Ja dies idd best hoog, maarja toch wel eens apart om te doenquote:
Hoeveel korting krijg je dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef AxeldeM. het volgende:
probeer maar eens voor 150 euro 10 dagen op een camping te staan. En voor die 150 euro heb je dan ook nog een goed netwerk liggen en een goede stroomvoorziening. Ik heb het vorig jaar iig goed naar mijn zin gehad. Weinig achter de pc gezeten en veel met een pilsje voor de tent. Het is dan ook niet verplicht om de hele tijd bij je pc te zitten. Paar keer nog wezen zwemmen (5 minuutjes met de auto) en naar walibi geweest (met korting) Dus was goed uit te houden. Ik heb me iig alweer ingeschreven.
wat een dolle boel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef AxeldeM. het volgende:
probeer maar eens voor 150 euro 10 dagen op een camping te staan. En voor die 150 euro heb je dan ook nog een goed netwerk liggen en een goede stroomvoorziening. Ik heb het vorig jaar iig goed naar mijn zin gehad. Weinig achter de pc gezeten en veel met een pilsje voor de tent. Het is dan ook niet verplicht om de hele tijd bij je pc te zitten. Paar keer nog wezen zwemmen (5 minuutjes met de auto) en naar walibi geweest (met korting) Dus was goed uit te houden. Ik heb me iig alweer ingeschreven.
we waren geloof ik voor 17 euro binnen ofzo. weet niet precies meer. Niet extreem veel, maar in ieder geval flink lol gehad.quote:
sommige mensen hebben geen zin om zich een paar weken aan het strand helemaal klem te zuipenquote:
Met hoeveel man waren jullie voor 17 euro binne ? Of was het 17 euro de man ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
we waren geloof ik voor 17 euro binnen ofzo. weet niet precies meer. Niet extreem veel, maar in ieder geval flink lol gehad.
[..]
sommige mensen hebben geen zin om zich een paar weken aan het strand helemaal klem te zuipen
weet de prijs niet meer precies hoor... dacht iets van 17 de manquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met hoeveel man waren jullie voor 17 euro binne ? Of was het 17 euro de man ?
Ach, je hebt een mogelijkheid om te computeren. Wie zegt dat je de hele tijd moet gaan computeren. Met ons groepje in ieder geval hebben we meer andere dingen gedaan dan achter de pc zitten. Wij hebben gewoon net zo goed een vakantie gevierd als normale mensen doen. (+ de computer dan af en toequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef diep-in-de-war het volgende:
nee en dan ga je als alterdatief maar computeren?
btw ik zuip niet
Helemaal met je eens! De [RoG] tent houdt dit jaar een karaoke met keuze uit 700+ nummers!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
weet de prijs niet meer precies hoor... dacht iets van 17 de man
[..]
Ach, je hebt een mogelijkheid om te computeren. Wie zegt dat je de hele tijd moet gaan computeren. Met ons groepje in ieder geval hebben we meer andere dingen gedaan dan achter de pc zitten. Wij hebben gewoon net zo goed een vakantie gevierd als normale mensen doen. (+ de computer dan af en toe)
Natuurlijk zijn er mensen die de hele tijd achter de pc zitten. Maar sommigen hebben ook nog zin andere dingen te gaan doen. Ieder zijn mening over een leuke vakantie zou ik zeggen. Jij hoeft nog niet leuk te vinden wat anderen misschien wel leuk vinden.
Die tentmaat mag dit jaar wel weer melk halen die over de datum isquote:
Naja, Veld B (stilteveld) kon er anders ook wat van hoor qua herrie, en niemand die zeurde...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef AxeldeM. het volgende:
nou op het stilteveld beginnen ze gewoon eerder te klagen over geluidsoverlast enzo. Maar als je 'snachts rustig wil slapen is het op het herrieveld ook gewoon rustig. Daar zijn gewoon algemene regels voor.
Zal je je toch gruwelijk vergissen. En misschien laat ik je wel helemaal niet binnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil wel eigenlijk 1 dag gaan
Gewoon om die koppen te bekijken wat daar rondlopen.
Ik denk dan dak niet meer bijkomzo vet
Jaloers, ik wil ook naar de zonquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ben de vorige 3 edities telkens 1 of meerdere dagen geweest. Ben nog nooit het Full-Event gegaan en deze zomert kan ik helemaal niet, tijdens CampZone zit ik in Spanje.
ben jij wel op CZ geweest?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom wel een dagje kijken, maar ik ga er niet meer heen.
Ik heb het vorig jaar wel gezien. Alleen maar kutpubers die Counterstrike spelen en de hele dag 'lol' 'omfg' roepen. In de caravan van hun ouders met pappie mammie die elke dag de kids komen bevoorraden. Nergens een barbeque op het terein (enge ziektes!!eins) en om 10 uur (toch?) moest het stil zijn, en toen was het ook stil. Jezus
En verder was de sfeer ook kut. En het weer ook.
vorig jaar was m'n 1e jaar, maar ik heb weinig CS kleuters gezien, de sfeer was super en het weer was wel een beetje kut jaquote:
[patsmodus]Zit er 5 weken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:06 schreef miss_bleu het volgende:
Jaloers, ik wil ook naar de zon
Was gezellig toen we er waren!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:18 schreef Typmuts het volgende:
Ben er 2 keer een weekend geweest. Best grappig, maar sorry; ik moet er niet aan denken om er de volle 11 (?) dagen te zitten!
was ook te kut weer om te bbq-en. Weet niet waar jij hebt gezeten maar ik heb toch echt 11 dagen met mijn broek en schoenen in een meter blubber gestaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom wel een dagje kijken, maar ik ga er niet meer heen.
Ik heb het vorig jaar wel gezien. Alleen maar kutpubers die Counterstrike spelen en de hele dag 'lol' 'omfg' roepen. In de caravan van hun ouders met pappie mammie die elke dag de kids komen bevoorraden. Nergens een barbeque op het terein (enge ziektes!!eins) en om 10 uur (toch?) moest het stil zijn, en toen was het ook stil. Jezus
En verder was de sfeer ook kut. En het weer ook.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:12 schreef Slarioux het volgende:
Maar wat ik maar wilde zeggen; ik vind de sfeer op campzone ten negatieve verandert. En dan kan ik wel nostalgisch gaan lopen doen, en ik weet dat stilstand achteruitgang is (hebben we die 2 ook maar vast gehad) maar ik vond er vorig jaar werkelijk waar niks aan. Dat komt natuurlijk ook doordat het evenement groeit en het is ook onvermijdelijk dat dat gebeurt enzo, maar voor mij hoeft het niet meer. Dat is natuurlijk alleen jammer voor mezelf en niet voor jullie (maar ik kom zeker een dag minimeeten, al was het maar voor miss_bleu).
laat ik het zo zeggen. ik ga nu voor het 5de jaar. En de sfeer is zeker veranderd tegenover de overige 3 edities. Maar dat komt ook omdat het voor ons (crew) bijna een foutloos evenement was en alles liep erg goed. Geen uitdaging meer voor ons. Ik had het persoonlijk na 2 dagen regen wel gezien. Ook helpt het mee dat het evenement steeds groter wordt opgezet, echt heel veel persoonlijk contact is er niet. Weinig mensen die naar het kampvuur savonds komen, veel mensen die achter hun pc blijven zitten. maar goed dat is allemaal nostalgiequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vorig jaar was m'n 1e jaar, maar ik heb weinig CS kleuters gezien, de sfeer was super en het weer was wel een beetje kut jajammer dat het je niet is bevallen vorig jaar
Ja dat is wel waar. Maargoed, een deel van mijn ergernissen kwam ook door de brakke organisatie van de tent waar ik in zat. Zo'n gozer regelde de boel, zijn eerste jaar op campzone. Mocht ik mijn spullen niet in de enige koelkast zetten, want die was voor de crewquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
was ook te kut weer om te bbq-en. Weet niet waar jij hebt gezeten maar ik heb toch echt 11 dagen met mijn broek en schoenen in een meter blubber gestaan
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Maargoed, een deel van mijn ergernissen kwam ook door de brakke organisatie van de tent waar ik in zat. Zo'n gozer regelde de boel, zijn eerste jaar op campzone. Mocht ik mijn spullen niet in de enige koelkast zetten, want die was voor de crew.
Ja daar was ik flink jaloers op toen ik zeiknat terugkwam van de douchequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
arme jij. Ik zat vorig jaar voor het eerst in de keten, en dat was echt wel een super oplossing
crewpowerrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja daar was ik flink jaloers op toen ik zeiknat terugkwam van de douche.
Hell no! Campvuur is gaafquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Weinig mensen die naar het kampvuur savonds komen, veel mensen die achter hun pc blijven zitten.
Geen idee wie daar mee bezig is, maar zal binnenkort echt wel bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef wobbel het volgende:
Wannneer zijn die FA's bekend? Is dat zoveel werk?
Straks sta ik met m'n tent op 'n veld waar ik helemaal niet wil
zie je ook wel aan 't aantal topics die daarover worden geopendquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:01 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Geen idee wie daar mee bezig is, maar zal binnenkort echt wel bekend worden gemaakt.
gaat allemaal dit jaar wat trager dan andere jaren
Wij met een punto...en we hebben 1 kleine koelkast, 1 grote...en frituur, een skottelbraai, een magnetron...slaaptent...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:14 schreef Etcetera het volgende:
eten kopen m'n vriend en ik daar welde Clio is niet zo groot en we willen wel fatsoenlijk zitten
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik neem aan dat er een speciaal topic komt met allemaal nerd mensen die daar rondlopen ?zo vet
quote:nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Ik zie iets tegenstrijdigsquote:De 6e editie zal wederom plaatsvinden op het evenementen terrein van Walibi World te Biddinghuizen. Het game event start op 21 juli 2006 om 00.01 en duurt tot en met 31 juli 2006. Het event zal dit jaar plaats gaan bieden aan 2250 deelnemers.
Maikuul komt dus wel wobbelquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:35 schreef wobbel het volgende:
Ik ben blij dat jij niet komt Maikuul. Van die sukkeltjes met die de hele dag beunen aa nhun brommer en proberen Anita's te imponeren![]()
BD?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:43 schreef miss_bleu het volgende:
als ie komt laat ik wel BD op hem af gaan
Vorig jaar voor het eerst. Ik ken eigenlijk alleen de mensen van de 'console crew' (waar ik ook bij zitquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Damn joe man, ben je nog nooit op campzone geweest?
Dat is Gloeidoos wel hoor, maar ik weet het ook nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Damn joe man, ben je nog nooit op campzone geweest?
damn joe men! BD is hoofd security samen met tom en heeft een klein armpje maar is super sterkquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:51 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het eerst. Ik ken eigenlijk alleen de mensen van de 'console crew' (waar ik ook bij zit).
Oh hij! Ja die ken ik wel van gezicht, en misschien 1x iets tegen gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
damn joe men! BD is hoofd security samen met tom en heeft een klein armpje maar is super sterk
Mag je hem knuffelen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
damn joe men! BD is hoofd security samen met tom en heeft een klein armpje maar is super sterk
crew hdequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:14 schreef wobbel het volgende:
[..]van gameparty
potd
oohjah
van
miss
blue
Jou zie je ook overal opduiken op CZ
ik heb vandaag 240 wegwerpborden en 200 wegwerpbekers gehaald bij de Action...nog geen 9 euroquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef Etcetera het volgende:
joh, koop een luchtbed bij de action ofzo, zijn een tientje oid, slaapzak/deken whatever mee, klaar
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef wobbel het volgende:
[..]
ik heb vandaag 240 wegwerpborden en 200 wegwerpbekers gehaald bij de Action...nog geen 9 euro
Dat mens bij de kassa keek me echt 10 sec lang aan voordat ze pas ging afrekenen![]()
Volgende week vast de eerste boodschapjes doen![]()
ik heb m'n eigen normale bestek uit de la van pappie en mammie gejatquote:Op maandag 3 juli 2006 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij hadden vorig jaar ook deels plastic bestek, maar dat bevalt ons niet, hebben nu echt bestek en echte (camping)borden gekocht
vorig jaar had iemand in de tent pannen meequote:Op maandag 3 juli 2006 17:03 schreef wobbel het volgende:
[..]
ik heb m'n eigen normale bestek uit de la van pappie en mammie gejatdie gaan mee...en de tentmembers mogen 't plastic bestek gebruiken
![]()
Heb btw wel echte pannen, die campingpannetjes enzo is weer totaal niks
Het zal me een drol intresseren of je mij een nerd vind of niet. Na 5 jaar campzone weet ik wel beter.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:56 schreef znarch het volgende:
Dus miss_bleu is ook nerd![]()
![]()
Btw maikuuul als jij komt kom ik om jou te zien, en dan gaan we samen wel wat nerds checken![]()
Foto's!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gekik ga er ook heen.
Word echt wel lache om die figuren daar te zien whehe
Begrijp ik goed dat miss_blue BELOOFT dat onze ballen gebruikt gaan worden tijdens CZ?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Het zal me een drol intresseren of je mij een nerd vind of niet. Na 5 jaar campzone weet ik wel beter.
Lach gerust de ballen uit je broek, maar onthou dat je die ballen ooit nog nodig zal hebben, dus niet te hard lachen
akkoordverklaring moet mee of je nou onder de 18 bent of niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:48 schreef Etcetera het volgende:
dit was een gevalletje 'oost indische leesblind'
zeg miss_bleu, weet jij hoe het zit met die akkoordverklaring? moet je hem nou wel of niet inleveren als je 18+ bent? moest vorig jaar wel, nu niet meerhet staat nog al raar op de site
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
ow tis idd aangepast.
Boven de 18 hoeft idd niet meer.
Bij het inschrijven heb je al "getekend"voor het akkoord
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:15 schreef miss_bleu het volgende:
is ooit op campzone? en ik heb nergens gezegd ik beloof in die post...
Selectief lezen tegenwoordig ook al een vak op het basisonderwijs?
hangt van het weer afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:09 schreef miss_bleu het volgende:
gezwellie! en kampvuren?
De blubber in de wc's van vorig jaar na een plensbui.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:36 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Mag hopen dat het dit jaar wat beter wordt....
* pc-fr34k ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:21 schreef wobbel het volgende:
wobbel
gloeidoos
miss_bleu
yapser
meer weet ik er niet
Ik neem die dag vrij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:32 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben er pas vrijdagavondmoet nog werken die dag
ga je opbouwen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Etcetera ook![]()
![]()
![]()
is het nog steeds geen dindsdag
![]()
![]()
mag ik voor die Senseo ook Pitt meenemen?? M'n vriend lust wel koffie namelijk, ik niet(da's dus Pitt, zonder r, niet Pritt, die ken ik nitt
)
Pitt is FA, en gaat helpen opbouwen, en ik ga meteen mee anders kom ik er zo lastig, en ik zal ook braaf m'n handjes uit m'n mouwen stekenquote:
surequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Etcetera ook![]()
![]()
![]()
is het nog steeds geen dindsdag
![]()
![]()
mag ik voor die Senseo ook Pitt meenemen?? M'n vriend lust wel koffie namelijk, ik niet(da's dus Pitt, zonder r, niet Pritt, die ken ik nitt
)
men weet dat ook? Want er is een lijst met namen die van te voren het veld op mogen (zover ik begreep)quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pitt is FA, en gaat helpen opbouwen, en ik ga meteen mee anders kom ik er zo lastig, en ik zal ook braaf m'n handjes uit m'n mouwen steken![]()
jij komt mij gezelschap houden terwijl vriendlief aan het spelen is met het aggegraatquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:55 schreef Paxlie het volgende:
ik kom dus een aantal dagen ff kijken. Niet echt als vaste bezoeker of voluit gepland
Als het aggegraat maar niet uitvalt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jij komt mij gezelschap houden terwijl vriendlief aan het spelen is met het aggegraat
shit happens, kunnen hun ook bar weinig aan doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als het aggegraat maar niet uitvalt.
Ik kom trouwens de 20ste, moet er voor 11.00 zijn.
heb je eindelijk eens een echte manquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jij komt mij gezelschap houden terwijl vriendlief aan het spelen is met het aggegraat
Speelt die voor de verandering eens met andere apparatuurquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
quote:
whehehe Una naar het forum stuurtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
neuken?
of had ik dat net iets eerder moeten vragen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
whehehe Una naar het forum stuurt
Iets zegt mij dat je nu niet normaal stroom krijgt op je PC, maar op je lichaam
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
nou zeg da's niet lief
![]()
gelukkig zit ik op een laptop
12volt ftw![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Paxlie het volgende:
12 volt met 400 Ampere is ook vrij pijnlijk trouwens
ik doe geen elektrotechniekquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]anders gebruik je je elektrotechnische opleiding even om mijn posts de grond in te stampen
ik heb ook elektrotechniek gedaan, w00t
CZero heeft tot vervelens toe lijstjes gemaild gekregen (was tot vervelens toe omdat er nogal wat wisselingen warenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
men weet dat ook? Want er is een lijst met namen die van te voren het veld op mogen (zover ik begreep)
Ach, het was toch gezellig, met z'n allen verzamelen in de nacht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:14 schreef wobbel het volgende:
nou miss_bleu, als je vriendje dit maar wel voor stroom zorgt en niet weer aan dat massadraadje gaat zitten
Moet dat ding maar goed afgeleverd wordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:14 schreef wobbel het volgende:
nou miss_bleu, als je vriendje dit maar wel voor stroom zorgt en niet weer aan dat massadraadje gaat zitten
haha dat zeker wel...met je bezopen kop hamburgers gaan bakken omdat de stroom er niet is...en dan veel te veel aanmaak shit op je BBQ doen waardoor er eeen steekvlam komt waardoor ineens de gehele creq naast je staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, het was toch gezellig, met z'n allen verzamelen in de nacht..
joh relax. ik heb nog niets, en moet nog t/m volgende week vrijdag werkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Pritt het volgende:
Nog maar zo kort en ik moet alles nog klaar maken.![]()
ik tot donderdag middag, vrijdag naar CZ,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
joh relax. ik heb nog niets, en moet nog t/m volgende week vrijdag werken
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef agRESSIV-e het volgende:
één weekje nog maar!
ik heb alles redelijk klaar (denk ik nu)
Zo dacht ik ook, maar altijd blijkt dat je de dag van te voren of dezelfde dag alles pakt. Dit jaar wordt het iets sneller denk ik aangezien de pc die ik meeneem niet de pc is waar ik nu standaard achter werk. Anders pakte ik die natuurlijk altijd pas in op het uioterlijke moment, toch nog eventjes computeren thuis he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Pritt het volgende:
Nog maar zo kort en ik moet alles nog klaar maken.![]()
quote:
* agRESSIV-e komt langs (koffie junk)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[afbeelding]
je bent bij deze uitgenodigd voor een kop koffie in de ILZ/ATM tent
elke fokker die naar CZ gaat trouwens![]()
Hele laptop moet tot de grond afgebroken worden en weer opgebouwt staan, software matig dan, gelukkig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
joh relax. ik heb nog niets, en moet nog t/m volgende week vrijdag werken
OP de grond of op je tafel(tje)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef Omkron het volgende:
Klinkt leuk.. jammer dat ik geen 10 dagen heb.. maar.. waar laat je de pc. eigenlijk..?
Het probleem is dat je dan beter met pc kan komen en een dagkaart nemen. Want een bezoekerspas is goedkoop, voor 11 uur, want daarna krijg je je borg niet terug.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:45 schreef Omkron het volgende:
Is er nog een plekkie vrij voor een nacht?.. beetje BBQ'en en bier zuipen voor een dag..? Neem geen pc mee dan hoor..
Ben eigenlijk wel beniewd naar de sfeer.
zo moeilijk is het nou ook weer niet. Er zullen niet veel vrouwen rond lopen met een techteam t-shirt of Gameparty polo/sweaterquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Pritt het volgende:
Oei dan zal ik elke keer als ik over het terrein loop moet afvragen wie dan de geheime Fokker! is.
Of de enige fok!er die geen bier drinkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:14 schreef Pritt het volgende:
Oei dan zal ik elke keer als ik over het terrein loop moet afvragen wie dan de geheime Fokker! is.
quote:
Het werkt als je doordrinkt. Dan proef je op ene gegeven moment niet veel meer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:25 schreef Etcetera het volgende:
lust het echt nietheb het al eens geprobeerd, maar krijg het niet weg
Ik zal een oogje openhouden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo moeilijk is het nou ook weer niet. Er zullen niet veel vrouwen rond lopen met een techteam t-shirt of Gameparty polo/sweater
ik ga geen dingen eten/drinken die ik simpelweg niet lekker vindquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt als je doordrinkt. Dan proef je op ene gegeven moment niet veel meer..
Het is goedkoop, en als je eraan gewent bent wel lekker. Maar je hebt wel gelijk hoor, alleen bij het uitgaan is een ander drankje zo duur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga geen dingen eten/drinken die ik simpelweg niet lekker vindzijn genoeg andere drankjes die ik wel lus, waarom zou ik mezelf dan dwingen om bier te leren drinken?
Ik heb in heel CZ zin.quote:
Ik ben vergeten waar wij zitten. IIg met een grotere groep dit keer en een legertent.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:11 schreef wobbel het volgende:
[..]
jah jij je zin
wij zitten dit jaar heel krom op 't veld met onze tenten... :\
quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of de enige fok!er die geen bier drinkt..
Vrijdag. De 21e dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef Viper_74 het volgende:
Ik zal wel van deze wereld zijn, maaruh wanneer begint die shit eigenlijk
me3!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrijdag. De 21e dus.
Ik heb er zin an..
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:34 schreef wobbel het volgende:
[..]
me3!
olee oleee...alvast spulletjes inpakken he
Jump.quote:
alle keukenshit enzo ligt al ingepakt...dinsdag boodschapjes doen...quote:Op zondag 16 juli 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
De tering, wat beginnen jullie trouwens vroeg met inpakken.. Dat doe ik donderdag allemaal joh.
Prutserquote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik ben zo geowned. Was te laat met tafel reserveren....
Wij ook, maar dan voor een grotere groep en tafels dus. Maar echt onze schuld was het niet want we werden niet herinnerd aan het betalen ervan en toen was het over voor de tafels dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:03 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik ben zo geowned. Was te laat met tafel reserveren....
connect-home? als 't op voorraad is duurt het 2 daagjesquote:Op maandag 17 juli 2006 01:27 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik heb via iemand zo'n grote tafel die ze verhuren kunnen regelen. Nu heb ik bijna alles geregeld. (Hopen dat mijn lankabel op tijd binnenkomt bijvoorbeeld...)
behangselplaktafel of hoe je het ook tiktquote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
En ik heb thuis ook geen bruikbare tafels![]()
![]()
Morgen maar even langs het tuincentrum ofzo
gaan ze dit jaar nog wat doen tegen de blubber bij de plee's? en toch niet met van die rijplaten waar je je teen tegen stoot en je dan 3 maanden lang nog een knettersblauwe teen houdtquote:Op maandag 17 juli 2006 07:31 schreef miss_bleu het volgende:
sow een half uur geleden is het opbouwen begonnende hoogwerker en mantou zijn geariveerd!
Zover ik weet komt vandaag nog het aggegraat, keten voor de crew, entree, EHBO, security & Opslag. Hekwerk, rijplaten,
behangtafel gewoonquote:Op maandag 17 juli 2006 07:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
behangselplaktafel of hoe je het ook tikt
Daar hebben ze echt geen tijd voor.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar we willen een fotoreportage van het opbouwen.
Die is vorig jaar kapot gereden door onze buren, althans de pa daarvan ging door het lint en reed het hek kapot nadat hij al iemand over zijn been had gereden en met een mes had bedrijgd. Iemand dat toevallig nog mee gekregen vorige jaar?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:31 schreef miss_bleu het volgende:
sow een half uur geleden is het opbouwen begonnende hoogwerker en mantou zijn geariveerd!
Zover ik weet komt vandaag nog het aggegraat, keten voor de crew, entree, EHBO, security & Opslag. Hekwerk, rijplaten,
Die heb ik wel thuis staan maar die was niet stevig genoeg, maar ja heb nu gewoon een goede tafel...quote:Op maandag 17 juli 2006 07:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
behangselplaktafel of hoe je het ook tikt
ik was die dag thuis. Maar freddy is inderdaad toen bedreigd met een mesquote:Op maandag 17 juli 2006 13:47 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die is vorig jaar kapot gereden door onze buren, althans de pa daarvan ging door het lint en reed het hek kapot nadat hij al iemand over zijn been had gereden en met een mes had bedrijgd. Iemand dat toevallig nog mee gekregen vorige jaar?![]()
no way!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:10 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik was die dag thuis. Maar freddy is inderdaad toen bedreigd met een mes
YA WAY! IK hoorde er ook iets over toen op het intranet forum.quote:
Meh, de sfeer op CZ is eigenlijk heel goed, en (bijna) iedereen is je bereid te helpen. Helaas kan niet iedereen zo zijn. Daarnaast was het dus de vader van diegene en niet een CZ-er zelf.quote:
het is de eerste keer in 5 jaar dat ik zoiets heb gezien. En dan nog het was een ouder he niet een bezoekerquote:
dat soort idioterie kan je toch niet voorkomen,quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
het is de eerste keer in 5 jaar dat ik zoiets heb gezien. En dan nog het was een ouder he niet een bezoeker
Of je neemt zelf van die dingen mee, dan verleg je de achterste steeds naar voren. Ben je wel ff bezig.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
p.s wat kost het om onder tent 41 (en er naartoe) ook rijplaten te laten leggen?![]()
had je vooraf moeten regelen, denk niet dat ze dat nu nog zouden kunnen doenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat soort idioterie kan je toch niet voorkomen,
je hebt nu eenmaal van die mensen...
p.s wat kost het om onder tent 41 (en er naartoe) ook rijplaten te laten leggen?![]()
ik denk dat ze het sowieso niet doenquote:Op maandag 17 juli 2006 18:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
had je vooraf moeten regelen, denk niet dat ze dat nu nog zouden kunnen doen
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:42 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
ik denk dat ze het sowieso niet doen![]()
vooral houden zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:44 schreef Janteh het volgende:
het veld is erg droog in tegenstelling tot vorige jaren
Inderdaad, en vooral rond de wc's, de rest maakt niet zo heel veel uit, zolang het daar geen blubberzooi is, en de douches natuurlijk ook.quote:
Dat was zeker die avond met die 'disco'? Dat was echt erg dat weer toen, en die plassen. Een hoop springen over plassen en stukken omlopen...quote:
nee dit was zondag toen ik naar huis ging, aardig plasje was datquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was zeker die avond met die 'disco'? Dat was echt erg dat weer toen, en die plassen. Een hoop springen over plassen en stukken omlopen...
zo! we maken al een aardige rij!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef Gloeidoos het volgende:
briana_muirinn
fanman
azrarhn
triar + neefje + 3 intro's
miss blue
agRESSIV-e
pc-fr34k
paxlie
pritt
Etcetera
Janteh
wobbel
yapser
soepkip-je
Gloeidoos
Als ik mysteryland zou horen op campzone zou ik het wel leuk vinden juist. We maken zelf juist ook lawaai alleen mag dat niet na 10en omdat er zo'n soort ronald mcdonald huis in de buurt zit, en dus zijn we dna ook wel stiller na 10en.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zeg die campzone gastjes waren dat niet die knakkers die ooit gingen huilen over het geluids niveau van Mysteryland?
Aha oke, een ex-klasgenoot schepte er ooit over op dat ie met een groep heel stoer was geweest om ervoor te zorgen dat het geluid op Mysteryland (was toen nog @ Walibi terrein en ik was er niet bij) had zachter gekregenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik mysteryland zou horen op campzone zou ik het wel leuk vinden juist. We maken zelf juist ook lawaai alleen mag dat niet na 10en omdat er zo'n soort ronald mcdonald huis in de buurt zit, en dus zijn we dna ook wel stiller na 10en.
Ik zou wel om 12 uur er staan hoor, maar m'n pa die zou dat niet chill vinden.quote:
Ik heb het geluk dat ik donderdagochtend het terrein al op mag zodat ik al die rijen niet mee hoef te maken en 's nachts geen tenten hoef op te bouwenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zou wel om 12 uur er staan hoor, maar m'n pa die zou dat niet chill vinden.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zeg die campzone gastjes waren dat niet die knakkers die ooit gingen huilen over het geluids niveau van Mysteryland?
5 jaar geleden was dat op Walibiquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Het terrein floriade is toch echt een stuk verwijderd van Walibi af hoor. Dus zou niet weten hoe we er over hebben moeten janken
In een tent in deze hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef Janteh het volgende:
deze temperaturen zijn echt veel te hoog voor campzone...
jah en? maakt het alleen maar gezelligerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef Janteh het volgende:
deze temperaturen zijn echt veel te hoog voor campzone...
Warmte en kou hebben beiden zo hun voordeel en nadeel wat voor beiden hetzelfde is maar dan andersom:quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef wobbel het volgende:
[..]
jah en? maakt het alleen maar gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |