Maar binnen de verwachting die ik van Idols heb. Ik ben geen fan van het programma zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:11 schreef Marble het volgende:
Wat een Marescha-misère he, Lamon.
Het is een aardig meisje.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Maar binnen de verwachting die ik van Idols heb. Ik ben geen fan van het programma zeg maar.
Ze had gewoon net even dat beetje meer, wat dus niet in het concept paste, zeg maar.
En dan vinden ze het gek dat ze al 2 jaar lang alleen maar eendagsvliegen weten te produceren.
Mwoah, hoort meer in de categorie vergane glorie wat mij betreft.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef broer het volgende:
Depeche Mode is toch nog steeds erg goed? Of niet, Cora?
Knora!quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Cora het volgende:
[..]
Mwoah, hoort meer in de categorie vergane glorie wat mij betreft.
Ik vind de (oude) muziek nog steeds wel geweldig hoor.
Hell yeah.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef broer het volgende:
Depeche Mode is toch nog steeds erg goed? Of niet, Cora?
Kijk nou dan!quote:
Tielepetie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk nou dan!
Ik zat net te kijken wanneer je voor 't laatst gepost had. Ben je er zo maar ineens.
Hoi.
Ik heb het twee keer gelezen en dat vind ik genoeg. Wat jij wil, dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beste lezer,
Nu Semi-Bikkeltijd internationaal gaat wordt het toch hoog tijd om wat nadere afspraken te maken. Ik heb vanaf vandaag internet op mijn laptop, en dus is de afstand bed-computer nog nooit zo gering geweest voor mij. Dit zorgt er dus ook voor dat ik erg regelmatig in semi-bikkeltijd kan posten, maar daarbij komen wel wat practische bezwaren naar voren.
Zoals u weet is het in Ierland één uur eerder dan in Nederland. Dus terwijl het op fok 1 uur geweest is is het hier 12 uur. Nu zijn er verschillende handelingspatronen denkbaar:
1) We gaan uit van 1 uur lokale tijd. Dit geeft het beste weer of de posters in dit topic echte bikkels zijn. Nadeel is wel dat er ook om twee uur 's middags gepost kan worden in dit topic, wat de overzichtelijkheid niet ten goede zal komen. Daarnaast is het lullig voor de mensen in andere tijdzones, omdat er niet gereageerd mag worden door mensen in locaties waar het nog niet 1 uur is.
2) De Fok!tijd is leidend. Dit zorgt er voor dat er ouderwets vanaf 1 uur gepost kan worden. Nadeel hierbij is dat ook niet echte semi-bikkels (zoals ondergetekende op dit moment) in het topic kunnen posten, oftewel dat er wel genot wordt verschaft zonder dat er voor geleden is. De hele doorhalen-om-SB-te-halen factor verdwijnt (nu valt dat bij mij nog wel mee, want 12 uur is nog steeds wel iets, maar goed, voor in Amerika woonachtige fokkers zal het halen van 8 uur niet zo schokkend zijn.
3) Mensen die niet in de tijdzone van Nederland zitten (GMT+1) mogen niet posten in S-B.
Uit eigenbelang heb ik wel een voorkeur, maar ik wil natuurlijk niet mijn geliefde medesemibikkels tegen de haren instrijken. Dus geef uw visie op dit probleem!
Spinvis is toch slecht voor je. Over een maandje kom je tot dat inzicht en dan ben je blij dat je ze niet bij je hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
En fuckerdefuckerdefuck, ik heb m'n spinviscd's niet op m'n laptop gezet.
En truste terug.quote:
Godverdomme, ik wil naar bed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Arcee, ik verwacht van jou iig toch wel even een intelligente reactie op mijn dilemma.
Je bent natuurlijk alleen volgens je eigen biologische horloge een semi-bikkel. Conclusie: lokale tijd is bindend.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dus geef uw visie op dit probleem!
Ik ben voor optie 4.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi semi-bikkels en I.R. in het speciaal
Ik ben voor optie 1.
Graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |