of je spaart even door en je koopt een stratocaster die van jimi hendrix is geweest. tremelo is wel gebroken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:12 schreef Jorikjet het volgende:
gitarist.nl, je zocht toch nog een stratocaster?
http://www.speurders.nl/m(...)728/advertentie.html
Goed he!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef mrkanarie het volgende:
hij is al bijna weer volgespamt, en dat in twee dagen.
Zo te zien is er een hoop hout weg gefreest. Zal wel ten koste gaan van je geluidquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ook leuk (II):
Nooit meer vals spelen met een automatische stemmert
Dat lijkt me ook wel ja. Het kost bovendien 3.400 dollar, en je bent je gitaar een maand kwijtquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zo te zien is er een hoop hout weg gefreest. Zal wel ten koste gaan van je geluid![]()
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Jorikjet het volgende:
zo'n line6 variax kon geloof ik ook zoiets toch?
Kijk, dat is een tele. Ik stem mijn telecaster eigenlijk ook zelden tot nooit, komt altijd stemvast uit de koffer!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef BUG80 het volgende:
En bovendien heeft zelf stemmen ook wel z'n charmes (ik heb mijn tele trouwens nooit tijdens een optreden hoeven stemmen, je kan 'm onder een lichtbak houden, er mee gooien, hij blijft altijd perfect gestemd).
Op stemming blijven is veel meer dan alleen stemmechanieken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
kijk, dat zijn goede stemmechanieken, niks met gitaar te maken dunkt me
Nee, sorry, de laatste keer dat ik het speelde hebben de luisteraars mijn gitaar afgepaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:12 schreef no1uknow het volgende:
Heeft iemand nog een goeie tab van More Than Words, van Extreme natuurlijk
BVD
Dan zal je leren!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, sorry, de laatste keer dat ik het speelde hebben de luisteraars mijn gitaar afgepakt![]()
[afbeelding]Extreme
![]()
Nee, behalve dan dat mensen op het forum hier een hekel hebben aan het woord tokkelenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:27 schreef -Dries- het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen fingerpicken en tokkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |