wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfrontquote:Op maandag 9 januari 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon kansloosZe kappen dat bos toch wel.
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land,
tuurlijk, maar daar zijn weer andere mensen voor nodig, niets voor jou ?, blijf je met je verzuurde kop tenminste een tijdje wegquote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laten ze lekker vrijwillig de heide gaan plaggen op de veluwe, is ook hard nodig
In wat jij zegt is toch niemand geinteresseerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:07 schreef sr_firewire het volgende:
Idd. En zoals ik in een andere topic al zij,
Denk aan je hart, maak je niet te druk over die altijd lieve, schattige en knuffelbare bomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
In een boom zitten, ja heel nuttigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:12 schreef zatoichi het volgende:
Tssk mensen die niks anders te doen hebben dan commentaar leveren op mensen die wel iets nuttigs doen, ga een hobby zoeken.
De rechter heeft al bepaald dat ze om mogen. Einde verhaal lijkt mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:16 schreef zatoichi het volgende:
Ja om te voorkomen dat ze omgezaagd worden
de basis ligt op Duits grondgebiedquote:Op maandag 9 januari 2006 10:21 schreef zatoichi het volgende:
Wat komt er eigenlijk dat dat bos om moet? Kunnen ze dat niet beter op het platteland van flevoland of ergens anders in een polder bouwen? Gisteren was ik in Zeeland (:r) daar staan sowieso al weinig bomen, dus genoeg plek om iets te bouwen lijkt me.
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 9 januari 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
wees blij dat er mensen zijn die zich nog druk maken over de natuur in ons land, en voordat het begint het zijn geen uitkeringstrekkers, maar proffesionele actievoerders van groenfront
hoezo ?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest dat er zoiets bestaat![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |