Eens per jaar...?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef ASSpirine het volgende:
Wel nipt zeg, stel je voor, gelijkspelen tegen een minderwaardige tegenstander, gelukkig gebeurt ons dat niet zo snel
Ongelooflijk dat jij een PSV-supporter bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben er geweest, en het was echt een zielige vertoning. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kampioenschap. Een ploeg die zo slecht speelt moet gewoon nog veel punten laten liggen, dat kan bijna niet anders.
stel je voor, we staan eerstequote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik ben er geweest, en het was echt een zielige vertoning. Ik krijg steeds minder vertrouwen in het kampioenschap. Een ploeg die zo slecht speelt moet gewoon nog veel punten laten liggen, dat kan bijna niet anders.
Wat moet ik dan zeggen: "Ze speelden fantastisch en de Sparta moet blij zijn dat het geen 0-10 geworden is!!!!"?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jij een PSV-supporter bent.
We staan eerste met 1 punt voorsprong en nog meer dan 15 wedstrijden te gaan, dan is het kampioenschap niet dichtbij... Vandaag komen we voor de zoveelste keer goed weg in een uitwedstrijd. Tegen SPARTA!!! Een van de slechtste clubs uit de eredivisie... Tja, daar put ik geen vertrouwen uit, sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
stel je voor, we staan eerste
Dat kan gewoon niet zeg
Dat het slecht is, OK
maar het kampioenschap is wel dichtbij...
Ajax flikte het in 2004quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs als PSV met gallery play van Barcelona zou winnen dan heb jij nog iets aan te merken op de overwinning. Het lijkt wel alsof sommige mensen hun voldoening halen uit het zeiken op dingen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen: "Ze speelden fantastisch en de Sparta moet blij zijn dat het geen 0-10 geworden is!!!!"?.
Het was gewoon een zielige vertoning, klaar.
Niks is onmogelijk, maar Feyenoord en AZ zitten allebei op het vinkentouw.quote:
Je hebt gelijk, het was fantastisch, met dit soort spel tegen de nummer 16 van de eredivisie kan het niet anders of we worden fluitend kampioen, oh wijze!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs als PSV met gallery play van Barcelona zou winnen dan heb jij nog iets aan te merken op de overwinning. Het lijkt wel alsof sommige mensen hun voldoening halen uit het zeiken op dingen.
Eerlijk gezegt ben ik er ook bang voor dat het zo fout kan gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar Feyenoord en AZ zitten allebei op het vinkentouw.
Dat is inderdaad waar. Ik vraag me vooral af waarom Aissati/Väyrynen/Afellay niet mocht starten in plaats van Culina (die overigens niet slecht speelde, maar ook niet excelleerde). *mompelt iets met dubbele belangen...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook blij met de 3 punten, maar ik ben bang dat het geluk niet eeuwig kan blijven duren. We spelen echt heel beroerd in uitwedstrijden, dat is gewoon een feit, en dat gaat je een keer opbreken.
Ik ben het anders met hem eens. Het leek nergens op. Ik begon bijna voor Sparta te juichen, t is dat ik wil dat PSV kampioen wordt...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat jij een PSV-supporter bent.
Niet iedere wedstrijd kan mooi worden gewonnen, als er maar wordt gewonnen. Ik ergerde me alleen aan het feit dat die Aussie de voorkeur kreeg boven drie betere spelers.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben het anders met hem eens. Het leek nergens op. Ik begon bijna voor Sparta te juichen, t is dat ik wil dat PSV kampioen wordt...
Nou ik ergerde me anders aan het spel. Aan heel PSV dus. Behalve Gomes, Alex, SImons en Cocu. Van deze vier deed alleen Cocu offensief eens iets leuks. Drama dus. Tip: ga eens kijken, dan zie je het zelf.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet iedere wedstrijd kan mooi worden gewonnen, als er maar wordt gewonnen. Ik ergerde me alleen aan het feit dat die Aussie de voorkeur kreeg boven drie betere spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |