Jah. Past bij je.quote:
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?quote:
toch alleen als jij je zin niet krijgt ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb alleen een harde stem.Ik schreeuw alles.
Zie je nou wel Mike!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
Mike.. das toch zo'n tellsell-naam?
*geweldig mike! vertel meer over dat fantastische product dat de platonische waardes van het vetpercentage doet reduceren tot minimalistische waarden!
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!quote:
iew, een taiwanese hongerslaaf met tietjes en een hongerbuikje!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
in een keer goed!!!
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.quote:
Ik heb singstarquote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Ashlee Simpson leren zingen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou.. Parler is in ieder geval frans en dat betekent praten. En omdat ik nogal weinig praat dacht ik dat deze nick wel bij mij past.
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasmequote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ene adrenaline opwekkende stem?
wat moet ik me dáár dan weer bij voorstellen?
Dat was een acteur en die hebben ze dood laten gaan omdat hij meer succes had dan zun producten!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
Mike is niet veel beter hoor, ik denk dan gelijk aan dat shopprogramma: mike, kijk eens wat ik hierrr heb, is dat niet geweldig !!
Ja wanneer mocht k nou langskomen voor een avondje?quote:
dat van dat voyeurisme sloeg dus op jouquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
Weet je wat jij eens moet doen?... jij moet Ang3l bellen! Heb je haar nummer?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat als jij enthousiast bent jij volgens mij heel goed de ander mee kan krijgen in je enthouisiasme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |