Nee tochquote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Zij wordt van achteren genomen.![]()
exactquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
neeh mên, die negert ligt gewoon op zijn rug, en zij zit lekker op hem te rijen!![]()
Teken het ff uit, dat zal helpen het wat duidelijker te makenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. Zij wordt van achteren genomen.![]()
Tekenen svpquote:
Geen neger mênquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
neeh mên, die negert ligt gewoon op zijn rug, en zij zit lekker op hem te rijen!![]()
Waarom, als er iemand geneukt wordt, wordt dat gedaan door een negertquote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tsja.. ik was het ook niet, dus dan blijft er weinig meer over
Jij bent morgen jarigquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef lucienne2 het volgende:
melk karnen?
in de ATquote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Biogarde het volgende:
Wat bedoelde je net met; hij was net afgezakt![]()
links- of rechtsdraaiend?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef lucienne2 het volgende:
melk karnen?
Nou, weet je wat het is.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef mcDavid het volgende:
"avater2fokker.gif"
dat heb je toch niet zelf bedacht hoop ik?
Wat bedoel jequote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik heb het anders vol interesse gelezen Biogarde, maar dat zegt meer over mij dan over jou verhaal
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zou ze geen "yes yes yes" roepen
Ze gromtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie zegt dat ze yes roept?
Het lijkt mij meer dat ze gromt.![]()
Je gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja.. ik zie het al...
als je goed naar de beweging kijkt... draait ze naar rechts... ze maakt: BIOGARDE
en ze maakt hem goed luchtig..![]()
Yessss... wel een mooie hoop ik??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |