Klopt ook, ik accepteer ook geen meningen van anderen, maaarre heb het hier over gebash, niet over een gefundeerde mening.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:14 schreef Vipers het volgende:
Misschien zit er juist een kern van waarheid in en ben jij het daar niet mee eens.![]()
Maar ik werd zo genoemd ipv dat ik mezelf zo genoemd hebquote:Op maandag 9 januari 2006 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Verder is het niet erg netjes om een nickname te nemen die jezelf op hetzelfde niveau plaatst als jezus.
Of mischien wel, want die bestaat toch niet
Wel altijd leuk zo'n discussie tussen Jezus en heidenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Verder is het niet erg netjes om een nickname te nemen die jezelf op hetzelfde niveau plaatst als jezus.
Of mischien wel, want die bestaat toch niet
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jij wordt toch door andere met de president van isrel vergeleken.![]()
(qua naam bedoel ik)
Is gewoon een Israelische voornaam. Sharon is een achternaam. Ben ook niet naar Sharon genoemd. Ik zie gelukkig ook weinig overeenkomsten met mij en Sharon. Ook niet met mij en Jezus trouwens, behalve dat ik dezelfde initialen heb.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaron
Maar het kan wél leuk zijn op sommige momentenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Wel altijd leuk zo'n discussie tussen Jezus en heiden
Verder is bashen inderdaad dom en niet bevorderlijk voor de discussie.
J. v. N. ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:30 schreef Geesoes het volgende:
Ook niet met mij en Jezus trouwens, behalve dat ik dezelfde initialen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |