abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35341653
Dacide
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:01:17 #52
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35348413
Cult, als jij nog een voorkeur hebt voor bepaalde matches/vechters/highlights, dan hoor ik het wel.
pi_35348457
Emelianenko, Vanderlei Silva en Le Banner.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:11:42 #54
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35348942
http://www.megaupload.com/nl/?d=14KJ60D5
PRIDE 10 Vanderlei Silva vs Guy Mezger ( 80mb)

http://rapidshare.de/file(...)S-WandSilva.wmv.html
PrideCC2005_Nakamura-VS-WandSilva

http://www.megaupload.com/nl/?d=30NJPQO3
wanderlei vs yoshida (29mb)

http://www.megaupload.com/nl/?d=32IIHILX
Silva vs quinton rampage jackson (30mb)
(Geweldige match.. fantastisch. 27 minuten)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dacide op 21-02-2006 23:57:41 ]
pi_35368108
De mensen die niet op Fedor gestemd hebben, hebben geen verstand van MMA ^^
Dat figuur is gewoon niet menselijk. Zijn broer is net zo erg trouwens. Gekke russen.
De enige die nog weestand kan bieden is Andrei Arlovski, maar ja.. die zit bij UFC en Dana White durft zijn mannen niet te laten vechten tegen de Pride mannen.
Ik zou toch heel graag AA tegen Fedor en Chuck Lidell tegen Shogun/Silva.

26 feb is Pride 31

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima
Tsuyoshi Kohsaka vs Mario Sperry
Mark Coleman vs Mauricio Rua
Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem
Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum
Quinton Jackson vs Dong Sik Yoon
Pedro Rizzo vs Roman Zentsov
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

pride steld ons weer niet te teleur met een heel erg lekker line-up. Ik ben erg benieuwd
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:36:30 #56
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35372360
Ik heb op Fedor gestemt, maar had net zo graag op silva gestemt.

Mark hunt vs Nishujima... dan vrees ik dat de jap het loodje legt

Hoe denken jullie eigenlijk over coleman... Hij is absoluut niet een echt complete vechter... Maar kan dit vaak compenseren door zijn grote kracht..
Ik zie hem graag vechten maar ben van mening dat ie langzaamaan toch wel aan een retour is..
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:01:29 #57
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_35387817
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef AngrodTiwele het volgende:
Zoals mensen al zeiden, Lidell zit goed en zwaar bij de U.F.C. en is voorlopig kampioen, geloof dat de 16de de 3de partij is tegen Couture..... (wie weet wat daar uitkomt)
Zoals ik al eens eerder heb gezegt, Fedor is wel een beest, ooit heeft hij onterecht gewonnen tegen Mark Kerr en verloren (opgegeven misschien) van Mark Coleman, denk wel dat hij de beste is bij Pride, maar over de wereld.... Nee denk toch van niet, Arlovski is goed op weg.
Arlovski is al 3 keer knockout gegaan. Dat hoeft niks te zeggen, het kan zijn dat je net even niet oplet en een stoot krijgt, maar het kan ook anders zijn. Het kan zijn dat je niet een erg sterke kin hebt (noguiera's kin is ongelooflijk, ik heb m stoten zien krijgen van fedor en hij keek nog vrij en blij om zich heen), dat je te wild vecht en daarbij wel eens niet goed let op je verediging, maar het kan, zoal sik net al zei, aangezien het bij dit soort gevechten tussen 2 zeer geod getrainde mensen het vaak afhangt van dat ene moment, toeval zijn.

bb_koning.hyves.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:10:53 #58
106955 BB_Koning
pi_35388238
Is Vovchanchyn echt 1.73m ? Volgens sherdog.com wel
bb_koning.hyves.nl
pi_35399667
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef Dacide het volgende:
Ik heb op Fedor gestemt, maar had net zo graag op silva gestemt.

Mark hunt vs Nishujima... dan vrees ik dat de jap het loodje legt

Hoe denken jullie eigenlijk over coleman... Hij is absoluut niet een echt complete vechter... Maar kan dit vaak compenseren door zijn grote kracht..
Ik zie hem graag vechten maar ben van mening dat ie langzaamaan toch wel aan een retour is..
Fedor is de beste Heavyweight van de wereld. Daar zijn de meeste mensen het wel over eens. Silva kan je over discuseren. Bij de LHW heb je Silva, Shogun en Lidell. Moeilijke keuze.

Coleman moet ondertussen maar eens met pensioen. Hij heeft meer praatjes dan dat die kan vechten. Shogun zal niet vee moeite met hem hebben.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:08:15 #60
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35401192
Ik denk dat Rua idd niet al te vele moeite zal hebben met coleman..

MAAAR, en dat blijf ik zeggen.. Coleman is toch wel een van de sterkte vechters (op pure kracht).. en daarom kan je hem niet al te snel aan de kant schuiven..

Maargoed.. ik had ook verwacht dat Rua zou verliezen van rampage jackson... maja.. toch niet dus
pi_35402556
Als je Coleman ziet weet je gelijk genoeg hoe het met zijn kracht zit Net zoals Randleman ook zo'n spierbundeltje
pi_35402653
Rua is de beste.

Dat weet ik sinds ik hem Ricardo Arona heb zien verslaan in een Pride finale vorig jaar. Arona was volledig kansloos verrassend genoeg.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:39:23 #63
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35406586
rua is blijkbaar ongeslagen op pride wedstrijden.. en op algemeen MMA partijen slechts 1 verloren (van de 10 partijen ofzo :S )

damn

[ Bericht 47% gewijzigd door Dacide op 23-02-2006 14:47:28 ]
pi_35408362
Rua word de nieuwe LHW held bij pride. Vervanger van Silva zeg maar. Silva was volgens mij 3jaar lang ongeslagen bij Pride totdat meneer Mauricio "Shogun" Rua langs kwam. Ik zou hem zo graag tegen Chuck Lidell willen zien. Chuck blijft voor mij de held
Helaas heeft die Couture met pensioen geslagen. Groot verlies bij de LHW
pi_35408375
*dubbel post*
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:39:42 #66
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_35411369

Hopen dat de torrents snel voorbij komen na het evenement!
pi_35411506
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:26 schreef Noener het volgende:
Rua word de nieuwe LHW held bij pride. Vervanger van Silva zeg maar. Silva was volgens mij 3jaar lang ongeslagen bij Pride totdat meneer Mauricio "Shogun" Rua langs kwam. Ik zou hem zo graag tegen Chuck Lidell willen zien. Chuck blijft voor mij de held
Helaas heeft die Couture met pensioen geslagen. Groot verlies bij de LHW
Heb je die capoeira-moves van Rua gezien tegen Arona? Zelfs dat beheerst ie.
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:28:23 #68
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35414711
gaat snel zoeken naar die partij tegen arona
pi_35415211
Marc Hunt word de nieuwe Pride FC champ.

en mag je hier ook linkies postten van (mininova)?
If you can't fix it, fuck it
pi_35416162
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef Dacide het volgende:
gaat snel zoeken naar die partij tegen arona
Ik heb heel het toernooi op dvd
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:48:51 #71
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35417494
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb heel het toernooi op dvd
via torrent/nieuwsgroep/dc++ ofzo? (dan ga ik ook eens een kijkje nemen....
pi_35418331
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

via torrent/nieuwsgroep/dc++ ofzo? (dan ga ik ook eens een kijkje nemen....
via torrent ja
pi_35434946
If you can't fix it, fuck it
pi_35436251
Die torrents op mininova schieten helaas nooit echt op.
pi_35437294
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef THCees het volgende:
Marc Hunt word de nieuwe Pride FC champ.

en mag je hier ook linkies postten van (mininova)?
Ik hoop het toch van niet. Zo'n saaie gast. Vond ik bij de K1 ook al.
Echt kut dat Fedor nu een tijdje er uit ligt door zijn hand. Hopelijk blijft die niet te lang weg zodat ze zijn belt afpakken. Maar het ziet er naar uit van wel

Ik weet niet in hoeverre je Torrents enzo mag posten hier dus dat doe ik maar niet. Maar als je een mma torrent site wil weten moet je me maar even mailen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:35:36 #76
106955 BB_Koning
pi_35439296
Shogun vs. Fedor, wat zijn jullie gedachten over deze partij
bb_koning.hyves.nl
pi_35439629
Beetje oneerlijk kwa gewicht. Maar dat doen ze wel meer bij Pride. Vind ik wel jammer eigenlijk. Gewichtsklassen zijn er niet voor niks. Net zoals Hunt tegen Silva een tijdje geleden. Dat had van mij ook niet gehoeven.
Maar mocht het ooit gebeuren dan Fedor bij Ground & pound.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:52:43 #78
106955 BB_Koning
pi_35439782
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:47 schreef Noener het volgende:
Beetje oneerlijk kwa gewicht. Maar dat doen ze wel meer bij Pride. Vind ik wel jammer eigenlijk. Gewichtsklassen zijn er niet voor niks. Net zoals Hunt tegen Silva een tijdje geleden. Dat had van mij ook niet gehoeven.
Maar mocht het ooit gebeuren dan Fedor bij Ground & pound.
Ze schelen maar 10 kilo, toch?
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:49:05 #79
76170 Dacide
www.mixfight.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:53:25 #80
106955 BB_Koning
pi_35583740
Pride 31 is geweest

Ik had de partij tussen Shogun en Coleman wel willen zien en dan heb ik het vooral over het einde waarop Silva Coleman aanviel. Ik denk dat Shogun wel had kunnen winnen, maar ja, vervelend dat hij die blessure opliep. Als hij overigens die triangle choke goed had aangezet, hij moest namelijk zn rechterbeen over zn linkerbeen heen doen, dan had hij zeker gewonnen. Je moet dat interveiw van COleman op het einde zien, hij heeft praatjes, joh
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:41 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35583839
wat was er precies gebeurt dan?

shogun moest tegen coleman.. neem aan dat rua dus verloren heeft....
en waarom viel silva coleman aan dan?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:03:15 #82
106955 BB_Koning
pi_35586392
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:06:02 #83
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35586462
ow damn ja.. sherdog... helemaal vergeten... was al aant zoeken op de prideFC site.. maar daar stond niks over dat gedoe met silva.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:11:15 #84
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35586632
quote:
TOKYO, Feb. 26 — After a string of unbelievable shows, PRIDE 31 didn’t seem like the strongest offering that DSE has ever put forth. On paper, this show appeared a little lackluster. But Sunday evening at the Saitama Super Arena this event really delivered the goods.

Perhaps the most anticipated match-up of the evening was the bout between Chute Boxe fighter Mauricio Rua (Pictures) and Mark Coleman (Pictures).

“Shogun” Rua had an incredible 2005, going through Quinton Jackson (Pictures), Antonio Rogerio Nogueira (Pictures), Alistair Overeem (Pictures) and Ricardo Arona (Pictures) to take the PRIDE Middleweight Grand Prix title.

After losses to Fedor Emelianenko (Pictures) and Mirko Filipovic (Pictures) in PRIDE, Coleman entered this fight on the strength of a victory at Bushido Europe last October.

The stakes were high, with the winner of the bout gaining a berth into the upcoming PRIDE Open Weight Grand Prix. Moving up a weight class, “Shogun” was actually heavier than his American counterpart, tipping the scales at 227 pounds, whereas Coleman came in at 224.

After avoiding a big kick from “Shogun” right off the opening bell, Coleman charged into a clinch and managed to quickly get around to Rua’s back, only to see the Chute Boxe fighter roll and offer a solid triangle attempt. From here Coleman picked up the young Brazilian a la “Rampage” Jackson — though not as dramatically — and slammed him to the mat to escape the technique.

Upon losing the triangle, Rua grabbed on to Coleman’s leg, searching for a kneebar before transitioning to a toehold. “The Hammer” fended off the technique, getting to his feet and taking “Shogun” down just as the Chute Boxe fighter was off-balance.

On his way down, Rua twisted to face the mat and landed hard on his right arm. Upon impact, the Brazilian fighter’s elbow contorted a strange angle. Instantly seeing that something was wrong with Rua’s arm, the referee came charging in, pushing Coleman off the top of Shogun and calling an end to the fight at the 49-second mark.

This is where things reach a boiling point.

With the referee still holding Coleman, Chute Boxe members come charging to the ring to protect their teammate. In the flash of an eye, amongst the hordes of managers, trainers, PRIDE officials, judges, referees and security people all in the ring trying to separate everyone, Wanderlei Silva (Pictures) charged into the ring and went after Coleman. Then in the next instant, Coleman training partner Phil Baroni (Pictures) went after Silva.

As this chaotic scene unfolded, doctors attended to “Shogun” as he screamed in pain. The injury looked horrific on the reply — his right arm bent at a disturbingly unnatural angle at his elbow.

Rua left the ring under his own power and was immediately taken to hospital. At the time of this writing the extent of the Chute Boxe fighter’s injury is not yet known, but it’s likely he will be out of action for an extended period of time.

Backstage in his post-fight interview, Coleman stated that the whole melee happened in the heat of the moment and that he didn’t blame the Chute Boxe team for coming in and backing their fighter. He then added that similar to Chute Boxe, Hammer House is also like a family, and thanked Baroni for coming in and watching his back.
Nu maar hopen dat ik snel pride 31 op dvd binnenheb
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:22:20 #85
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35587030
wat is dat "chute boxe" eigenlijk?

is het een vechtersgroep ofzo?

is het een woordspeling van shooto boxing?

of wat is het?
pi_35588999
Chute Boxe Academy
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
The Chute Boxe Academy is a mixed martial arts fighting academy in Curitiba, Brazil.

Originally a Muay Thai academy, head trainer Rudimar Fedrigo later expanded the program in 1991 to include Brazilian Jiu-Jitsu and other aspects of modern mixed martial arts. By 1995, the Chute Boxe team was considered a prime training ground for Vale Tudo fighters.

Chute Boxe fighters are characterized by being extremely well-rounded, energetic fighters, able to use submissions, punches, kicks, and various grappling styles as needed.

[edit]
Chute Boxe Fighters
Jorge "Macaco" Patino
Cristiano Marcelo
Rafael Cordeiro
Ulisses Pereira
Jose "Pele" Landi
Mauricio "Shogun" Rua (PRIDE Middleweight 2005 Grand-Prix champion)
Murilo "Ninja" Rua
Nino "Elvis" Schembri
Daniel Acacio
Jean Silva
Jadson Costa
Gildo Lima
Luiz Azeredo
Assuerio Silva
Wanderlei Silva (PRIDE Middleweight Champion, 2001-present)
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:07:51 #87
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35591322
ow ok.. helemaal duidelijk

dan zal de hammerhouse ook wel zo'n vecht "familie" zijn (coleman etc)
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:24:11 #88
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_35595597
Wat een mooi toernooi weer. Ik heb er echt van zitten genieten. Zelfs heethoofd Silva nog in de ring.
Mooie partij van Hunt tegen een harde Japanse baas. Hij (Hunt) probeerde zelfs wat armklemmen aan te zetten. En dan double slamming knee (of hoe je het ook wil noemen) actie van Hunt, geweldig! Ook mooi dat er een Nederlander meedeed en dat dan ook met succes. Alistair Overeem werkte goed met zijn knieen en ellebogen.

Heb hier een stuk meer van zitten genieten dan van het toernooi met oud en nieuw.

Nu op naar de volgende UFC van over een paar weken (geloof ik). En dan over 2 maanden weer een Pride.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:42:45 #89
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35598963
Heb je de dvd al in bezit ofzo? Of ben je er live bij geweest?
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:39:35 #90
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_35604215
De Xvid heb ik in bezit. Was ik er maar live bijgeweest. Is zeker iets wat ik later als ik groot en rijk ben nog eens wil doen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:46:49 #91
106955 BB_Koning
pi_35604431
Wat zijn jullie gedachten over Hunt vs. Fedor
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:10:48 #92
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35605268
Ook hier geef ik Fedor de meeste kansen.
Maar denk dat ook dit gevecht net als tegen crocop geen makkelijke "standaard" overwinning zal worden voor fedor.

Maargoed, Fedor, pas op voor die dikke rechtse overhand hook van Hunt.. (want ook daar sla je een wild zwijn mee dood )
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:17:55 #93
106955 BB_Koning
pi_35605499
Laat ik het zo zeggen: door wi ekan Fedor volgens juliie verslagen worden?
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:23:13 #94
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35605692
Vooralsnog niemand eigenlijk :S

Ik moet wel zeggen dat k heel veel respect heb gekregen voor Crocop. Fedor had absoluut een zware partij tegen hem. Dus ik denk dat het crocop "kan" lukken.

Maargoed, Hunt is ook heavy en sluit ook hem zeker niet uit.

Probleem is gewoon dat Fedor een hele goeie puncher is (met zo ontzetten veel kracht in die vuist), hij kan geweldig veel incasseren (weten jullie nog die suplex die hij kreeg van ik dacht randleman..., land vol op zijn nek, hoofd... en gaat zonder morren gewoon verder ), daarnaast is ie een geweldige grondvechter, over zijn ground en pound nog maar niet te spreken..

dus ja... wie o wie is net zo sterk en complet dan fedor?
Misschien een Abrahams tank ofzo
pi_35605774
Rua is ook compleet en sterk. Alleen een flinke klasse lichter.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:28:45 #96
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35605900
rua = 91kg
fedor = 106 kg

zijn idd een 16 kilo (spier) verschil... toch wel behoorlijk ja.
pi_35606060
Maar op het schoonheidsfoutje tegen Coleman na, is Rua superieur aan de rest in die klasse.
pi_35636452
shogun Zo kut. En die Coleman doet net alsof die de partij met een heftige KO gewonnen heeft..
Ze hadden de partij voort moeten zetten met Silva als vervanging

Overeem was wel geweldig Ze zeiden dat Kharitonov zen schouder uit de kom was. Zen hoofd zag er ook niet al te vrolijk uit nadat Overeem een stuk of 30 knietjes op gegeven had

Hunt had het nog verbazend moeilijk zeg, was best gaaf om te zien allemaal. Vooral die double knee down Hij deed bij Silva toen ook zoiets, maar toen een " atomic butt drop" zoals ze het noemden
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:14:56 #99
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35639618
damn:
Quinton Jackson vs Dong Sik Yoon

respect voor sik yoon zeg... helaas niet gewonnen maar hij heeft het prima gedaan hoor,
pi_35639690
Zijn er ergens snelle torrents voor pride toernooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')