abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34097884
Was echt een slemielen goal
  zondag 15 januari 2006 @ 20:43:26 #277
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_34098022
Ik heb er niet op gelet, maar als die Gudelj er nou niet had gelopen, was Farfán er dan nog bij geweest om die bal er alsnog in te kunnen leggen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 15 januari 2006 @ 20:45:13 #278
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34098118
denk het wel, anders Cocu wel misschien
pi_34098901
even wachten tot het te downloaden is op goalzzzz
Wel nipt zeg, stel je voor, gelijkspelen tegen een minderwaardige tegenstander, gelukkig gebeurt ons dat niet zo snel
  zondag 15 januari 2006 @ 21:02:18 #280
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_34099133
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef ASSpirine het volgende:
Wel nipt zeg, stel je voor, gelijkspelen tegen een minderwaardige tegenstander, gelukkig gebeurt ons dat niet zo snel
Eens per jaar...?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_34099573
Nou, ik ben er geweest, en het was echt een zielige vertoning. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kampioenschap. Een ploeg die zo slecht speelt moet gewoon nog veel punten laten liggen, dat kan bijna niet anders .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34099655
Het geluk van de kampioen...
pi_34099694
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben er geweest, en het was echt een zielige vertoning. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kampioenschap. Een ploeg die zo slecht speelt moet gewoon nog veel punten laten liggen, dat kan bijna niet anders .
Ongelooflijk dat jij een PSV-supporter bent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34099783
Kom op zeg Grrrrr, die wedstrijden heb je nu eenmaal
pi_34099789
quote:
stel je voor, we staan eerste
Dat kan gewoon niet zeg

Dat het slecht is, OK
maar het kampioenschap is wel dichtbij...
pi_34099854
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat moet ik dan zeggen: "Ze speelden fantastisch en de Sparta moet blij zijn dat het geen 0-10 geworden is!!!!"? .

Het was gewoon een zielige vertoning, klaar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34100046
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

stel je voor, we staan eerste
Dat kan gewoon niet zeg

Dat het slecht is, OK
maar het kampioenschap is wel dichtbij...
We staan eerste met 1 punt voorsprong en nog meer dan 15 wedstrijden te gaan, dan is het kampioenschap niet dichtbij... Vandaag komen we voor de zoveelste keer goed weg in een uitwedstrijd. Tegen SPARTA!!! Een van de slechtste clubs uit de eredivisie... Tja, daar put ik geen vertrouwen uit, sorry .
pi_34100089
quote:
Ajax flikte het in 2004
pi_34100315
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat moet ik dan zeggen: "Ze speelden fantastisch en de Sparta moet blij zijn dat het geen 0-10 geworden is!!!!"? .

Het was gewoon een zielige vertoning, klaar.
Zelfs als PSV met gallery play van Barcelona zou winnen dan heb jij nog iets aan te merken op de overwinning. Het lijkt wel alsof sommige mensen hun voldoening halen uit het zeiken op dingen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34100388
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ajax flikte het in 2004
Niks is onmogelijk, maar Feyenoord en AZ zitten allebei op het vinkentouw.
pi_34100435
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zelfs als PSV met gallery play van Barcelona zou winnen dan heb jij nog iets aan te merken op de overwinning. Het lijkt wel alsof sommige mensen hun voldoening halen uit het zeiken op dingen.
Je hebt gelijk, het was fantastisch, met dit soort spel tegen de nummer 16 van de eredivisie kan het niet anders of we worden fluitend kampioen, oh wijze!
pi_34100775
niet elke wedstrijd kan goed gespeeld worden, en er zijn altijd wat wedstrijden dat het wat minder gaat, maar zolang PSV iedere keer er punten uit haalt dan doen ze wat ze moeten doen.

En volgende wedstrijd kan het weer fantastisch lopen
pi_34101032
Ik ben ook blij met de 3 punten, maar ik ben bang dat het geluk niet eeuwig kan blijven duren. We spelen echt heel beroerd in uitwedstrijden, dat is gewoon een feit, en dat gaat je een keer opbreken.
pi_34101373
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk, maar Feyenoord en AZ zitten allebei op het vinkentouw.
Eerlijk gezegt ben ik er ook bang voor dat het zo fout kan gaan.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:45:44 #295
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_34103805
Grrrr heeft compleet gelijk. Het was dramatisch. Dat je met 10 man uiteindelijk nog de 3 punten pakt is klasse, maar dit kan niet nog een half seizoen goed gaan. Het moet echt beter. Maar dit soort wedstrijden maakt je wel kampioen
pi_34103913
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook blij met de 3 punten, maar ik ben bang dat het geluk niet eeuwig kan blijven duren. We spelen echt heel beroerd in uitwedstrijden, dat is gewoon een feit, en dat gaat je een keer opbreken.
Dat is inderdaad waar. Ik vraag me vooral af waarom Aissati/Väyrynen/Afellay niet mocht starten in plaats van Culina (die overigens niet slecht speelde, maar ook niet excelleerde). *mompelt iets met dubbele belangen...
  zondag 15 januari 2006 @ 22:56:54 #297
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34104285
1. Een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest.
2. Waarom werd Lamey niet direct gewisseld nadat hij geel kreeg? Speelde dramatisch. Fout van Hiddink.
3. Wat een gebrek aan inventiviteit zeg. Aannemen, kijken, pasen. Aannemen, weer koppie omhoog om te kijken, terug pasen.
4. Ik kreeg last van Stockholm Syndrome (niet helemaal juist maar a la) Sparta speelde best aardig.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 15 januari 2006 @ 22:59:15 #298
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34104374
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben het anders met hem eens. Het leek nergens op. Ik begon bijna voor Sparta te juichen, t is dat ik wil dat PSV kampioen wordt...
pi_34104676
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik ben het anders met hem eens. Het leek nergens op. Ik begon bijna voor Sparta te juichen, t is dat ik wil dat PSV kampioen wordt...
Niet iedere wedstrijd kan mooi worden gewonnen, als er maar wordt gewonnen. Ik ergerde me alleen aan het feit dat die Aussie de voorkeur kreeg boven drie betere spelers.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:10:34 #300
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34104929
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet iedere wedstrijd kan mooi worden gewonnen, als er maar wordt gewonnen. Ik ergerde me alleen aan het feit dat die Aussie de voorkeur kreeg boven drie betere spelers.
Nou ik ergerde me anders aan het spel. Aan heel PSV dus. Behalve Gomes, Alex, SImons en Cocu. Van deze vier deed alleen Cocu offensief eens iets leuks. Drama dus. Tip: ga eens kijken, dan zie je het zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')