ik ook niet, maar ik hoop dat ze me verassen met een linksbuitenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch verwacht ik, net als van geel zegt, deze maand geen aankopen meer
Alleen als het dan ook een echte verbetering is. We hebben nu wel wat, maar die gasten lijken het allemaal wel te kunnen, maar het komt er niet uit..quote:Op maandag 9 januari 2006 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik hoop dat ze me verassen met een linksbuiten
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch verwacht ik, net als van geel zegt, deze maand geen aankopen meer
quote:'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als het dan ook een echte verbetering is. We hebben nu wel wat, maar die gasten lijken het allemaal wel te kunnen, maar het komt er niet uit..
Mwah, valt wel mee, tenminste in potentie. Mitea is snel, balvaardig en sterk. Maar hij DOET het niet goed, hij is te egoistisch. Als hij goed gecoached wordt kan het nog goedkomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]we hebben niet eens mensen die het kunnen. Babel is een rechtsbenige centrumspits, Boukhari is veeeeeeeeeeeel te traag en Mitea kan nog niet lopen.
Op de site van het AD staat:quote:
Hij wil niet naar Ajax staat op VI.NL omdat ie geen tweede doelman wil zijn. Begrijpelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Westerveld in beeld bij Ajax? Hmm. Hij had een aantal jaar geleden erg welkom geweest.
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalala Ajax.
Toch kaartjes gefixed voor Ajax - Inter.
Als hij de concurrentie slag niet aandurft hoeft ie niet te komen ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij wil niet naar Ajax staat op VI.NL omdat ie geen tweede doelman wil zijn. Begrijpelijk.
Sja... Eigenlijk wel, maar tochquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.
Als 31-jarige keeper lijkt het me een hopeloze strijd, ik geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als hij de concurrentie slag niet aandurft hoeft ie niet te komen ook.
Je snapt toch zelf wel dat Ajax met het oog op de toekomst geen 31-jarige keeper in de basis zet als je Stekelenburg, Lobont (mag dan wel weg maar toch) en Vermeer hebt???quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ben je nog lekker overtuigd van je kwaliteiten. Dan moet ie misschien maar naar Al-Jazeera gaan oid.
Vanwege die achterlijke prijzen natuurlijk die zogenaamd 'niet verhoogd zijn'quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef Robar het volgende:
Uhm, misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou Ajay - Inter geboycot moeten worden??????
De prijzen zijn inderdaad achterlijk hoog, maar ja. Toch je clubje en het team dat je wilt steunen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.
Ik wil mn club altijd steunen, maar om de prijzen zo hoog te maken en dan schijnheilig te gaan zeggen dat ze gelijk gebleven zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De prijzen zijn inderdaad achterlijk hoog, maar ja. Toch je clubje en het team dat je wilt steunen.
En als we dan 4-0 winnen, ben je toch wel blij dat je gegaan bent
Homequote:Op maandag 9 januari 2006 13:52 schreef devv05 het volgende:
Ik kijk wel lekker in de kroeg of thuis, ben ik evengoed wel blij als we met 4-0 winnen en voor 56 euro kan ik er nog wel een paar biertjes op drinken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |