is dit bij de Appie op het dak?quote:
Omdat jij nou zo'n "Top Gear-kenner" bent en ineens overal AM's gaat zien is dit een kuttopic?quote:
Nee ik verveelde me gewoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Omdat jij nou zo'n "Top Gear-kenner" bent en ineens overal AM's gaat zien is dit een kuttopic?
Geen idee of het zo moet, denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef Toxic_nl het volgende:
De portiergreep aan de binnendeur zit wel krom, of moet dit zo?![]()
Hij wordt zo wel mooi schoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef FunkFlashR het volgende:
En ik vind dit toch wel een vreemde plek om je auto te parkeren...
[afbeelding]
waar de foto gemaakt is zijn parkeerplaatsen die een beetje schuinlopen, hij was de handrem vergeten en de auto was zo de sloot in gegleden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef -Muse- het volgende:
Hoe is hij daar nou weer gekomen? :s
staat die rx 8 er nog.quote:
Sorry maar ik ga geen recent uitgeven nummerborden onthouden. Ben net zover dat ik denk bij een nummer: ow kijk hij begint met cijfertjes dan is ie nog niet zo oud.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had je ook aan het kenteken kunnen zien
zo'n kadetje zie ik wel eens in Schiedam op de Buys Ballotsingel staanquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef Impry het volgende:
Ik zat net boven voor school te typen, hoor ik opeens de deurbel. Dus doe de deur open en zie een onbekende man staan, het eerste wat hij zei was: "Ken je 'm nog" terwijl hij naar een rode auto knikte. Ik nog nadenkend over wie die man nou kon zijn herkende ik onze oude rode Opel Kadett Coupe. Deze was dus van m'n moeder geweest en zij heeft mij hier destijds vaak mee naar muziekles of bibliotheek geredenDat had ik echt niet verwacht...
Het bleek zo te zijn dat toen hij hem (naar zijn zeggen) 6 jaar geleden had gekocht aangegeven had dat hij hem ging restaureren en als hij klaar was nog wel een keer langs kwam.
Hierbij dus wat foto's:
1. Op een chromen raamstrip die er nog op moet na de volledig gerestaureerde achterkant, let op het mooie uitlaatje
[afbeelding]
2. Ook de motorkap en zijkappen zijn allemaal opgeknapt.
[afbeelding]
3. Het eenvoudige interieur met ook hier strak gelakte stijlen en een opnieuw beklede deur
[afbeelding]
4. En daar gaat hij echt voor de laatste keer.
[afbeelding]
Hij heeft de auto (die vorige week nog APK-goedgekeurd is) inmiddels weer verkocht aan een andere Kadett-liefhebber.
Leuk om deze auto na zo'n lange tijd nog een keer in een dergelijke staat terug te zien. Zeker omdat we het er nog wel eens over hadden dat het zonde is dat we hem destijds weg hebben gedaan, maar er moest gewoon heel veel aan gedaan worden.
mwa ja ik vond die foto van zulke slechte kwaliteit dat ik dacht dat het maar beter was om em niet te posten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef CittaR het volgende:
zal ik deze ook maar ff voor je plaatsen rob, heel erg slechte kwaliteit, das wel jammer
maar je ziet hier een e-type 4.2, oude corvette, oude mercedes 190sl en een oude opel oid
Ja alleen overdagquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef lipje het volgende:
[..]
staat die rx 8 er nog.
Mooie nachtshots trouwens, heb je ook de flitser gebruikt? of alleen camera op statief en wachten ...
Bij jouw posts in dit topic denk ik altijd van; 'waarom kijk ik hier eigenlijk nog?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Jaguar XJS
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Datum: 02-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Middelste foto gemaakt op de manier zoals voorgeschreven door PNG
Jij ziet dagelijks een jaguar XJS of zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:01 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Bij jouw posts in dit topic denk ik altijd van; 'waarom kijk ik hier eigenlijk nog?'.
Maar hee, het is omdat je mod bent!![]()
Wat zijn dat toch een geile bakken. Over maximaal vier jaar hoop ik er een te hebben. Wel in betere staat als deze uiteraard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Jaguar XJS
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Datum: 02-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Middelste foto gemaakt op de manier zoals voorgeschreven door PNG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |