Kunnen wij een beter salaris dan Dortmund betalen? Ik weet dat ze bijna failliet waren, maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef Radegast het volgende:
Gentenaar lijkt mij wel een aardige reservekeeper.
Aangezien Van Geel de voorkeur geeft aan Nederlandse jongens, misschien de prestaties van Rahamat Mustapha maar eens in de gaten gouden. Rechterspits, en doet het leuk in Spanje bij Levante, 18 wedstrijden, 9 goals. Speelde al 86 wedstrijden voor het 'kleine Oranje' onder 14, onder 16, onder 18, en onder 20 (wk in Argentinie)
Ja, leuk enzo, maar je zal toch iemand op de bank moeten hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:30 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees hier het topic even door en wat voor namen zie ik allemaal langs komen? Moens? Wapenaar? Hansson?
Wij zijn AJAX!
Wij hoeven geen 2e rangsspelers te halen, dat doen ze maar in die kk stad aan de maas.
ik herinner mij Heerenveen - Roda nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, dat valt reuze mee.
Lul niet man. Ben er elke thuis en uitwedstrijd. Reis naar Milaan ook al weer geboekt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zegt de speler die zich speciaal geregisteerd heeft omdat " we" KJH hebben gehaald
Hij mag gewoon meedoenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:44 schreef sjeng007 het volgende:
Mag Huntelaar meedoen tegen Internazionale op 22 februari a.s. of niet omdat ie al met Heerenveen in de Uefa Cup heeft meegedaan?
Of is het mogelijk dat hij in de volgende ronde mee mag doen met Ajax?
Ibrahimofiets was wel tof trouwens, toen-ie z'n rijbewijs kwijt wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef twi het volgende:
En toch weiger ik die achterlijke bijnaam van Huntelaar, "The Hunter", te gebruiken. Net zoals ik gewoon ook liever Ibrahimovic zeg. Het spijt me hoor, maar als ik het gezicht van KJ voor me haal, en daar die bijnaam aan koppel, kan ik gewoon m'n lachen bijna niet inhouden. Het is nog maar een jochie...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ff een andere vraag... Vanavond Haarlem: word het nog uitgezonden of wat?
Ja, live op Ned.2quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ff een andere vraag... Vanavond Haarlem: word het nog uitgezonden of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |