quote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gewoon doordrinkenAnders leer je het nooit natuurlijk
![]()
Dat meen je niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even het volgende verstuurd
Hoi,
Kent Bonnie het forum HBB (Hotel Big Brother al)?
Misschien tijd om haar even te laten lezen voordat ze het BB huis ingaat.
mvg
Henk.jansen
![]()
ik wil ook meeten.. maar heb geen laptopquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oe oe oe.... Dat heb ik, ik mag gaan meeten![]()
![]()
![]()
Oh sorry snaptnix , uw bestelling was me even ontschoten denk ik , wat kan ik voor u inschenken ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wordt hier niet blij van. en cuall ook niet vrees ik, maar die kan tenminste nog ruilen met beertje![]()
ACh gossie. Straks maar lekker een beetje op tijd onder de wol danquote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dank je lieverd, en ja ik ben idd een beetje laat voel me niet lekker![]()
beetje grieperig lijkt het wel , maar dacht ga toch even kijken![]()
Doe mij maar gewoon lekker een spa'tjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef odie22 het volgende:
FB baco
cuall ranja
lovebear port
m en a cola
a en m rum
maak er allemaal maar wat lekkers van
Heb al een bezorguil verzonden naar het Fok hoofdkwartier, alwaar hopelijk nog een wakkere mod zitquote:
Echt, en als ik antwoord krijg plaats ik het ookquote:
En ik heb het even in FB aangekaartquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb al een bezorguil verzonden naar het Fok hoofdkwartier, alwaar hopelijk nog een wakkere mod zit
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi,
mvg
Henk.jansen
![]()
Whahaha,,, wel met een url erbij he... het HBB forum zal haar niks zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi,
mvg
Henk.jansen
![]()
Ook een portje graag.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Oh sorry snaptnix , uw bestelling was me even ontschoten denk ik , wat kan ik voor u inschenken ?
Odie jij bent goedquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef odie22 het volgende:
Manu wiskey zonder ijs
Pareltjes spaatje rood
aub
Zit er wel in, bobo's in the bush, Paul de Leeuw zo hebben we er nog meer denk ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ach ze weet vast niet hoe ze daar moet komen, met haar zatte kop.
Ik zou het wel jammer vinden als ze alweer vroegtijdig afhaakt.
Is dat de juiste manier om te doen? Ik doe altijd dat gele gevaren driehoekje.quote:
ff wat herstellenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef odie22 het volgende:
FB baco
cuall ranja
lovebear port
m en a cola
a en m rum
maak er allemaal maar wat lekkers van
quote:
danku topbarmanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef odie22 het volgende:
Manu wiskey zonder ijs
Pareltjes spaatje rood
aub
Nogmaal mijn welgemeende excusesquote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook een portje graag.
Heb nog wel voor cuall en beertje besteld en wordt gewoon overgeslagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |