Wat? Dat je net op tijd was of dat 18 19 moest zijn?quote:
Haha, ja hé dat is waar, " niet dan? ja toch? "quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat hebben we het hier toch beregezellig he
Lovebeare gezellig.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat hebben we het hier toch beregezellig he
Voor mij nog een normale cola puur graagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
Wil iemand nog iets bestellen, ik doe zo de laatste ronde erin
Neuh... heb net voldoende voorraad gekregen. Kan nog wel even vooruitquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
Wil iemand nog iets bestellen, ik doe zo de laatste ronde erin
quote:
Hebben we gezellig samen geen leven, ook leukquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds lange tijd niet in de top 10![]()
![]()
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang danquote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben we gezellig samen geen leven, ook leuk![]()
Dank je Odie... je bent geweldig. Regenworm mag wel uitkijken voor zijn baanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
1 x cola voor FB dan
Join the clubquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang dan![]()
ik 25e in de dagstand das ook lang geleden zegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds lange tijd niet in de top 10![]()
![]()
Nee hoor , Regenworm krijgt het de komende twee weken druk zat , dan ben ik hier heel weinigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Odie... je bent geweldig. Regenworm mag wel uitkijken voor zijn baan![]()
Daswaar maken we t samen geen leven gezelliequote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Natuurlijk welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil jij niet meer naast me staan dan?
![]()
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet om je leven te zoeken lieverdjequote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |