Als stagaire heb je toch geen leven?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Bah, het is weer afgelopen met de fun.
Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk om je "normale" leven weer op te pakken na een vakantie.
BAH! GEEN ZIN!![]()
daarom heb ik ook "normale" getyptquote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als stagaire heb je toch geen leven?![]()
het was heerlijk om weer een weekje te boardenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef timmeeeh het volgende:
das dan weer een voordeel van geen vakantie hebben, dat je daar geen last van hebt.
al had ik wel een weekje willen boarden
hoezoquote:Op maandag 9 januari 2006 09:09 schreef heiden6 het volgende:
Is hier nog steeds geen centraal topic voor?
het gaat bij mij niet om dat de kerstvakantie voorbij is, maar echt op vakantie gaan en dan dat het weer over is. schoolvakanties vind ik nooit echt erg als het over isquote:
eerste topic van het jaar. er komt klagen en stage in voor. hoe typerendquote:Op maandag 9 januari 2006 09:30 schreef Fisher het volgende:
hahaha, bar-le-duc... was te verwachten natuurlijk
maar leef met je mee hoor!!
zal zo maar weer eens naar school gaanvorige week al begonnen kutzooi
Ach, ik moet vanavond ook weer naar school toe...................... En overdag natuurlijk werken maar dat moest ik afgelopen week ook al.............quote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als stagiaire heb je toch geen leven?![]()
wees blij manquote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Rouser het volgende:
Ik ben al weer een uur thuis van schoolAnders geef je eventjes wat eerder door dat er een nieuwjaarsreceptie is
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef timmeeeh het volgende:
das dan weer een voordeel van geen vakantie hebben, dat je daar geen last van hebt.
al had ik wel een weekje willen boarden
het erge is nu dat er mensen zijn die nog op vakantie moeten gaan en dat ik dat dan heel de tijd te horen krijgtquote:
Kijk, dit zijn de echte die hards.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:34 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ach, ik moet vanavond ook weer naar school toe...................... En overdag natuurlijk werken maar dat moest ik afgelopen week ook al.............
hier zijn die gelukkig net weer terug :pquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het erge is nu dat er mensen zijn die nog op vakantie moeten gaan en dat ik dat dan heel de tijd te horen krijgt![]()
neem me mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |