Ik zat de gehele winterstop in Parijs dus echt sparen heb ik daar niet kunnen doenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig heeft iedere Ajacied in de winterstop kunnen sparen voor de dure februarimaand, want met Feyenoord-uit, Ado-uit en Internazionale voor de CL is het een prijzig maandje!
Januari duurt nog even heurquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Speerik het volgende:
Ik vind het eigenlijk best vreemd en jammer dat er verder in de winterstop geen verstrerkingen zijn gekomen.
Ben best blij met Huntelaar hoor, maar naar mijn idee hadden we harder een linker- en rechtervleugelspeler nodig dan een spits.
En wat betreft de kwestie "wat doen we met de mensen die toch weg gaan?". Ik denk als je nog kampioen wilt worden, dat je dan de besten moet laten staan.
In mijn ogen is het realistischer om voor winst in de play-offs te gaan. Dan kan je beter de mensen gebruiken die blijven denk ik
Maar gelukkig wel wedstrijden die stuk voor stuk meer dan de moeite waard zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig heeft iedere Ajacied in de winterstop kunnen sparen voor de dure februarimaand, want met Feyenoord-uit, Ado-uit en Internazionale voor de CL is het een prijzig maandje!
Het is inderdaad treurig qua prijzen, daar geef ik je echt wel gelijk in. Zeker gezien het spel en prestaties hadden de kaarten tussen de 20 en 45e moeten liggen. En niet pas bij 30 beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor 9 miljoen mogen ze hem hebben.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor 9 miljoen mogen ze hem hebben.
Ach, het heeft wel wat ja. Beter dan de dinsdagavond voor competitiewedstrijden.quote:
Niet uitverkochtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was wel uitverkocht, maar als er mensen gewoonweg niet gaan...
Ik kon geen kaart meer krijgen omdat het uitverkocht was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |