nou zegt dat je overal 400km/h mag rijden, dan wordt dat toch ook niet zomaar toegelaten? Wat Groenfront aan het doen is/was, is gewoon beletten van de rechtsstaat.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom volgen al die blérende rechtse balletjes het nieuws nooit eens precies, of horen ze alleen wat ze willen horen?
Het is totaal ondemocratisch beslist, want de gemeenteraad die in z'n geheel tegen was - is buitenspel gezet - net als de tweede kamer.
Kom niet met het LANDSBELANG aanzetten, kom op zeg - het enige waarom men wilt dat het bos weg gaat is omdat men dan met meer brandstof kan opstijgen (is zwaarder dus stijgen ze langzamer en komen ze dus nóg lager over). Welk voordeel kunnen wij hebben bij verouderde toestellen op een nietszeggen NATO basisje?
De volledige bevolking van de gemeente daar is tegen de kap van het bos omdat de geluidsoverlast nú al alle wettelijke normen overstijgen!
Die bewoners sympathiseren dus ook met de demonstranten/actievoerders, net als de brandweer die weigerde aan een bijna dictatoriaal genomen besluit mee te werken.
Die hele bevolking bestaat echt niet alleen maar uit werkeloze hippies hoor. Hoe kortzichtig en wereldvreemd kun je zijn.
Moeilijk heh om je te verplaatsen in anderen, die weleens last zouden kunnen hebben van die verouderde toestellen die ook niks toevoegen - die basis is te klein om een werkelijke rol van betekenis te spelen, maar Nederland voelt zich hier groot in dus gaan we vooral door - en mogen de bewoners met buiten proportionele overlast leven.
Bovendien worden veel van die actievoerders betaald uit de kas van Groenfront, nemen ze ervoor vrij en sommigen zijn principieel tegen het ontvangen van geld van de overheid.
Al dat kortzichtige geblaat - is iedereen hier 16 ofzo - moest je ze eens horen als het bij hen in de achtertuin zou zijn.....
Sterk argumentquote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef GSi het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben je homo, dus moet je helemaal je bek houden. Boomknabbelaar.
Geilenkirchen is een NATO-basisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kunnen die moffen niet gewoon hun vliegbasis verplaatsen ? Nederland moet een bos kappen omdat Duitsers met hun vliegtuigje willen opstijgen ? Waarom doen die duitsers het dan niet lekker ergens anders ?
Dat het bos wordt gekapt betekent niet dat er meer Awacsvluchten worden uitgevoerd. Het bos moet worden gekapt om de vliegveiligheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:01 schreef zatoichi het volgende:
Maar waarom moeten er meer AWACS opstijgen daar? Heeft dat te maken met met dat gezeik van die gast in Amerika op dit moment? Moet dat voor de veiligheid van het WK? Onzin, je trekt alleen maar meer aandacht bij terroristen door je zo het schoothondje te laten zijn van de VS en de NAVO. Hoe meer AWACS hoe groter de kans op een aanslag hier in Nederland. Dit jaar zijn wij aan de beurt, en het maakt echt niet uit hoe kaal het land op dat moment is, en hoeveel AWACS er vliegen, het lukt ze toch, of juist wel...
Dit is gewoon zinloos gekap van bomen.
het bos wordt gekapt om met meer brandstof te kunnen opstijgen en landen, dat is wat anders dan vliegveiligheid. Dit zou overigens ook opgelost kunnen worden met nieuwere, zuinigere motorenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef cheukert het volgende:
[..]
Geilenkirchen is een NATO-basis
[..]
Dat het bos wordt gekapt betekent niet dat er meer Awacsvluchten worden uitgevoerd. Het bos moet worden gekapt om de vliegveiligheid.
En jij denkt een oud vliegtuig even te "upgraden" qua motoren??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
het bos wordt gekapt om met meer brandstof te kunnen opstijgen en landen, dat is wat anders dan vliegveiligheid. Dit zou overigens ook opgelost kunnen worden met nieuwere, zuinigere motoren![]()
jupquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En jij denkt een oud vliegtuig even te "upgraden" qua motoren??
normgaals: waar het over gaat: het gaat om het feit dat als de bomen weg zijn die vliegtuigen, waartegen al 25 jaar wordt gestreden, nog weer lager over de dorpen kunnen vliegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Het is ook wel Nederland op z'n kleinst he!! Waar hebben we het nu over? 200 bij 300 meter bomen toch? En dat noemen ze een bos? Als je d'r door wilt hardlopen, moet je na 2 minuten omkeren! Dat is geen bos, dat zijn enkele bomen!
En voor de bomenknuffelaars: ga zeiken op de overbevolking in dit land, dat is namelijk de reden dat er NIETS meer aan natuur te vinden is! En een bos, met een hek er omheen, en een bord "natuur" er bij, telt niet als natuur...
Sorry, maar dat is jouw visie op dit onderwerp.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
het bos wordt gekapt om met meer brandstof te kunnen opstijgen en landen, dat is wat anders dan vliegveiligheid. Dit zou overigens ook opgelost kunnen worden met nieuwere, zuinigere motoren![]()
de landingsbaan wordt niet verlengd, dus het heeft geen effect op tot stilstand komen. De bomen moeten weg om minder hard te kunnen stijgen (dus opstijgen met meer benzine) en meer horizontaal landen ivm extra benzine voor eventuele doorstartsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is jouw visie op dit onderwerp.
Bij een engine failure of misschien zelfs meerdere zou het kunnen zijn dan zo'n ding het bos gewoon inrijdt, omdat ie dan niet genoeg ruimte heeft om tot stilstand te kunnen komen. Lijkt me toch echt veiliger dan als dat bos weg is. Ook is het zo'n paar meter boven die bomen altijd reteturbulent...
Ik snap jouw beredenatie niet? Omdat het volgens jou definite geen bos is mag je het kappen? De overbevolking is de oorzaak van te weinig natuur, niet het kappen van de bomen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef RemcoDelft het volgende:
En voor de bomenknuffelaars: ga zeiken op de overbevolking in dit land, dat is namelijk de reden dat er NIETS meer aan natuur te vinden is! En een bos, met een hek er omheen, en een bord "natuur" er bij, telt niet als natuur...
Ik zeg ook niet dat de baan wordt verlengd. Maar neem maar van mij aan dat je liever over een paar bosjes heen rijdt in geval van nood dan door een bosquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef winterapfel het volgende:
[..]
de landingsbaan wordt niet verlengd, dus het heeft geen effect op tot stilstand komen. De bomen moeten weg om minder hard te kunnen stijgen (dus opstijgen met meer benzine) en meer horizontaal landen ivm extra benzine voor eventuele doorstarts
Vind je het zelf ook niet een beetje veel geld? 600 miljoen uitgeven, of een paar bomen plat? Da's 10.000 euro per vierkante meter boom! Oftewel enkele tonnen per boom! Wat denk je dat daar voor protesten tegen zouden komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef winterapfel het volgende:
[..]
De staatssecretaris van Defensie onderschrijft de klachten over geluidsoverlast wel. Er worden motoren gebruikt die volgens Van der Knaap in de burgerluchtvaart verboden zijn. Nederland dringt ook al geruime tijd aan op vervanging, maar dat kost ruim 600miljoen euro. Veel bondgenoten lijken niet bereid die investering te doen.
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet een beetje veel geld? 600 miljoen uitgeven, of een paar bomen plat? Da's 10.000 euro per vierkante meter boom! Oftewel enkele tonnen per boom! Wat denk je dat daar voor protesten tegen zouden komen?
Even iets anders: die boom-klimmers (alsof die bomen dat lekker vinden!) zeiken zo over deze AWACS... Maar hebben ze ENIG BENUL van het NUT van AWACS?
Die dingen zorgen voor een GIGANTISCH voordeel als er serieus stront aan de knikker is! Er vliegen maar weinig AWACS rond, maar geen enkele luchtoorlog kan nog worden uitgevochten zonder dat vliegende commando-centrum in de buurt!
AWACS zijn gaaf!
Het uitschakelen van een vijandig AWACS-toestel mag dan ook gerust een of meerdere jachtvliegtuigen kosten, dat is strategisch gewoon verantwoord.
AWACS zorgen er voor dat "onze jongens" in die jachtvliegtuigen weer veilig thuis komen!
Maar zoals altijd: burgers snappen weinig van militaire strategie, en hoe beter de militairen hun best doen, hoe veiliger de burgers zijn, hoe meer de burgers het hele militaire apparaat willen opdoeken....
En linkse werkloze bomenknuffelaars met lang haar zijn nog net ff een stapje verder heen... Zeker als ze er zo'n extreem-links bijna-terroristen-baardje bij hebben!
Tot zover de generalisaties
Respect? Ze gaan er vrijwillig zitten en dan ook nog zeiken op de lokale politiek over dat het koud is en de aanvoer van eten / drinken is afgesneden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:47 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb toch wel respect voor die sjappies... Een paar weken in een hutje zitten terwijl het teringkoud is. En dat zonder kankerkachel!
Sommigen noemen dat ook wel "gekkenwerk"![]()
En dat vreten wat ze kregen? Vegetarische maaltijdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:00 schreef sr_firewire het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien wat voor teringzooi die gasten daar achter hadden gelaten in het bos ??? En dat noemt zich natuurbeschermer....
ik denk dat jij even hard uit je nek lult als mensen die zeggen dat ze geen werk hebben want jullie weten dat niet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:21 schreef MiestOr het volgende:
wat lief
kansloze CDA stemmertjes die ook Bush zn hol kussen
Btw ze hebben wel werk hoor (de meeste)
ooit wel eens gedacht van vakantiedagen???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |