abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 19:43:25 #241
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36801283
Tnx mitt!

ff iets anders... werd hier subtiel op gewezen door iemand. We moeten het hier publiekelijk niet teveel hebben over "de" tracker. Aangezien dit een voor iedereen toegankelijk forum is vind je via zoekmachines makkelijk informatie over de tracker. Do not underestitmate the power of g00gle wat dat betreft Als iemand vragen oid heeft over de tracker, mail het dan ipv op dit forum te plaatsen. Als iedereen zich hier aan houdt zal de tracker minder vaak offline gaan... Dus ook niet "mm@ tr@cker" (met echte A's) plaatsen, deze 2 woorden nooit meer achter elkaar gebruiken aub...
  zondag 9 april 2006 @ 19:45:16 #242
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_36801336
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:43 schreef RenzoBrad het volgende:
Tnx mitt!

ff iets anders... werd hier subtiel op gewezen door iemand. We moeten het hier publiekelijk niet teveel hebben over "de" tracker. Aangezien dit een voor iedereen toegankelijk forum is vind je via zoekmachines makkelijk informatie over de tracker. Do not underestitmate the power of g00gle wat dat betreft Als iemand vragen oid heeft over de tracker, mail het dan ipv op dit forum te plaatsen. Als iedereen zich hier aan houdt zal de tracker minder vaak offline gaan... Dus ook niet "mm@ tr@cker" (met echte A's) plaatsen, deze 2 woorden nooit meer achter elkaar gebruiken aub...
zeer goed plan
krijg de link sowieso al via via (en zal dat nooit posten gezien ik het irritant vind dat hij vaker wisselt van ip adres dan ik van dag)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 9 april 2006 @ 19:45:17 #243
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36801337
zou iemand een trekker mail willen mailen naar mijn mail adres (profiel) dank u
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 10 april 2006 @ 11:33:59 #244
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36816723
ik vind trouwens die Igor met zn moeilijke achternaam best wel stoer!!!
stay frosty
  maandag 10 april 2006 @ 12:19:10 #245
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36818130
vovchanchyn

beetje nog van de oude garde... hij is zeker een goede vechter hoor... vond het knap van overeem dat ie hem toen verlagen had.
pi_36818206
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Dacide het volgende:
vovchanchyn

beetje nog van de oude garde... hij is zeker een goede vechter hoor... vond het knap van overeem dat ie hem toen verlagen had.
Hij oogt zo traag en passief. Alsof hij de avond ervoor flink op stap is geweest.

Maar ik weet ook wel, niets is minder waar.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 10 april 2006 @ 14:21:03 #247
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36821847
kan best dat ie altijd van te voren flink aan de wordka gezeten heeft...

Net als Fedor... (minstens 2 glazen wordka per dag zegt ie zelf )

zeker elke avond ff bijkomen met wodka op de bank voor de open haard ofzo
  maandag 10 april 2006 @ 14:53:14 #248
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36822813
Fedor is best een zuipschuit hoor
Een keer een interview gelezen met Minotauro (Nogueira) waarin hij vertelde dat hij Fedor een keer halfdronken tegenkwam (met wodka) bij een Pride event en dat Nog toen dacht dat als hij hem nu ging vechten hij de beste kans zou hebben om te winnen
  maandag 10 april 2006 @ 15:05:41 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36823235
vechten en alcohol
stay frosty
  maandag 10 april 2006 @ 15:29:28 #250
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36824008
Dat is toch heel slecht? Ik heb wel is gelezen dat als je gedronken hebt, je lever vele malen gevoeliger is voor inslagen. Dat ze veel harder aankomen.
  maandag 10 april 2006 @ 15:32:06 #251
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36824101
aan de andere kant als je superlam bent voel je niets
stay frosty
  maandag 10 april 2006 @ 16:23:33 #252
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36826045
geloof me, fedor drinkt niet vor hij een partij heeft.

die gast traint zich helemaal dood op zo'n old school sportschool en samen met russische militairen...
dan gaat hij niet dronken vechten. wat zowieso hartstikke verboden is bij pride.
  maandag 10 april 2006 @ 16:34:48 #253
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36826455
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef Dacide het volgende:

die gast traint zich helemaal dood op zo'n old school sportschool en samen met russische militairen...
dan gaat hij niet dronken vechten. wat zowieso hartstikke verboden is bij pride.
t is een sport waar ook veel om reflexen draait en die worden vertraagd door alcohol
stay frosty
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:50:10 #254
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36855640
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef Dacide het volgende:

Het was ook niet op een Pride event waarbij hij moest vechten hoor
Zal nog wel eens een keer kijken of ik het volledige interview kan vinden.
pi_36901873
heeft mike tyson ooit tegen bob sapp gevochten? volgens een filmpje op internet wel, maar ik kan de link niet openen. weet iemand een betere link?
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:33:40 #256
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36906842
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef St.Germain het volgende:
heeft mike tyson ooit tegen bob sapp gevochten? volgens een filmpje op internet wel, maar ik kan de link niet openen. weet iemand een betere link?
Die hebben (nog?) niet gevochten. De een heeft de ander wel uitgedaagd. Maar neem van mij aan... dat gevecht zal nooit gebeuren...
  woensdag 12 april 2006 @ 23:38:23 #257
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36906987
Als je echt een gaaf gevecht van Sapp wilt zien, moet je deze bekijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=3242068904856523014&q=bob+sapp&pl=true

Alleen geen engels commentaar... Historisch gevecht tussen Bob Sapp en Antonio Rodrigo Nogueira
pi_36908672
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef RenzoBrad het volgende:

Alleen geen engels commentaar... Historisch gevecht tussen Bob Sapp en Antonio Rodrigo Nogueira
Niveau 0 dat gevecht.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:38:11 #259
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36908761
Nogueira is de man Hij zal weer heavyweight champion worden Het staat in de sterren gechreven
bb_koning.hyves.nl
pi_36929351
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef RenzoBrad het volgende:

Minotauro moet dringend leren punchen. Bob Sapp, hoewel hij niet kan vechten, had dit gevecht zelfs moeten winnen. Tegen een fedor of vovchanchyn, of andere goeie punchers houdt bob het zo lang niet uit
  donderdag 13 april 2006 @ 18:40:42 #261
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_36929433
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef St.Germain het volgende:

[..]

Minotauro moet dringend leren punchen. Bob Sapp, hoewel hij niet kan vechten, had dit gevecht zelfs moeten winnen. Tegen een fedor of vovchanchyn, of andere goeie punchers houdt bob het zo lang niet uit
Even offtopic: interessante naam heb je, vernoemd naar de engel St. Germain?
  donderdag 13 april 2006 @ 18:50:17 #262
106955 BB_Koning
pi_36929739
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef St.Germain het volgende:

[..]

Moet hij punchen of moet hij 'leren' punchen? Mocht je het 2e bedoelen: hij heeft aan muay thai en aan boksen gedaan.

bb_koning.hyves.nl
pi_36935867
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:

[..]

Even offtopic: interessante naam heb je, vernoemd naar de engel St. Germain?
dank u nee genoemd naar de parijse dj ... (tis al een hele oude nick hoor)
pi_36935888
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Moet hij punchen of moet hij 'leren' punchen? Mocht je het 2e bedoelen: hij heeft aan muay thai en aan boksen gedaan.

ik heb daar eerlijk gezegd weinig van gemerkt, en was zwaar ontgoocheld in dit gevecht ... ik vond zelfs (slik) bob sapp de betere vechter
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:51:55 #265
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_36946896
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:43 schreef St.Germain het volgende:

[..]

ik heb daar eerlijk gezegd weinig van gemerkt, en was zwaar ontgoocheld in dit gevecht ... ik vond zelfs (slik) bob sapp de betere vechter
"Minotauro moet leren punchen.... " sorry hoor, maar dat slaat werkelijk alles
Nog heeft goede boxing skills. Heeft een tijd lang met het Cuban National Boxing team getraind. Zijn kleinere broertje heeft recent een bokspartij gevochten. En dat je niveau 0 zegt over deze partij.... come on... Als er iemand skills, kwaliteit en "heart" liet zien dan was het Nogueira.

Ik zeg niet dat Sapp slecht was in deze match (het was idd een van zijn betere), Bob Sapp heeft gewoon van nature ongelofelijk veel kracht, daardoor is hij altijd gevaarlijk. Hij had Nog's carriere kunnen beeindigen met die "pile-driver" (gelijk bij het begin toen Nog voor de double leg takedown ging, ramde Bob Sapp hem met zijn hoofd naar beneden gericht in de mat, geloof dat het zo heet).
pi_36972344
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef RenzoBrad het volgende:

[..]

"Minotauro moet leren punchen.... " sorry hoor, maar dat slaat werkelijk alles
Nog heeft goede boxing skills. Heeft een tijd lang met het Cuban National Boxing team getraind. Zijn kleinere broertje heeft recent een bokspartij gevochten. En dat je niveau 0 zegt over deze partij.... come on... Als er iemand skills, kwaliteit en "heart" liet zien dan was het Nogueira.

Ik zeg niet dat Sapp slecht was in deze match (het was idd een van zijn betere), Bob Sapp heeft gewoon van nature ongelofelijk veel kracht, daardoor is hij altijd gevaarlijk. Hij had Nog's carriere kunnen beeindigen met die "pile-driver" (gelijk bij het begin toen Nog voor de double leg takedown ging, ramde Bob Sapp hem met zijn hoofd naar beneden gericht in de mat, geloof dat het zo heet).
wat ik wil zeggen is dat iemand met zoveel talent en ervaring als minotauro iemand met zo weinig talent als bob sapp (zelfs al is die een powerbeest) zonder veel moeite zou moeten kunnen op één of andere manier onschadelijk maken. In deze partij vond ik bob sapp beter uit de hoek komen, en dat is voor de tegenpartij sowieso schandalig. Komt daar nog eens bij dat het niet tegen de eerste de beste was. En bokstechnieken heb ik echt niet gezien in deze wedstrijd.
pi_36972372
zet minotauro (zoals ik hem in deze wedstrijd gezien heb) tegen een jonge mike tyson, en hij zal elke hoek van de ring gezien hebben
  zaterdag 15 april 2006 @ 01:11:42 #268
106955 BB_Koning
pi_36972521
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef St.Germain het volgende:
zet minotauro (zoals ik hem in deze wedstrijd gezien heb) tegen een jonge mike tyson, en hij zal elke hoek van de ring gezien hebben
Boksers zijn de beste boksers, elke topkickbokser zal het tegen een bokser als Mike Tyson afleggen. Maar de kracht van mma-vechters is dat ze allround zijn. Dat wil niet zggen dat ze geen specialiteit kunnen hebben, Minotauro's specialiteit is zn jiu jitsu (of hoe the fuck je dat ook schrijft). En op dat vlak zal hij zeker tegen elke top jiu jitsu beoefenaar zn mannetje kunnen staan.

bb_koning.hyves.nl
pi_36972642
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Boksers zijn de beste boksers, elke topkickbokser zal het tegen een bokser als Mike Tyson afleggen. Maar de kracht van mma-vechters is dat ze allround zijn. Dat wil niet zggen dat ze geen specialiteit kunnen hebben, Minotauro's specialiteit is zn jiu jitsu (of hoe the fuck je dat ook schrijft). En op dat vlak zal hij zeker tegen elke top jiu jitsu beoefenaar zn mannetje kunnen staan.

dat is waar. maar dat neemt niet weg dat ik minotauro een zwak puncher vind voor een topniveau als pride.
pi_36975500
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef St.Germain het volgende:

[..]

dat is waar. maar dat neemt niet weg dat ik minotauro een zwak puncher vind voor een topniveau als pride.
tja dan kan je ook zeggen dat bijvoorbeeld Cro Cop een slechte Jiu Jitsu beoefenaar is voor het topniveau van Pride..
Ieder heeft zijn eigen specialiteit. Bij cro cop is dat het kickboxen, bij mino het jiu jutsu.
Einde discussie wat mij betreft.
pi_36976837
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

tja dan kan je ook zeggen dat bijvoorbeeld Cro Cop een slechte Jiu Jitsu beoefenaar is voor het topniveau van Pride..
Ieder heeft zijn eigen specialiteit. Bij cro cop is dat het kickboxen, bij mino het jiu jutsu.
ja das waar
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:58:28 #272
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36977067
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ja...

MMA is en blijft een discipline waarbij muay thai, worstelen en jiu-jitsu centraal staat.

Diegene die deze drie het best kan combineren is de winnnaar meestal.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:52:40 #273
140141 ivosnivo
pi_36988176
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef St.Germain het volgende:
Waar wil je een jonge Mike Tyson vandaan halen?

Vanavond is er trouwens weer pride op eurosport. (vast iets ouds?)
pi_36994010
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef St.Germain het volgende:
wat ik wil zeggen is dat iemand met zoveel talent en ervaring als minotauro iemand met zo weinig talent als bob sapp (zelfs al is die een powerbeest) zonder veel moeite zou moeten kunnen op één of andere manier onschadelijk maken.
Jij kijkt teveel kung-fu films Kracht en massa zijn enorm belangrijke factoren bij hand-to-hand combat. Voor deze match praat je over een verschil van zo'n 50 kilo, gok ik. (Sapp is iets van 160 kg, ik gok Nogueira tussen de 110 en 120). Er is een astronomisch verschil in techniek en talent voor nodig om dat te kunnen neutraliseren.
pi_36994525
minotauro blijft hoe dan ook geen goeie puncher; en kracht en massa zijn recht evenredig met elkaar, hoe groter de massa, hoe meer kracht .. blijft het feit dat bob sapp geen techniek heeft in eender welke discipline, en iemand zoals nogueira zou bob sapp zonder veel moeite moeten kunnen opzij zetten. In de partij die ik gezien heb was het tegendeel bijna waar. Maar waarschijnlijk ben ik in deze niet objectief aangezien ik liever een heftige puncher aan het werk zie.
pi_36994548
Iets compleet anders nu ...

... mijn langstlopende topic!!!
  zondag 16 april 2006 @ 11:43:09 #277
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_37000882
Gister op eurosport: Shockwave 2004

Met o.a. de partij van noguira tegen Fedor.... Fedor won op decision.. maar o o o wat had ie t er moeilijk mee.

silva-hunt vond ik dubieus.... had die partij al vaker gezien. Silva had moeten winnen en niet Hunt.
Wat zijn jullie meningen?
pi_37001360
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef St.Germain het volgende:
minotauro blijft hoe dan ook geen goeie puncher; en kracht en massa zijn recht evenredig met elkaar, hoe groter de massa, hoe meer kracht .. blijft het feit dat bob sapp geen techniek heeft in eender welke discipline, en iemand zoals nogueira zou bob sapp zonder veel moeite moeten kunnen opzij zetten. In de partij die ik gezien heb was het tegendeel bijna waar. Maar waarschijnlijk ben ik in deze niet objectief aangezien ik liever een heftige puncher aan het werk zie.
Wil toch even melden dat dát niet waar is .
  zondag 16 april 2006 @ 12:44:08 #279
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_37002278
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:43 schreef Dacide het volgende:
Gister op eurosport: Shockwave 2004

Met o.a. de partij van noguira tegen Fedor.... Fedor won op decision.. maar o o o wat had ie t er moeilijk mee.

silva-hunt vond ik dubieus.... had die partij al vaker gezien. Silva had moeten winnen en niet Hunt.
Wat zijn jullie meningen?
Heb het gisteren niet gezien (heb het event natuurlijk al tijden op mn pc staan) maar ehm.... Fedor die het er moeilijk mee had? Hij heeft Nog toch als een puppy elke keer op de grond gesmeten hoor... Alleen op het eind was Fedor uitgeput en kon Nog iets terugdoen. Maar Fyodor is geen moment in gevaar geweest deze partij vind ik...

Hunt's decision win over Silva is idd discutabel. Blijft trouwens wel spectaculair om te zien, met name de atomic butt drop En die ene keer dat Hunt Silva snoeihard op z'n slaap slaat en Silva down gaat blijf ik elke keer mooi vinden. Ik wacht nog steeds op de eerste keer dat Wanderlei KO wordt geslagen of gesubmit wordt in Pride

Wie gaf commentaar gisteren? Die Fred Royers weer? En deed hij het een beetje goed?
pi_37002413
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wil toch even melden dat dát niet waar is .
wanneer je vooropstelt dat versnelling onveranderlijk is, dan is dat wel het geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')