Ik denk cognac, maar als je toch cognac wilt gaan drinken, drink dan een goede cognac i.c.m. een goed glasquote:
fuck dat, achteroverslaan met die meuk.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik denk cognac, maar als je toch cognac wilt gaan drinken, drink dan een goede cognac i.c.m. een goed glas![]()
omdat je er een dikke player van wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef nozem het volgende:
Waarom is dat spul in de rapwereld eigenlijk zo populair, evenals Crystal? (soort champagne?)
Wou hetzelfde vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef nozem het volgende:
Waarom is dat spul in de rapwereld eigenlijk zo populair, evenals Crystal? (soort champagne?)
Cristal is populair omdat de rappers inderdaad het zo veel drinken, zonder al die rappers zou het meesterwerk van Louis Roederer bij de meeste niet eens bekend voorkomen aangezien er ongeveer 120 flessen per jaar ingevoerd worden in nederland door de grotere horeca bedrijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef nozem het volgende:
Xzibit - Get your walk onquote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Aurelium het volgende:
I can drink a whole Henessey fifth
Some call that a problem but I call it a gift
Anyone?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dude, dat is zo ongeveer het leukste nummer van X
Nee man. Ik heb alle albums van X.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Cheiron het volgende:
Slechte cognac in een wijnglas en het smaakt niet? Wat een mysterie!
A lil dro', a lil hennessy, a nigga just don't know how to actquote:
erm, ik denk dat je voor die zo'n 35, misschien 39 euro betaaldquote:Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef Syd het volgende:
Hoeveel betaal je gemiddeld voor zo'n fles dan ?
Er is idd vele beterequote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Cheiron het volgende:
Slechte cognac in een wijnglas en het smaakt niet? Wat een mysterie!
da's kut voor je, want de cola is op!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Hennessy dus
[afbeelding]
doet pijn in m'n strot en is ook nog eens rete duur.![]()
wat betaal je dan voor die flessen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef hydrah het volgende:
Ook de prijs die je betaald voor een 0.75dl fles zou de meeste mensen afschrikken.
(Besteld ieder jaar 1 fles Cristal & 1 fles Veuve Clicquot La Madame Rose, 1 voor verjaardag en 1 voor oud en nieuw)
Voor een fles Cristal ben je al gauw ¤ 300,- euro kwijt, een fles Veuve Clicquot (La Madame Rose) zit ongeveer op ¤ 250,- .quote:
De oplossing is nabij..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Hennessy dus
[afbeelding]
doet pijn in m'n strot en is ook nog eens rete duur.![]()
biertje iemand?![]()
Ik meende dat dit goedje altijd na de koffie genuttigd diende te worden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De oplossing is nabij..
Gooi het in of drink het door de koffie.
Rectificatie;quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik meende dat dit goedje altijd na de koffie genuttigd diende te worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |