'nuff saidquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Posdnous het volgende:
Dat ligt niet aan het bier, maar aan die mongool die je hebt binnengelaten en die je overigens flink op z'n muil had moeten slaan.
Wat lief!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Dronk ie Euroshopper bier [afbeelding]
En anders een:
Help Ratelslangetje aan nieuwe kussens actie![]()
Gewoon laten betalen, denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
Die vandaal had eerst in het cafe gedronken en aangezien ik er vlak achter woon (in het centrum) kwam ie eventjes langs.![]()
Nee,een mooie gele kleur. En de stof is heerlijk zacht en fijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef Fokkedop het volgende:
En je kussen was zeker eerst wit?
Daar zit al een spaghettivlek.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef beertenderrr het volgende:
kan je em niet omdraaien?
Moest lachenquote:
Haha,nee hoor. Deze kussens waren nog helemaal goed.quote:
Wat snapte je niet aan het woordje 'onvervangbaar'?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
WA verzekering en opgelost.
Het was niet zozeer het niet snappen, maar meer het niet lezenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan het woordje 'onvervangbaar'?
Een kussen is een kussen toch.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan het woordje 'onvervangbaar'?
Doe is een scooter naquote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ga naar zijn huis en doe het terug in zijn kussen ?
Nee,want dan komt er een andere stof op. Of zo'n lelijk lapje.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Het was niet zozeer het niet snappen, maar meer het niet lezen![]()
Kan dit dan niet gerepareerd ipv vervangen worden?
Nee je bent niet gek.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef RedDevil085 het volgende:
Misschien ben ik wel gek, maar had je die kerel misschien niet even kunnen zeggen dat je niet gediend bent van zijn rook-praktijken ipv bierdrinkers af te kraken?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb ,naast een gewoon bankstel,twee mooie grote kussens in de woonkamer liggen om een beetje te chillen .
Maar het staat ook wel gezellig en trendy.![]()
Heracles.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef thunderice het volgende:
TS, waar woon je ergens in Almelo dan en ga je ook naar Heracles?
Nou in ieder geval niet op deze manier.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Pumatje het volgende:
ach flikker allemaal toch op, dit gebeurd
alsof ji jnooit bij een maat binnenstrompelde en het interieur niet zo achterliet als het daarvoor was.
Lees mijn OP nog maar eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Marruk het volgende:
Dus eigenlijk is roken het probleem en niet alcohol.
In Ankara wonen toch niet zoveel buitenlanders?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef tuut84 het volgende:
almelo. tis net ankara zoveel buitenlanders wonen er wel
Inderdaad!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Posdnous het volgende:
Dat ligt niet aan het bier, maar aan die mongool die je hebt binnengelaten en die je overigens flink op z'n muil had moeten slaan.
Maar als hij geen bier had gedronken was dit ook niet gebeurd.quote:
Dus, die gast denkt ff lekker zuipen en dan nog ff bij hem chillen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op!?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar als hij geen bier had gedronken was dit ook niet gebeurd.![]()
Dus als je vriend vreemdgaat met je beste vriendin en hij zegt "Zonder bier was dit niet gebeurd!" vergeef je het hem ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar als hij geen bier had gedronken was dit ook niet gebeurd.![]()
Wat een vreemde vergelijkingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Dus als je vriend vreemdgaat met je beste vriendin en hij zegt "Zonder bier was dit niet gebeurd!" vergeef je het hem ook![]()
Maar het komt wel vaak voorquote:
Meen je dat nouquote:
Dat was mij aan de hand van de OP al duidelijk...Ooit al eens een vent tegengekomen die loopt te zeiken over een kussen waar een vlekje in zit door een bezopen vriend?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Dus als je vriend vreemdgaat met je beste vriendin en hij zegt "Zonder bier was dit niet gebeurd!" vergeef je het hem ook![]()
Zo denk ik nu ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef t0y het volgende:
[..]
Dus, die gast denkt ff lekker zuipen en dan nog ff bij hem chillen. Zeg nou zelf, dat slaat toch nergens op!?
En dan ook nog lachen als jij de boel opruimt, nooit meer erin is mijn advies. Mensen horen respect te tonen voor je huis en als ze dat niet kunnen mogen ze wat mij betreft oprotten.
Ach mens, stel je niet aan. Het is maar 'n kussen...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha,nee hoor. Deze kussens waren nog helemaal goed.
Er zat geen één vlekje op. Omdraaien is een optie,maar die brandplek zit er dan nog wel.
Dat komt gewoon allemaal door mensen die niet tegen alcohol kunnen. En aangezien dat voor 90% van de drinkers geldt is het voor iedereen beter dat alcohol(vooral dat smerige bier)verboden gaat worden.
Net zoals dat met drugs gaat.
Geen bier =geen ellende =RatelSlangetje blij.![]()
En dat vinden ze vast niet erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
net zo een stomme zak als die iedere zondag bij ons aankomt, altijd bezopen, tegen 5 uur, ex van mijn vriendin,
hij is , voetbal maat van mijn man,
ik zet t gedoe gewoon buiten, met man en all. ,
terug naar de kroeg.
de dag erop komt hij t zooitje ophalen, voor t zaalvoetballen, en en hij weet niks meer, van de vorige dag, nog meer zuipen,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dat vinden ze vast niet erg.
'nuff saidquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Posdnous het volgende:
Hij hef het verstaand wa goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef thunderice het volgende:
TS, waar woon je ergens in Almelo dan en ga je ook naar Heracles?
En had buiten het kussen de hele vloer en bank ondergekotstquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef asdqert het volgende:
had hem wijn gegeven en hij was spontaan gestopt met roken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |