Klopt, en nog ergerlijker die DJ die erdoorheel luldequote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
Enigzins tien jaar te laat, maar ik irriteerde me vroeger aan dat cassette bandjes een paar seconden nodig hadden voordat ze konden opnemen.
Dan had je dus af en toe de eerste paar seconden van dat nummer op de radioniet opgenomen
En dan had je het bandje 200x geluisterd, hoorde je datzelfde nummer een keer op de radio, en miste je het geblaat van de DJquote:Op maandag 9 januari 2006 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, en nog ergerlijker die DJ die erdoorheel lulde![]()
1.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef mvdejong het volgende:
Kwestie van
1. een goed deck;
2. leren wat je delay is.
Jaren gedaa.
Of een potlood erin steken en even doordraaien tot de aanloopstrook voorbij is.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef mvdejong het volgende:
Kwestie van
1. een goed deck;
2. leren wat je delay is.
Jaren gedaa.
Dat deed ik ook af en toe, maar die extra moeite is ook irritantquote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef buzzer het volgende:
ik draaide ze met de hand altijd even naar het begin van de opnameband, ging altijd goed eigenlijk. Inmiddels zijn al mijn cassettes in de kliko beland.
Ik heb zelfs nog bandjes 'getweaked' (al bestond dat woord toen nog niet in deze betekenis) door de aanloopstrook zover in te korten dat het bandje in teruggespoelde toestand meteen voor de leeskop zat.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef buzzer het volgende:
ik draaide ze met de hand altijd even naar het begin van de opnameband, ging altijd goed eigenlijk.
Deed ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef teknomist het volgende:
Gewoon altijd even een leeg stukje opnemen.
Ik heb een paar weken geleden ook grote opruiming gehouden, iets van 350 bandjes weggedonderd.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef buzzer het volgende:
Inmiddels zijn al mijn cassettes in de kliko beland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |