Kwijl kwijl.. ik zie het.. heb wat gezegd.. alleen zit zelf nu ook op oude msn..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn 52 RI... MSN staat overigens aan bij mij, nu!
Ok, ik hap wel. Wat is er mis met Feedback?quote:
Niks hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik hap wel. Wat is er mis met Feedback?
Ik stem voor Purple Guitars, alleen op nieuwjaarsdag geslotenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Niks hoorAlleen zijn er meer winkels die heel cool zijn. 't is altijd maar feedback
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Dirk Witte
Ook zo'n lekkere, betaalbare winkel...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik stem voor Purple Guitars, alleen op nieuwjaarsdag gesloten![]()
Ik koop er niksquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook zo'n lekkere, betaalbare winkel...![]()
In Hoorn hebben wij Mupo.. prachtige taylors, gibsons, martin & co, Fender.. maargoed..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
in meppel hebben we guitarbox, eenmanszaakje niet zo gek groot maar wel een geweldige service!!!!
In Leiden hebben we een Centraal Station...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
In Hoorn hebben wij Mupo.. prachtige taylors, gibsons, martin & co, Fender.. maargoed..![]()
Ha! Daar hebben we er in Leiden meerdere van!quote:
Dat jij het niet kanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je graag fingerpickt, ga dan piano spelen![]()
ROBINquote:
[inkoppertje]quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In Wierden heb je Guitar center, erg fijne winkel!
Kom ik erg vaak!
(voor de mensen die het niet weten, Wierden ligt dichtbij Almelo)
daar heb ik zoveel over gehoord! Moet ik nog steeds eens heen, schijnt helemaal geweldig te zijn.quote:
Almelo ligt in Rusland...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:03 schreef yootje het volgende:
[..]
[inkoppertje]
En waar ligt dat Almelo dan?
[/inkoppertje]
Ik ben er 1 keer heen geweest, en je kunt er geen goedkope dingen vinden (toen ik er was riep een verkoper ook uit dat mensen alleen maar op de prijs lettenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
daar heb ik zoveel over gehoord! Moet ik nog steeds eens heen, schijnt helemaal geweldig te zijn.
verkopen ze daar ook beetje betaalbare gitaren?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In Wierden heb je Guitar center, erg fijne winkel!
Kom ik erg vaak!
(voor de mensen die het niet weten, Wierden ligt dichtbij Almelo)
Ik vind ze zeker niet duur!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
verkopen ze daar ook beetje betaalbare gitaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |