quote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef diep-in-de-war het volgende:
anders ga je dammen via msn, dat is ook een game.
Die ruleren!!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
of sudoku's in de krant proberen op te lossen.
idd, wie speelt er nou nog computerspelletjes.quote:
Speel je Source ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zo nerds die zeiden dat ik cheatte.. ik kan weer gamen!! hij doet t weer.. was dus blijkbaar toch een fout.. en wie zei dat VAC geen fouten maakte...![]()
Huh, VAC maakt nooit ongedaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zo nerds die zeiden dat ik cheatte.. ik kan weer gamen!! hij doet t weer.. was dus blijkbaar toch een fout.. en wie zei dat VAC geen fouten maakte...![]()
Deze melding krijg ik steeds als ik steam opstart, en wil inloggen op een server, dus hij heeft die ban nog staan, maar als ik inlog op een server die niet VAC secure is, en verbreek daarna de verbinding en log in op een VAC server kom ik er wel gewoon in. Dus alleen t steamscherm geeft deze melding, zodra ik in t counterstrike scherm zit (dus met die ct'ers op de achtergrond) kan ik wel vac servers joinen, en staat er geen rood teken met een streep er doorheen voor.quote:You cannot connect to the selected server, because it is running in VAC (Valve Anti-Cheat) secure mode.
This steamaccount has been banned from secure servers due to a cheating infraction.
Click here for details
mssn de status mongool maar aannemen.. met je huillie.. t was/is dus wel een vac ban, maar of ik heb een manier gevonden om onder die ban uit te komen of t is een systeem fout, daar mag jij lekker over gaan dromen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Mattt het volgende:
Dat is echt geen VAC ban huillie.
Miss beter lezen hé voortaan.
* Mattt Checkt profiel van NeoGenic1982quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Dit komt er te staan:
[..]
Deze melding krijg ik steeds als ik steam opstart, en wil inloggen op een server, dus hij heeft die ban nog staan, maar als ik inlog op een server die niet VAC secure is, en verbreek daarna de verbinding en log in op een VAC server kom ik er wel gewoon in. Dus alleen t steamscherm geeft deze melding, zodra ik in t counterstrike scherm zit (dus met die ct'ers op de achtergrond) kan ik wel vac servers joinen, en staat er geen rood teken met een streep er doorheen voor.
Dus dikke achterlijke nerds met hun Huillie, en dat VAC niks ongedaan maakt, t is dus een fout bij VAC, een systeem fout, dus ga met jullie lelijke dikke vette puistenkoppen nog maar fijn op tweakers zitten lullen dat t onmogelijk is dat VAC fouten maakt, hij heeft bij mij een fout gemaakt.
Doei nerds![]()
Dus ik zie heus wel wat een ban is of wat niet..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
* Mattt] Checkt profiel van NeoGenic1982[/me]
[me=Mattt ziet '' Opleiding: Systeembeheer/Netwerkbeheer (ICT) ''!!!!!
Nerd.
Boo-fucking-hooquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dus ik zie heus wel wat een ban is of wat niet..![]()
jonge, je bent junior systemebeheerder mbo 4 niveauquote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dus ik zie heus wel wat een ban is of wat niet..![]()
Hij kan niet eens cheaten met CSquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jonge, je bent junior systemebeheerder mbo 4 niveauhet enige wat jij weet is hoe je een printer aansluit
![]()
Zegt een ezel die net zijn havo heeft afgerond of zijn MBO 4, zie je wel bij HBO informatica nerdquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jonge, je bent junior systemebeheerder mbo 4 niveauhet enige wat jij weet is hoe je een printer aansluit
![]()
Tja mijn leven bestaat niet alleen maar uit CS zoals dat blijkbaar in jouw familie t geval is, als ik eens een uurtje per week speel is t voldoende, gewoon voor de fun. Daarom baalde ik gewoon vanwege die ban, je betaald er toch voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij kan niet eens cheaten met CS
Mijn broertje van 15 kan dat zelfs zonder gepakt te worden
Does [myg0t]t0y rings a bell?quote:
Jongen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:41 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Tja mijn leven bestaat niet alleen maar uit CS zoals dat blijkbaar in jouw familie t geval is, als ik eens een uurtje per week speel is t voldoende, gewoon voor de fun. Daarom baalde ik gewoon vanwege die ban, je betaald er toch voor.
HBOquote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Zegt een ezel die net zijn havo heeft afgerond of zijn MBO 4, zie je wel bij HBO informatica nerd![]()
quote:
Eigenlijk zou ik steam moeten mailen dat je op zo'n manier om een ban heen kanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Hoop bullshit
Schijnbaar wel anders zou je je niet registreren om dit topic te bumpen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:19 schreef lastpktime het volgende:
Ik heb zelfde probleem maar ik vond spel al niet zo leuk dus boeit me niet echt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |