Hoe klinkt zo'n ding? Ik wil nog een Wah hebben namelijk maar ik lees dat deze anders klinkt dan andere Wahs of zoiets?quote:
Omdat morello dingen met een gitaar kan die zoooooo vet klinken.. Slash kan solo's spelen als een bezettene maar wat Tom voor geluiden produceerd is niet normaalquote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Tobbes het volgende:
Even een balletje dat ik wil opgooien:
Slash of Tom Morello? En waarom?
ik zou een ibanez wah nemen, veel instelmogelijk heden, en een veel groter bereik dan de jm wahquote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe klinkt zo'n ding? Ik wil nog een Wah hebben namelijk maar ik lees dat deze anders klinkt dan andere Wahs of zoiets?![]()
Je bedoelt dat als je em steeds verder indrukt dan krijg je meer effect en als je los laat heb je weer clean?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou een ibanez wah nemen, veel instelmogelijk heden, en een veel groter bereik dan de jm wah
je hebt ook 2 standen, zoals de jm wah, dat je gewoon kan trappen met dat ding, maar ook zoals de morley wah, dat hij automatisch terug springt en uit schakelt,
beetje kut beschrijving maarja
nah een een dunlop wah, moet je eerst helemaal indrukken en dan srpingt hij aan, en dan kun je hem op een stand laten staan, en de morley wah zit standaard naar beneden, en is dan uit, zodra je hem een beetje indrukt springt hij aan en als je je voet er af haalt spring hij automatisch weer terug!!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:43 schreef Even het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je em steeds verder indrukt dan krijg je meer effect en als je los laat heb je weer clean?
Slash, omdat persoonlijkheid als gitarist misschien wel een van de belangrijkste factoren is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Tobbes het volgende:
Even een balletje dat ik wil opgooien:
Slash of Tom Morello? En waarom?
Slash heeft een TE groot ego!!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Slash, omdat persoonlijkheid als gitarist misschien wel een van de belangrijkste factoren is.
Ja wat ik bedoel is net als wat Kirk Hammett in solo's doet, steeds meer effect door het pedaal in te drukken...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah een een dunlop wah, moet je eerst helemaal indrukken en dan srpingt hij aan, en dan kun je hem op een stand laten staan, en de morley wah zit standaard naar beneden, en is dan uit, zodra je hem een beetje indrukt springt hij aan en als je je voet er af haalt spring hij automatisch weer terug!!
ja, je dat kan je ook switchen ja!! tis een wah met heel veel mogelijk heden,quote:Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef Even het volgende:
[..]
Ja wat ik bedoel is net als wat Kirk Hammett in solo's doet, steeds meer effect door het pedaal in te drukken...
Voor een goed bot is het geen geld.quote:
Ja dat postte ik in de post boven jequote:
Ja OK, daar weet ik zelf ook alles van... maar ik vind het geluid zo LP-achtig klinken zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Uit een tele kun je prima een vet geluid halen, hoor!
o ja klote marktplaats, gebruikt nog framesquote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Even het volgende:
[..]
Ja dat postte ik in de post boven je
Maar deze kost dan 94 euro en die van Ibanez staat ook op marktplaats voor 100 euro, welke is beter?![]()
Feedback, daar hangen er ook genoeg om uit te proberenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik
Ik ga waarschijnlijk een fender us telecaster kopen, iemand tips waar het niet al te duur hoeft te zijn?![]()
ik weet niet ik denk dat die boss en die ibanez weer allebij op een andere manier beter zijn!!quote:
Busje perslucht om tussen de kiertjes te spuiten doet meestal wonderen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Gitarist het volgende:
Nu we het trouwens toch over Wah's hebben... de mijne (een Jim Dunlop Cry baby wah) ruist nogal bij het bewegen van het pedaal. Waarschijnlijk komt dit door stof...
Hoe kan ik dat het beste schoonmaken?
Ja ik weet niet moet ff kijken ik denk dat als ik er een koop dat ik van die van Ibanez koop.. Daar kan je denk ik wat meer mee.. Ik weet niet ga wel een keer naar winkel toequote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet niet ik denk dat die boss en die ibanez weer allebij op een andere manier beter zijn!!
die van mijn bevalt iig prima
EDIT: kom een keer langs om hem uit te proberen zou ik zeggen![]()
terug vind post, zodat je hem bij je 'my active topics' ziet staanquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dat tvp toch steeds?![]()
ben er weer trouwens![]()
Ja mn les informatica is voorbij dus ik ga nu naar LO toe en van de comp af.. Was weer een leerzaam uurtje (over gitaren dan Informatica SUCKED!!!!)quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef Jorikjet het volgende:
rustig, anders zit dit topic ook weer vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |