zeer goed planquote:Op zondag 9 april 2006 19:43 schreef RenzoBrad het volgende:
Tnx mitt!
ff iets anders... werd hier subtiel op gewezen door iemand. We moeten het hier publiekelijk niet teveel hebben over "de" tracker. Aangezien dit een voor iedereen toegankelijk forum is vind je via zoekmachines makkelijk informatie over de tracker. Do not underestitmate the power of g00gle wat dat betreftAls iemand vragen oid heeft over de tracker, mail het dan ipv op dit forum te plaatsen. Als iedereen zich hier aan houdt zal de tracker minder vaak offline gaan... Dus ook niet "mm@ tr@cker" (met echte A's) plaatsen, deze 2 woorden nooit meer achter elkaar gebruiken aub...
Hij oogt zo traag en passief. Alsof hij de avond ervoor flink op stap is geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Dacide het volgende:
vovchanchyn
beetje nog van de oude garde... hij is zeker een goede vechter hoor... vond het knap van overeem dat ie hem toen verlagen had.
t is een sport waar ook veel om reflexen draait en die worden vertraagd door alcoholquote:Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef Dacide het volgende:
geloof me, fedor drinkt niet vor hij een partij heeft.
die gast traint zich helemaal dood op zo'n old school sportschool en samen met russische militairen...
dan gaat hij niet dronken vechten. wat zowieso hartstikke verboden is bij pride.
Het was ook niet op een Pride event waarbij hij moest vechten hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef Dacide het volgende:
geloof me, fedor drinkt niet vor hij een partij heeft.
die gast traint zich helemaal dood op zo'n old school sportschool en samen met russische militairen...
dan gaat hij niet dronken vechten. wat zowieso hartstikke verboden is bij pride.
Die hebben (nog?) niet gevochten. De een heeft de ander wel uitgedaagd. Maar neem van mij aan... dat gevecht zal nooit gebeuren...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef St.Germain het volgende:
heeft mike tyson ooit tegen bob sapp gevochten? volgens een filmpje op internet wel, maar ik kan de link niet openen. weet iemand een betere link?
Niveau 0 dat gevecht.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je echt een gaaf gevecht van Sapp wilt zien, moet je deze bekijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=3242068904856523014&q=bob+sapp&pl=true
Alleen geen engels commentaar... Historisch gevecht tussen Bob Sapp en Antonio Rodrigo Nogueira![]()
![]()
Minotauro moet dringend leren punchen. Bob Sapp, hoewel hij niet kan vechten, had dit gevecht zelfs moeten winnen. Tegen een fedor of vovchanchyn, of andere goeie punchers houdt bob het zo lang niet uitquote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef RenzoBrad het volgende:
Als je echt een gaaf gevecht van Sapp wilt zien, moet je deze bekijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=3242068904856523014&q=bob+sapp&pl=true
Alleen geen engels commentaar... Historisch gevecht tussen Bob Sapp en Antonio Rodrigo Nogueira![]()
![]()
Even offtopic: interessante naam heb je, vernoemd naar de engel St. Germain?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef St.Germain het volgende:
[..]
Minotauro moet dringend leren punchen. Bob Sapp, hoewel hij niet kan vechten, had dit gevecht zelfs moeten winnen. Tegen een fedor of vovchanchyn, of andere goeie punchers houdt bob het zo lang niet uit
Moet hij punchen of moet hij 'leren' punchen? Mocht je het 2e bedoelen: hij heeft aan muay thai en aan boksen gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef St.Germain het volgende:
[..]
Minotauro moet dringend leren punchen. Bob Sapp, hoewel hij niet kan vechten, had dit gevecht zelfs moeten winnen. Tegen een fedor of vovchanchyn, of andere goeie punchers houdt bob het zo lang niet uit
dank uquote:Op donderdag 13 april 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Even offtopic: interessante naam heb je, vernoemd naar de engel St. Germain?
ik heb daar eerlijk gezegd weinig van gemerkt, en was zwaar ontgoocheld in dit gevecht ... ik vond zelfs (slik) bob sapp de betere vechterquote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Moet hij punchen of moet hij 'leren' punchen? Mocht je het 2e bedoelen: hij heeft aan muay thai en aan boksen gedaan.![]()
"Minotauro moet leren punchen.... " sorry hoor, maar dat slaat werkelijk allesquote:Op donderdag 13 april 2006 21:43 schreef St.Germain het volgende:
[..]
ik heb daar eerlijk gezegd weinig van gemerkt, en was zwaar ontgoocheld in dit gevecht ... ik vond zelfs (slik) bob sapp de betere vechter
wat ik wil zeggen is dat iemand met zoveel talent en ervaring als minotauro iemand met zo weinig talent als bob sapp (zelfs al is die een powerbeest) zonder veel moeite zou moeten kunnen op één of andere manier onschadelijk maken. In deze partij vond ik bob sapp beter uit de hoek komen, en dat is voor de tegenpartij sowieso schandalig. Komt daar nog eens bij dat het niet tegen de eerste de beste was. En bokstechnieken heb ik echt niet gezien in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
"Minotauro moet leren punchen.... " sorry hoor, maar dat slaat werkelijk alles![]()
Nog heeft goede boxing skills. Heeft een tijd lang met het Cuban National Boxing team getraind. Zijn kleinere broertje heeft recent een bokspartij gevochten. En dat je niveau 0 zegt over deze partij.... come on... Als er iemand skills, kwaliteit en "heart" liet zien dan was het Nogueira.
Ik zeg niet dat Sapp slecht was in deze match (het was idd een van zijn betere), Bob Sapp heeft gewoon van nature ongelofelijk veel kracht, daardoor is hij altijd gevaarlijk. Hij had Nog's carriere kunnen beeindigen met die "pile-driver" (gelijk bij het begin toen Nog voor de double leg takedown ging, ramde Bob Sapp hem met zijn hoofd naar beneden gericht in de mat, geloof dat het zo heet).
Boksers zijn de beste boksers, elke topkickbokser zal het tegen een bokser als Mike Tyson afleggen. Maar de kracht van mma-vechters is dat ze allround zijn. Dat wil niet zggen dat ze geen specialiteit kunnen hebben, Minotauro's specialiteit is zn jiu jitsu (of hoe the fuck je dat ook schrijft). En op dat vlak zal hij zeker tegen elke top jiu jitsu beoefenaar zn mannetje kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef St.Germain het volgende:
zet minotauro (zoals ik hem in deze wedstrijd gezien heb) tegen een jonge mike tyson, en hij zal elke hoek van de ring gezien hebben
dat is waar. maar dat neemt niet weg dat ik minotauro een zwak puncher vind voor een topniveau als pride.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Boksers zijn de beste boksers, elke topkickbokser zal het tegen een bokser als Mike Tyson afleggen. Maar de kracht van mma-vechters is dat ze allround zijn. Dat wil niet zggen dat ze geen specialiteit kunnen hebben, Minotauro's specialiteit is zn jiu jitsu (of hoe the fuck je dat ook schrijft). En op dat vlak zal hij zeker tegen elke top jiu jitsu beoefenaar zn mannetje kunnen staan.![]()
tja dan kan je ook zeggen dat bijvoorbeeld Cro Cop een slechte Jiu Jitsu beoefenaar is voor het topniveau van Pride..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef St.Germain het volgende:
[..]
dat is waar. maar dat neemt niet weg dat ik minotauro een zwak puncher vind voor een topniveau als pride.
ja das waarquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
tja dan kan je ook zeggen dat bijvoorbeeld Cro Cop een slechte Jiu Jitsu beoefenaar is voor het topniveau van Pride..
Ieder heeft zijn eigen specialiteit. Bij cro cop is dat het kickboxen, bij mino het jiu jutsu.
Einde discussie wat mij betreft.
Helemaal mee eens ja...quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
tja dan kan je ook zeggen dat bijvoorbeeld Cro Cop een slechte Jiu Jitsu beoefenaar is voor het topniveau van Pride..
Ieder heeft zijn eigen specialiteit. Bij cro cop is dat het kickboxen, bij mino het jiu jutsu.
Einde discussie wat mij betreft.
Waar wil je een jonge Mike Tyson vandaan halen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef St.Germain het volgende:
zet minotauro (zoals ik hem in deze wedstrijd gezien heb) tegen een jonge mike tyson, en hij zal elke hoek van de ring gezien hebben
Jij kijkt teveel kung-fu filmsquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:00 schreef St.Germain het volgende:
wat ik wil zeggen is dat iemand met zoveel talent en ervaring als minotauro iemand met zo weinig talent als bob sapp (zelfs al is die een powerbeest) zonder veel moeite zou moeten kunnen op één of andere manier onschadelijk maken.
Wil toch even melden dat dát niet waar isquote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef St.Germain het volgende:
minotauro blijft hoe dan ook geen goeie puncher; en kracht en massa zijn recht evenredig met elkaar, hoe groter de massa, hoe meer kracht .. blijft het feit dat bob sapp geen techniek heeft in eender welke discipline, en iemand zoals nogueira zou bob sapp zonder veel moeite moeten kunnen opzij zetten. In de partij die ik gezien heb was het tegendeel bijna waar. Maar waarschijnlijk ben ik in deze niet objectief aangezien ik liever een heftige puncher aan het werk zie.
Heb het gisteren niet gezien (heb het event natuurlijk al tijden op mn pc staan) maar ehm.... Fedor die het er moeilijk mee had? Hij heeft Nog toch als een puppy elke keer op de grond gesmeten hoor... Alleen op het eind was Fedor uitgeput en kon Nog iets terugdoen. Maar Fyodor is geen moment in gevaar geweest deze partij vind ik...quote:Op zondag 16 april 2006 11:43 schreef Dacide het volgende:
Gister op eurosport: Shockwave 2004
Met o.a. de partij van noguira tegen Fedor.... Fedor won op decision.. maar o o o wat had ie t er moeilijk mee.
silva-hunt vond ik dubieus.... had die partij al vaker gezien. Silva had moeten winnen en niet Hunt.
Wat zijn jullie meningen?
wanneer je vooropstelt dat versnelling onveranderlijk is, dan is dat wel het gevalquote:Op zondag 16 april 2006 12:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wil toch even melden dat dát niet waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |