wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfrontquote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kansloosZe kappen dat bos toch wel.
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land,
tuurlijk, maar daar zijn weer andere mensen voor nodig, niets voor jou ?, blijf je met je verzuurde kop tenminste een tijdje wegquote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodig
In wat jij zegt is toch niemand geinteresseerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef sr_firewire het volgende:
Idd. En zoals ik in een andere topic al zij,
Denk aan je hart, maak je niet te druk over die altijd lieve, schattige en knuffelbare bomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
In een boom zitten, ja heel nuttigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:12 schreef zatoichi het volgende:
Tssk mensen die niks anders te doen hebben dan commentaar leveren op mensen die wel iets nuttigs doen, ga een hobby zoeken.
De rechter heeft al bepaald dat ze om mogen. Einde verhaal lijkt mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef zatoichi het volgende:
Ja om te voorkomen dat ze omgezaagd worden
de basis ligt op Duits grondgebiedquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef zatoichi het volgende:
Wat komt er eigenlijk dat dat bos om moet? Kunnen ze dat niet beter op het platteland van flevoland of ergens anders in een polder bouwen? Gisteren was ik in Zeeland (:r) daar staan sowieso al weinig bomen, dus genoeg plek om iets te bouwen lijkt me.
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
hoezo ?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaat![]()
![]()
Ja, maar dit is gesubsidieerdquote:Op maandag 9 januari 2006 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoezo ?
ieder z'n keuzes en ieder z'n idealen toch ?
daarom hoef je er nog niet mee eens te zijn.........quote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kansloosZe kappen dat bos toch wel.
professionele actievoerders wil zeggen dat mensen actie voeren om het actie voeren. Sowieso ben ik al geen fan van demonstraties en dergelijke activiteiten, maar om dat professioneel te doen, vind ik te zot voor woorden.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoezo ?
ieder z'n keuzes en ieder z'n idealen toch ?
Je hebt zeker niks beters te doen, hé!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Losers in Schinveld, ga lekker een hobby zoeken ofzo. Ons belastinggeld wordt weer misbruikt, want door die kutacties van die linkse activisten moeten dure ME en Politie worden betaald
doe eensquote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef Klonk het volgende:
ach, ik weet zinlozere beroepen op te noemen
hij gaat op de veluwe werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Lammie het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks beters te doen, hé!
En wat is jou bijdrage dan aan deze maatschappy, behalve kommentaar geven?
Beetje jammer dat het zoveel geld kost alleen...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
dan heffen we voetbal en andere evenemten waarbij politie moet worden gebruikt ook op
demonstreren is een recht in Nederland
Ha wacht even. Wie heef toch ooit het milieu gelinkt aan links? Milieu is belangrijk voor zowel rechts als links. Ik vind het zo jammer dat er geen politieke partij is die dat ziet en daar mee aan de slag gaat.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon aan zon boom spijkeren dat volk en daarna gewoon die bomen kappen......
fucking linkse huilies
al die bobo's die links en rechts bijbaantjes hebben als commisaris, geweldige beroepen als beroepherkansingsadviseurs, stadswachten, mensen die voor hun beroep paarden aftrekken (ja die bestaan echt), een secretaresse met een secretaresse (ja ook die bestaan echtquote:
Ze moeten jouw aan zo'n AWAC spijkeren, en daarna gewoon opstijgen ..........quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon aan zon boom spijkeren dat volk en daarna gewoon die bomen kappen......
fucking linkse huilies
Vanmorgen op de radio had Giel Beelen een van de actievoerders aan de lijn, die vanuit een boom verslag deed. Die man had gewoon een gezin en een baan, en had een aantal dagen vrijgenomen om daar te kunnen zijn. Je moet dus wel idealen hebben om ook nog eens kostbare vakantiedagen op te offeren voor iets waarvan je al bij voorbaat weet dat het kansloos is....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Edit: zoals Sun zegt: het is gesubsidieerd. Als je dan werkelijk voor je idealen staat, heb je een normale betaalde baan en neem je gewoon vrij als je ergens voor of tegen wilt demonstreren/actievoeren.
die beroepen worden gefinancierd door het bedrijfsleven en het bedrijfsleven houdt zelden zinloze banen in stand omdat dat te veel geld kost en te weinig oplevert. Op het moment dat een bedrijf overbodige banen gaat schrappen, beginnen dezelfde lui die nu in dat bos zitten hard te roepen dat dat toch niet kan enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die bobo's die links en rechts bijbaantjes hebben als commisaris, geweldige beroepen als beroepherkansingsadviseurs, stadswachten, mensen die voor hun beroep paarden aftrekken (ja die bestaan echt), een secretaresse met een secretaresse (ja ook die bestaan echt)
sorry maar het zijn toch van die linkse rakkers daar in dat bos die willen dat dat bos niet gekapt word... dus dat linken hebben ze zelf gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ha wacht even. Wie heef toch ooit het milieu gelinkt aan links? Milieu is belangrijk voor zowel rechts als links. Ik vind het zo jammer dat er geen politieke partij is die dat ziet en daar mee aan de slag gaat.
de hele bevolking van de aangrenzende dorpjes zijn dus ook links ?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar het zijn toch van die linkse rakkers daar in dat bos die willen dat dat bos niet gekapt word... dus dat linken hebben ze zelf gedaan
als de overheid had gezegt dat het bos niet gekapt ging worden vond ik het ook prima en om me voor me mening aan een vliegtuig te hangenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ze moeten jouw aan zo'n AWAC spijkeren, en daarna gewoon opstijgen ..........
fucking rechtse milieuterrorist
En de actievoerder die bij Stenders vroeg op was, zat er al 5 weken, en ik geloof er niets van dat hij 5 weken vakantie heeft opgenomenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanmorgen op de radio had Giel Beelen een van de actievoerders aan de lijn, die vanuit een boom verslag deed. Die man had gewoon een gezin en een baan, en had een aantal dagen vrijgenomen om daar te kunnen zijn. Je moet dus wel idealen hebben om ook nog eens kostbare vakantiedagen op te offeren voor iets waarvan je al bij voorbaat weet dat het kansloos is....
Vechten voor je idealen en voor je kwaliteit van leven enz, vind ik allemaal prima en soms zelfs lovenswaardig. Ik vind alleen dat men dat via de geeigende wegen moet doen: bezwaar aantekeken tegen plannen en de boel uitvechten via de rechter. Op het moment dat een rechter uitspraak doet, is het klaar.quote:Overigens, afgezien van de vraag of dat bos wel of niet in de weg staat: Ze kunnen daar best een oplossing bedenken door bomen tijdig te snoeien, kleinere bomen te planten, iets in die geest. Dan zouden de actievoerders waarschijnlijk een stuk minder kwaad zijn geweest. De provincie/staat geeft niet echt blijk van medewerking. Daar zou ik ook boos om worden. Bovendien is dit weer een stapje wat de bewoners van Schinveld beperkt in hun kwaliteit van leven: Die overvliegende AWACS-en maken veel lawaai. De mensen die nu zo brullen tegen het linkse tuig wonen zelf vast niet onder een aanvliegroute.... Dan is het wel makkelijk schelden natuurlijk. Zwak![]()
Dit is geen demonstreren, dit is een democratisch overheidsbesluit dwarsbomen, en een gebied illegaal bezetten!quote:
Vooral als het op die manier geschreven wordt ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaat![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |