WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.quote:
Ze is zich nu vast aan het ophangen aan dat dingquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.
Dat verklaart een boel....quote:
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Als je geloofd dat het werkt, dan werkt het vaak ook, het zogenaamde placebo-effect
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!
Zelfs lichamelijke klachten zijn soms aantoonbaar verdwenen door een placebo effect.
Dus in die zin werkt zo'n ding best wel
Het werkt omdat ze erin gelooft, het is heus geen wondermiddel ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Dus werkt ie voor haar welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Kan die dan nog wel draaien?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef devzero het volgende:
Het werkt echt! De vingers die ik ooit kwijt raakte door vuurwerk, zijn allemaal waar aangegroeid door de 25 bio-stabiels die ik draag.
En zeg nou zelf, hoe kan TIneke er nou naast zitten
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.quote:
Placebo idd. Zij blij, Tineke blij, fabricant blij en dr knip leeg ze heeft nml meteen een gouden gekochtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus werkt ie voor haar wel![]()
Dat bedoel ik inderdaad .
Je moet 'm dragen voordat I werktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was mijn docent E&Mquote:De reclame rept over een "wereldwijd patent" op de technologie en ideeën achter de Biostabil. Op de hanger is geen wereldwijd patent verleend. In de uitzending kwam dr. F. J. van Steenwijk aan het woord, docent elektromagnetisme aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Oeh, mag ik je aanraken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Haushofer het volgende:
Van TrosRadar:
[..]
Dat was mijn docent E&M
Marktplaatsquote:Te Koop:
Biostabiel 2000 Half goud half zilver.
Weinig gedragen omdat ik erachter kwam dat ik allergisch voor bepaalde metaalsoorten ben.
Nieuwprijs: ¤169,00
Zou de biostabiel hem niet van zijn allergie kunnen afhelpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Quarks het volgende:
[..]
Oeh, mag ik je aanraken.
[..]
Marktplaats
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
volgens mensen die ik ken werkt dat ding egt super goed
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Euh, je bent er van op de hoogte dat ding niets speciaals doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Dat ding is nog geen 5 euro waard en voor je andere problemen zou ik gewoon eens naar de huisarts gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
En dan ben je voor 10 cent klaar ipv 300Lollereuro'squote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef MaddoxX het volgende:
je kan natuurlijk ook een magneet aan een touwtje hangen en die om je nek doen
Werd dat kreng niet aangeprezen door Imca Marina? DIe heeft zich nog eens onsterfelijk gemaakt door een column te schrijven in de Story over de enge straling van windmolens. Die column werd door een enthousiaste collega bij de kapper gelezen en meegenomen, zodat wij gezamenlijk (en met name de EMC-deskundigen) hartelijk konden lachen om dit dwaallicht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |