Oeh, mag ik je aanraken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Haushofer het volgende:
Van TrosRadar:
[..]
Dat was mijn docent E&M
Marktplaatsquote:Te Koop:
Biostabiel 2000 Half goud half zilver.
Weinig gedragen omdat ik erachter kwam dat ik allergisch voor bepaalde metaalsoorten ben.
Nieuwprijs: ¤169,00
Zou de biostabiel hem niet van zijn allergie kunnen afhelpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Quarks het volgende:
[..]
Oeh, mag ik je aanraken.
[..]
Marktplaats
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
volgens mensen die ik ken werkt dat ding egt super goed
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Euh, je bent er van op de hoogte dat ding niets speciaals doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Dat ding is nog geen 5 euro waard en voor je andere problemen zou ik gewoon eens naar de huisarts gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
En dan ben je voor 10 cent klaar ipv 300Lollereuro'squote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef MaddoxX het volgende:
je kan natuurlijk ook een magneet aan een touwtje hangen en die om je nek doen
Werd dat kreng niet aangeprezen door Imca Marina? DIe heeft zich nog eens onsterfelijk gemaakt door een column te schrijven in de Story over de enge straling van windmolens. Die column werd door een enthousiaste collega bij de kapper gelezen en meegenomen, zodat wij gezamenlijk (en met name de EMC-deskundigen) hartelijk konden lachen om dit dwaallicht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.
[afbeelding]
Misschien helpt het ook tegen slecht Nederlands.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
Nee, dat was Tineke de Nooyquote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Werd dat kreng niet aangeprezen door Imca Marina?
Had je RadAr nodig om je hiervan te overtuigen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Lief-visje het volgende:
ze hebben het onderzocht bij rader !! of dat ding nou echt het geld waard was en waar het nou precies uit bestond. De uitkomst is dat het nog geen 5 euro waard is en dat het een gewone magneet is met een stukje tin erom heen. En dat het NIET werkt !!Lang leven RADER !!!
Sowieso is dat echt een achterlijke proletenshow, met die irritante pretentieuze, tendentieuze hoer van een presentatrice.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Had je RadAr nodig om je hiervan te overtuigen?
Wordt je niet meer ziek van het bier, geen kater en zo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
hehe ja maar wel voor veel geld zeg. Ik heb er op 2 geboden.
5 euro
leuk voor carnaval ofzo. Ga ik verkleed als tineke de nooier
Daar zeg je watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wordt je niet meer ziek van het bier, geen kater en zo..![]()
Goed idee!![]()
Serieus ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn overbuurvrouw.. die zit ook in die reclame
Wie is dat die vrouw met die bril die nu geen last meer heeft van een hoge bloed druk ofzo en die zegt ik doe hem never nooit meer af of is dat die oma. whahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn overbuurvrouw.. die zit ook in die reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |