<roellio> heyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
He, er zitten ook kakkerlakken in het hotel...
Wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
De oorzaak is vaak :quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef APK het volgende:
Ik pis gewoon over de rand op een onderliggend balcon.![]()
Welkom terug in Nederland.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:54 schreef APK het volgende:
Het lijkt meer op een gevangenis hiero, met al die regels.![]()
Gaan jullie toevallig en misschien elk jaar met de caravan op vakantie naar Duitsland?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Niet alles is hier zo vrij als in Thailand![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan jullie toevallig en misschien elk jaar met de caravan op vakantie naar Duitsland?
Bij deze ben je onvoorwaardelijk en onomkeerbaar aangesteld als assistent-receptionistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef doka het volgende:
[..]
Sinds er weer streams zijn loopt het hotel in het honderd. M-en-A![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bij deze ben je onvoorwaardelijk en onomkeerbaar aangesteld als assistent-receptionist![]()
Uhm..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bij deze ben je onvoorwaardelijk en onomkeerbaar aangesteld als assistent-receptionist![]()
Dat laat je dan toch wel door een stel Chippendales doen toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef doka het volgende:
[..]
Uhm..sprakeloos...
Moet ik dat zooitje gaan regelen? Oke, mijn eerste daad als assistent-receptionist is het opstellen van een nieuwe regel: Nieuwe bewoners worden bij het inchecken grondig gevisiteerd!
Ik zal kijken of ik een paar goodlooking mannelijke portiers in kan hurenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat laat je dan toch wel door een stel Chippendales doen toch?
[afbeelding]
Ik eerst Ik eerst Ik eerstst![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Is 042 nog vrij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef M-en-A het volgende:
DIT TOPIC ALLEEN GEBRUIKEN VOOR RESERVERINGEN
![]()
Hier kan men de online voorreservering maken voor een hotelkamer in het Hotel Big Brother.
I-Doubt (gelieve vrij kamernummer doorgeven)
Ik zou graag eindelijk ook internet willen op de 4e verdieping.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:28 schreef doka het volgende:
[..]
Begane grond: inbelverbinding
Eerste verdieping: kabelinternet
Tweede verdieping: ADSL
Derde verdieping: T1
Zesde verdieping: Satteliet i.c.m.ADSL
Penthouse en hoger: glasvezel
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:43 schreef mazaru het volgende:
Wanneer worden hier de bedden eens verschoond?
De lakens rieken
Oeps.... is dat een bad?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zitten ook meerdere vlekken in inmiddels
Heb in het geheel nog geen housekeeping gezien hier
Het bad mag ook wel eens een beurt hebben
![]()
Dan nomineer ik: Wat hebben jullie vanavond tussen 19.30 en 20.00 gedaan ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:07 schreef APK het volgende:
Ik wil het nog wel even een nominatie voor 'slaapverwekkendste topic ooit' geven.
Nou dan ga ik mijn rekening over maken naar het Mapa Mondo huis, en als de bar nog maar ff blijft staan, komen we nog wel ff buurten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:50 schreef M-en-A het volgende:
Het hotel wordt met onmiddelijke ingang gesloten. De inventaris wordt ter veiling aangeboden. De hoogste bieder of de brutaalste gasten kunnen deze voor 24.00 uur verkrijgen en mee naar huis nemen.
De slopers zijn al binnen om het hotel totaal te verbouwen. Wellicht zien we u in een later stadium weer terug in ons totaal vernieuwde hotel.![]()
![]()
![]()
De bar wordt toch als laatste gesloopt en zolang wij aan de toog staan wordt er geschonken, tenminste dat heb ik in het begin afgesproken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mijn rekening over maken naar het Mapa Mondo huis, en als de bar nog maar ff blijft staan, komen we nog wel ff buurten.![]()
Ik pak mijn koffers en ben wegquote:Op zondag 12 maart 2006 10:16 schreef Pinball het volgende:
kick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |