abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 08:08:21 #1
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_33857132
Codemasters Campzone 2006 heeft 7 januari haar inschrijvingen geopend. Nederlands grootste outdoor Game event biedt 11 dagen game vakantie komende zomer.

De 6e editie zal wederom plaatsvinden op het evenementen terrein van Walibi World te Biddinghuizen. Het game event start op 21 juli 2006 om 00.01 en duurt tot en met 31 juli 2006. Het event zal dit jaar plaats gaan bieden aan 2250 deelnemers. Deelnemers overnachten in tenten, caravans of campers die alle verbonden zullen zijn via een supersnel fibernetwerk. Codemasters Campzone is de ultieme vakantie voor gamers!

Competitie
Er zullen tientallen PC, xbox360, xbox, PS2, Gamecube, PSP en NDS competities plaats vinden. Voor elk wat wils dus! Uiteraard zullen de meest populaire games hiervoor gebruikt gaan worden.
Met een beetje geluk hoopt de organisatie ook al de PS3 of Nintendo Revolution op het terrein te hebben.

Codemasters
Hoofdsponsor Codemasters zal het nodige in petto hebben met hun nieuwste line up van Games die worden getoond tijdens het 11 daagse game event. Een aantal van de nieuwste Codemasters games zullen voor de eerste keer getoond worden en gespeeld kunnen worden door de deelnemers, een unieke game ervaring.

Demozone
Demozone zal in 2006 niet ontbreken en men kan weer aan de slag met de andere kant van games, de graphics, geluid en code. Demozone zal ook een flink aantal competities opzetten.

HCC
Bij voldoende deelnemers zal voor de eerste maal uitbreiding gaan plaatsvinden naar een 2e veld. Een van de nieuwe sponsors, HCC zal hier als eerste gebruik van gaan maken. Op een apart gedeelte zullen zij voor HCC leden als field admin gaan opereren. Daarnaast zullen er op het HCC veld allerlei extra activiteiten gaan plaatsvinden, die voor alle deelnemers open staan.

Casemodden
Het zal ook weer mogelijk zijn om je PC en eventueel je console geheel om te bouwen naar je eigen stijl en wens in het Casemod gedeelte.

Fun
Fun is een belangrijk begrip voor Codemasters Campzone en de organisatie van Gameparty zal alles uit de kast halen om met een aantal zeer leuke verassingen te komen. Hierbij zal ook steeds meer nadruk gelegd worden op de console gamer.

In het kort
Codemasters Campzone 2006
Locatie: Evenementen terrein Walibi World, te Biddinghuizen.
Data: 21 juli 2006, om 00.01 uur t/m 31 juli 2006 14.00
Entree prijs: v.a. Euro 149,- p.p.

Meer informatie is terug te vinden op:
Codemasters Campzone site

pi_33857192
Ik had het al gezien ja, binnenkort maar eens inschrijven
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:34:29 #3
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_33871719
Valt me nog mee btw, geen "ik-ga-hier-nerdjes-pesten" topic geworden

Inschrijvingen: 468
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:38:48 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34205911
Whehe gek ik ga er ook heen.

Word echt wel lache om die figuren daar te zien whehe
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:51:52 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34208817
Wat een prijs zeg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:52:39 #6
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34208839
Campzone
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:55:31 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34208933
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een prijs zeg
Ja dies idd best hoog, maarja toch wel eens apart om te doen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34227088
probeer maar eens voor 150 euro 10 dagen op een camping te staan. En voor die 150 euro heb je dan ook nog een goed netwerk liggen en een goede stroomvoorziening. Ik heb het vorig jaar iig goed naar mijn zin gehad. Weinig achter de pc gezeten en veel met een pilsje voor de tent. Het is dan ook niet verplicht om de hele tijd bij je pc te zitten. Paar keer nog wezen zwemmen (5 minuutjes met de auto) en naar walibi geweest (met korting) Dus was goed uit te houden. Ik heb me iig alweer ingeschreven.
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:08:58 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34227583
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef AxeldeM. het volgende:
probeer maar eens voor 150 euro 10 dagen op een camping te staan. En voor die 150 euro heb je dan ook nog een goed netwerk liggen en een goede stroomvoorziening. Ik heb het vorig jaar iig goed naar mijn zin gehad. Weinig achter de pc gezeten en veel met een pilsje voor de tent. Het is dan ook niet verplicht om de hele tijd bij je pc te zitten. Paar keer nog wezen zwemmen (5 minuutjes met de auto) en naar walibi geweest (met korting) Dus was goed uit te houden. Ik heb me iig alweer ingeschreven.
Hoeveel korting krijg je dan ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34229549
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:45 schreef AxeldeM. het volgende:
wat een dolle boel.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34230485
Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen, geen zin om alleen te gaan.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34240404
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hoeveel korting krijg je dan ?
we waren geloof ik voor 17 euro binnen ofzo. weet niet precies meer. Niet extreem veel, maar in ieder geval flink lol gehad.
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:29 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

wat een dolle boel.
sommige mensen hebben geen zin om zich een paar weken aan het strand helemaal klem te zuipen
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_34240692
nee en dan ga je als alterdatief maar computeren?

btw ik zuip niet
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:32:46 #14
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34240767
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef AxeldeM. het volgende:

[..]

we waren geloof ik voor 17 euro binnen ofzo. weet niet precies meer. Niet extreem veel, maar in ieder geval flink lol gehad.
[..]

sommige mensen hebben geen zin om zich een paar weken aan het strand helemaal klem te zuipen
Met hoeveel man waren jullie voor 17 euro binne ? Of was het 17 euro de man ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34241252
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Met hoeveel man waren jullie voor 17 euro binne ? Of was het 17 euro de man ?
weet de prijs niet meer precies hoor... dacht iets van 17 de man
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef diep-in-de-war het volgende:
nee en dan ga je als alterdatief maar computeren?

btw ik zuip niet
Ach, je hebt een mogelijkheid om te computeren. Wie zegt dat je de hele tijd moet gaan computeren. Met ons groepje in ieder geval hebben we meer andere dingen gedaan dan achter de pc zitten. Wij hebben gewoon net zo goed een vakantie gevierd als normale mensen doen. (+ de computer dan af en toe )

Natuurlijk zijn er mensen die de hele tijd achter de pc zitten. Maar sommigen hebben ook nog zin andere dingen te gaan doen. Ieder zijn mening over een leuke vakantie zou ik zeggen. Jij hoeft nog niet leuk te vinden wat anderen misschien wel leuk vinden.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_34241337
Ik ga ook
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:52:36 #17
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34241494
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef AxeldeM. het volgende:

[..]

weet de prijs niet meer precies hoor... dacht iets van 17 de man
[..]

Ach, je hebt een mogelijkheid om te computeren. Wie zegt dat je de hele tijd moet gaan computeren. Met ons groepje in ieder geval hebben we meer andere dingen gedaan dan achter de pc zitten. Wij hebben gewoon net zo goed een vakantie gevierd als normale mensen doen. (+ de computer dan af en toe )

Natuurlijk zijn er mensen die de hele tijd achter de pc zitten. Maar sommigen hebben ook nog zin andere dingen te gaan doen. Ieder zijn mening over een leuke vakantie zou ik zeggen. Jij hoeft nog niet leuk te vinden wat anderen misschien wel leuk vinden.
Helemaal met je eens! De [RoG] tent houdt dit jaar een karaoke met keuze uit 700+ nummers!
En dit jaar gaan we zeker zwemmen als het mooi weer is Half uurtje lopen is ook gezellig

En Maikuuul...je kan beter met nerds te maken hebben dan met hendig sjieke slip types
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef _Yapser_ het volgende:
Ik ga ook
Die tentmaat mag dit jaar wel weer melk halen die over de datum is
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:54:41 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34241585
Ik twijfel alleen of ik me ketting aandoe :/ slapen ermee doe ik niet want hijs te dik en dat ligt niet relax, en hem ergens in mijn tentje neerleggen vind ik ook niet veilig.

Achja dan maar me Versace ketting aandoen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34241874
Dit jaar gaan wij iig weer naar het herrieveld. Vorig jaar lagen we er met onze tent tegenaan maar vond het wel veel gezelliger daar. Even naar het stiltegedeelte en het was wel akelig stil en rustig. We hadden in ieder geval geluk met de buren. Aan de ene kant een groepje Schotten, echt gezellige mensen. En aan de andere kant een gezellige clan (K4T) waar we heel campzone mee rondgehangen hebben en die er net zoals ons ook vaak zin in hadden om andere dingen te doen dan achter de pc zitten.

hier trouwens onze goed gelukte barbeque

DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_34241884
verstop je ketting in je onderbroek dan
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:02:51 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34241934
Ik wist niet eens dat je kon kiezen tussen een stilteveld en een herrieveld ?

Bij deze ga ik voor de herrie mits er niks kapot gemaakt word
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34242026
nou op het stilteveld beginnen ze gewoon eerder te klagen over geluidsoverlast enzo. Maar als je 'snachts rustig wil slapen is het op het herrieveld ook gewoon rustig. Daar zijn gewoon algemene regels voor.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:41:08 #23
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_34303425
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef AxeldeM. het volgende:
nou op het stilteveld beginnen ze gewoon eerder te klagen over geluidsoverlast enzo. Maar als je 'snachts rustig wil slapen is het op het herrieveld ook gewoon rustig. Daar zijn gewoon algemene regels voor.
Naja, Veld B (stilteveld) kon er anders ook wat van hoor qua herrie, en niemand die zeurde...

Heb er zin in!!!!
pi_34452900
ik ben vorig jaar niet geweest, en ga dit jaar weer niet ik ben 3 jaar wel geweest, maar het hoeft van mij niet meer..
  Nerd met benen woensdag 25 januari 2006 @ 17:35:57 #25
18073 miss_bleu
pi_34453006
ben er gewoon weer bij dit jaar, voor de 5de keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')