Zeker, zeker.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Je zei vanavond nog, dat je van "in your face"-films hield.
Dat geldt wat mij betreft voor elke film.quote:Maar je hebt gelijk, het is een film waarbij je iets moet voelen of niet.
Mystic River vond ik juist weer verrassend goed.quote:Ik heb ook hem ook aan een aantal vrienden aangeraden en die trokken hem ook niet, ik kan het wel begrijpen.
Ik had dat bijvoorbeeld bij Mystic River. Een film die kwaliteit uitstraalt op alle fronten, maar ik voelde er niets bij.
Soms heb je dat.
Maar wel een mooie soundtrack of niet?
Ah, juist. Lees deze paar posts van ons selectief dan, zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Ja, klopt. Maar toevallig weet ik welke film dat is, en ik wil hem nog graag zien. Het ging specifiek om spoilers voor mij, dus.
Hou je van Tom Waits? Van melancholie? Van krakerige geluiden? Van mooie liedjes met een scherp randje?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meer motivatie nodig, maar dan ben ik ook echt te overtuigen.
Dit valt mee. Hier staan geen spoilers in. Maar ik voelde ze aankomen. Gelukkig niet gebeurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:07 schreef Arcee het volgende:
Ah, juist. Lees deze paar posts van ons selectief dan, zou ik zeggen.
Slaap ze.quote:
Melancholiek klinkt goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:11 schreef broer het volgende:
O, Lamon. Ik wil wel wat mp3'tjes on line zetten, maar ik weet niet precies welke muziek je leuk zou vinden, dus ik kan niet goed kiezen.
Lekker ontbijt.quote:Op zondag 15 januari 2006 05:22 schreef thaleia het volgende:
Nou ik niet meer. Gebakken aardappeltjes en een schnitzel, dat is het wat de klok slaat hier
quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:36 schreef mcDavid het volgende:
*schop*
de echte bikkels, dat zijn de mensen die om half 4 nog online zijn, terwijl ze straks om 8:45 een toets hebben.
maar het maakt niet zo veel uit, ook uitgeslapen zou ik die toets wel verneuken
welke toets heb jij gemaakt dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:03 schreef Ole het volgende:
[..]
als je maar niet de door mij gemaakte toets gaat maken... dat gaat je idd niet lukken![]()
![]()
![]()
![]()
vrijf het er maar inquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:13 schreef Ole het volgende:
die begint morgen om 9 uur..
en hoe dan ook.. als je nu nog wakker bent wordt het hoe dan ook een probleem
ik mag vlak daarna weer naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:20 schreef Ole het volgende:
wrijf...
Ik wrijf het er nog even in ..
Ik mag me vlak daarna de vlektyfus werken![]()
ach... ik ook niet... behalve morgenochtendstraks danquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:28 schreef Ole het volgende:
Vandaag hoef ik niets... ws blijf ik ook de hele dag in bed![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet zo slecht hoor
Ik moest pissen en dacht kom laat ik eens posten.quote:
neuh... ik ben nog steeds aan het soggen... maar ik denk niet dat er nog wat uit gaat komen voor 8:45quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest pissen en dacht kom laat ik eens posten.
Maar jij bent nog jong en komt net thuis van het stappen ?
goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Gevindt!
Hoe staat het met de semi-bikkels?
Ja, goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Dronken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef Twisted_fok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |