Yes 3 awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:Gordon Award – Grootste dramaqueen Dizer (12!!!! stemmen)
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Dizer (8 stemmen)
De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005 ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
2004??quote:
quote:Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen Babette21 (4 stemmen)
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Nou de incrowd van de slowchat ook weer blij.
Ik ook nietquote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
En weer heeft Duiveltja niet gestemd
Mensen met maar 1 award zijn het tofst, nietwaarquote:
Dan heb je pech. Want elke user uit SC heeft al automatisch 1 awardquote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mensen met maar 1 award zijn het tofst, nietwaar?
quote:
high five!!! ik wist wel dat 't ons zou lukken: de GJD en de BMAquote:
zo is het, en niet andersquote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
Mensen met maar 1 award zijn het tofst, nietwaar?
bullshitquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Dan heb je pech. Want elke user uit SC heeft al automatisch 1 award![]()
terwijl ik juist zo hoopte op 'n beetje concurrente van de niet SC-ers...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef Copycat het volgende:
No offence, maar ik vind het nogal onzinnige incrowd awards. Wat mi ook wel blijkt uit het lage aantal stemmende users dat niet of nauwelijks in SHOWchat komt.
't is wel incrowd, maar 't kan net zo goed zijn dat iemand elke keer nét te weinig heeft....quote:
Het gaat dus om deze award he?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is wel incrowd, maar 't kan net zo goed zijn dat iemand elke keer nét te weinig heeft....
edit: mijn lieve zusje bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |