Mijn lichaam kent de stam + t regel wel. Maar toch bedankt, hè?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je lichaam houd je voor de gek
graag gedaan hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Mijn lichaam kent de stam + t regel wel. Maar toch bedankt, hè?
Nee, maar die fluitende vogels, ze geven mij dat gevoel. Dat éne gevoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef buzzer het volgende:
Het was vanochtend behoorlijk koud, en daar krijg ik niet bepaald lentekriebels van.
21 maart begint de lente. Voor die tijd is het winter.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:51 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hoe kom ik van dit klotegevoel af? Ik wil niet dat ik voor de gek word gehouden door mezelf.
Dat is niet de oplossing voor mijn probleem, dame.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
21 maart begint de lente. Voor die tijd is het winter.
Ik help je welquote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing voor mijn probleem, dame.
Zet eens wat van Radiohead op.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Laat ik maar even een depressieve plaat opzetten, dat moet helpen.
Haha, Radiohead is bij lange na niet depressief vergeleken met Anton Webern.quote:
Stel je niet aan... neem de trein naar het Noorden des Lands en weg is je lentegevoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
De zon speelt om mijn gezicht. Ik schreeuw uit voor hulp.
De zon schijnt hier snoeihard, deerne. En ik ga natuurlijk niet de trein nemen, ik heb niet voor niets een dag vrij genomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stel je niet aan... neem de trein naar het Noorden des Lands en weg is je lentegevoel.
"Wie kann kan von "Verstehen" und "Nicht verstehen" eines Satzes reden; ist es nicht erst ein Satz wenn man es versteht?", aldus L.W.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef tho_Omas het volgende:
[Dreigende, hetzij gedempte toon] Jullie wisten ervan !
Een schrikreactie vaagt de glans van mijn fles.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
"Wie kann kan von "Verstehen" und "Nicht verstehen" eines Satzes reden; ist es nicht erst ein Satz wenn man es versteht?", aldus L.W.
Ach, ween toch niet. Kijk eens hoe leuk mijn pijpjes om mijn beentjes vallen?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een schrikreactie vaagt de glans van mijn fles.
Niet zoals de anderen. Zij moeten naar mijn pijpen dansen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ach, ween toch niet. Kijk eens hoe leuk mijn pijpjes om mijn beentjes vallen?
En een attribuut dat als aanvulling dient.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet zoals de anderen. Zij moeten naar mijn pijpen dansen.
"Der Zug Der Kranieche: Boten Der Veranderung"quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
En een attribuut dat als aanvulling dient.
Moet je doen, bij voorbaat in Schinveld. Ben je meteen van je lentegevoel af.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:22 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Het wordt alleen maar erger. Ik krijg zin om een wandeling in het bos te maken.
Ben je verliefd?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Ben ik verliefd?
Misschien, misschien.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
Misschien komt ze nog, en misschien komt ze deze lente.
Haaiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
Misschien komt ze nog, en misschien komt ze deze lente.
Nee, dank je.quote:
Ik kan deze vragen niet beantwoorden voordat ik de hoofdvraag eerdergenoemd heb opgelost, PP.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jij, verliefd? weet hij/zij er al vanaf?
Ik weet het niet, maar "haai" klinkt altijd enigszins gay.quote:
Mij niet, dus het is goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Misschien moet de topictitel "Komt de liefde er aan?" zijn.
Maar dat doet me denken aan Ida Gerhardt.
Vertwijfeling, dunkt mij?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Misschien, misschien.
Vertwijfelingen zijn wat deze maatschappij maken wat het is. Ik zeg niet dat het iets positiefs is.quote:
"Integendeel. Het gaat om de zelfhaat die het antwoord op de vraag "Wie ben ik?" blokkeert."quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertwijfelingen zijn wat deze maatschappij maken wat het is. Ik zeg niet dat het iets positiefs is.
"Wie ben ik?" is een nutteloze vraag. Eigenlijk heeft niemand een identiteit.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
"Integendeel. Het gaat om de zelfhaat die het antwoord op de vraag "Wie ben ik?" blokkeert."
Sorry, maar dit is gewoon klinkklare onzin. Wat jij, Thomas?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertwijfelingen zijn wat deze maatschappij maken wat het is. Ik zeg niet dat het iets positiefs is.
Ja maar het is zo diep dat mensen het er vaak wel mee eens zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon klinklare onzin. Wat jij, Thomas?
Gaarne!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Hou op, [afbeelding].
Dingen zijn vervelend. Ze zijn vreemd, en ik weet nooit wat ik ermee wil. Dingen zijn vaak materieel, ik haat het materiele.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Weent u niet, jonkvrouwe schoon. Sommige lichten zijn niet voor allen op elk moment.
Het kan nog komen. Dingen* kunnen nog komen.
*Dingen, toestanden, accesoires, definities, etc, etc.
Misschien klopt het in mijn rêverieën en lustvoorstellingen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon klinkklare onzin. Wat jij, Thomas?
Ben jij (ook) een Revist?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien klopt het in mijn rêverieën en lustvoorstellingen.
Bij tijd en wijlen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ben jij (ook) een Revist?
Permissie gegeven.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Thomas, mag ik u, als daar de vraag is, een intieme vraag stellen, een zogenoemde "persoonlijke vraag"? Zou zoiets eerdergenoemds mogen?
Ja, let u eens goed op, hier volgt een belangrijk vraagstuk. Bent u in ogenschouw? Bent u, zogenoemd, geheel van oor en oog?quote:
Naar het schijnt, ja. Maar het "ja" drijft op onzekerheden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, let u eens goed op, hier volgt een belangrijk vraagstuk. Bent u in ogenschouw? Bent u, zogenoemd, geheel van oor en oog?
Ziehier, mét baard! Ik zag laatst een takje en dat takje wiebelde in de wind. Het leek wel een spooktakje, maar ik ben, vermetel als ik ben, op het takje afgegaan het heb met het takje gesproken, ik heb hem aangesproken, zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Naar het schijnt, ja. Maar het "ja" drijft op onzekerheden.
Het getuigt van een vermetele aard. Hoe een koene en barmhartige daad jegens het geplaagde boomkrapuul. Stond het open voor communicatie? Ja?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ziehier, mét baard! Ik zag laatst een takje en dat takje wiebelde in de wind. Het leek wel een spooktakje, maar ik ben, vermetel als ik ben, op het takje afgegaan het heb met het takje gesproken, ik heb hem aangesproken, zeg maar.
Vindt u dat niet vermetel?
Het stond open, wagen wijd! Zoals ik anders een heel bos aanspreek, of verplaats, trachtte ik nu de kleinen van stuk te becommentariëren. Het is goed uitvallen met mij aan het stuur, zo het dunkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het getuigt van een vermetele aard. Hoe een koene en barmhartige daad jegens het geplaagde boomkrapuul. Stond het open voor communicatie? Ja?
Barbaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
'Vermetelde' kan ik overheen komen, maar 'boomkrapuul'?
Zozo JK, is C_T_S tegenwoordig al een God?quote:Q; Krijgt U een hoofdletter?
Moet ik een hoofdletter schrijven in 'Ik stuur u/U de gegevens zo snel mogelijk toe'?
A;Nee, u krijgt een kleine letter. De hoofdletter schrijven we alleen als we speciale eerbied willen uitdrukken, en dan nog voornamelijk in een religieuze context. U als verwijzing naar God krijgt dus wel een hoofdletter.
Het is inderdaad wat grof getypt.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
'Vermetelde' kan ik overheen komen, maar 'boomkrapuul'?
Niks tegenwoordig, PP.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zozo JK, is C_T_S tegenwoordig al een God?
Zulks een overbodige, post-opkrikkende stuarteske post JK, dat had ik niet achter u gezocht.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
+o.
Ik was enkel een o in de naam van tho_Omas vergeten.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zulks een overbodige, post-opkrikkende stuarteske post JK, dat had ik niet achter u gezocht.
Goede correctie. Alhoewel één O doorgaans volstaat. Hetzij fonetisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
+o.
Thòmas?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goede correctie. Alhoewel één O doorgaans volstaat. Hetzij fonetisch.
Ja, wat met een simpele edit verholpen kon worden!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik was enkel een o in de naam van tho_Omas vergeten.
Daarom.
Het verhullen van tijpfouten door te editten komt mij enigszins banaal voor, waarde PP.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, wat met een simpele edit verholpen kon worden!
Ten eerste, het is Albertóóóóóóóóóóóó...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
Ha misdunkers. Het is een ó.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
Ha misdunkers. Het is een ó.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alhoewel één O doorgaans volstaat.
Ha. U bent erin getuimeld. Visueel bedrog!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is slechts tweewerf Neen, Thömas.
Om met uw manier van posten te volharden;quote:Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is slechts tweewerf Neen, Thömas.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
+n
Gij zijt wellekome, jesu, lieve heer JK!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed zo, PP.
En een volvo zeker, een gezinsuitvoering.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
JK is niet werkloos, Thømas. Hij heeft een baan. Een baan mét parkeerpas.
Neen, ik heb een Citroên, mên.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef tho_Omas het volgende:
En een volvo zeker, een gezinsuitvoering.![]()
Eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, ik heb een Citroên, mên.
Looft hen die kreten juist beklemtonen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hä.
Het is niet veel, maar linguïstisch focussen hier en daar, dat is het, welke doorgaans prozaïsche letterseries zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Looft hen die kreten juist beklemtonen!
Een uitmuntende impressie van het fraaie instrumentaal. De gevoelige snaar is geraakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Elgar - Cello Concerto in E minor III Adagio
[Celloimpressie met stem] "Naaaa, naaaaa, náááaaa"
Mijn hart weent, Jacqueline Du Pré, dat u het weet. Het weent.
Sir Edward kon er wat van, Thõmas. "He is me there one".quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een uitmuntende impressie van het fraaie instrumentaal. De gevoelige snaar is geraakt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, het is een brandweerrode BX.
werd je wakker met je raam open?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met het raam open en de vogels begonnen te fluiten, ik heb een soort lentegevoel.
Houdt mijn lichaam me voor de gek of is er iets aan het veranderen?
Ik voel me week..
Slapen doe ik altijd met het raam volledig open, hoe koud of warm het ook is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef Reubiereumer het volgende:
[..]
werd je wakker met je raam open?![]()
ik kom mn bed niet uit voor het 20 graden is in mn kamer
Ik verdenk je ervan gewoon geen raam te hebben in de desbetreffende slaapkamer. Enkel een gat in de buitenmuur!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Slapen doe ik altijd met het raam volledig open, hoe koud of warm het ook is.
Dat is dan wel een lange maaltijd, die "hij" nuttigt.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Hij" nuttigt maaltijden met 3 soorten vlees.
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Mijn lichaam kent de stam + t regel wel. Maar toch bedankt, hè?
stel niet van die moeilijke vragen, vervelend modje!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
waar gaat dit nu nog over ? lijkt mij dat dit ook in een gewone SC kan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |